![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Gedraag jij je anders bij verschillende mensen? | |||
bij iedereen hetzelfde |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,71% |
lichtjes anders van persoon tot persoon |
![]() ![]() ![]() |
18 | 64,29% |
heel anders van persoon tot persoon |
![]() ![]() ![]() |
6 | 21,43% |
bij iedereen anders |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,57% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lezersvraag ...
Citaat:
En veel relevanter; waarom doen jullie dat wel of niet? Laatst gewijzigd door Heftruck : 10 mei 2010 om 01:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Met mijn zen-achtergrond heb ik zo wat japanse trekjes, zoals een beetje vermijden van tegen zere schenen te stampen en zo...
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spontaan zo. Niets is moeilijker dan altijd dezelfde beuzak uithangen. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 mei 2010 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Toch effe een opmerking over "facebook" en "grote corporaties".
Iedereen zou op facebook zichzelf moeten zijn, in plaats van zich aan te passen aan "potentiële grote corporaties". Ik ben opgegroeid met het internet en vroeger moesten wij daar nooit van wakker liggen. Vandaag lig ik er ook nog altijd niet van wakker. Als een "potentiële grote corporaties" mijn online gedrag niet kan appreciëren, dan is dat hun verlies, niet het mijne. We leven maar 1 keer, dus waarom u voordoen als iemand die je niet bent? Het zou zonde zijn.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 10 mei 2010 om 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik ben overal mezelf en die mij aldus niet aanvaardt wel, die mag het mij rechtuit zeggen en hoeft mij niet meer te ontmoeten!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Mensen die zeggen dat ze zich tegenover iedereen hetzelfde gedragen liegen of hebben een stuitend gebrek aan zelfkennis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik pas me wel degelijk aan aan de omgeving waar ik vertoef en de mensen bij wie ik ben.
Ik ben nog niet zo heel lang werkloos maar ik gedroeg me op het werk heel anders dan in familiale kring. Dat lijkt me heel normaal, mijn collega's waren haast allen veel jonger dan ik. Tegenover bazen heb ik me altijd eerder assertief gedragen. Ik probeer altijd te luisteren naar wat de mensen zeggen en begrip te tonen. Bij de mensen waar ik vrijwilligerswerk doe, laat ik me - denk ik - altijd van mijn beste kant zien, de meesten zijn ouder dan ik en dus zal ik me tegenover hen zelden fanatiek opstellen. Ik vind het belangrijk dat men zich kan gedragen naargelang de situatie van het moment.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ik gedraag me ook anders afhankelijk van het gezelschap, maar daar heb ik geen internet voor nodig, dat kan ik in het echt ook, of gedragen jullie je in een kroeg hetzelfde als op bezoek bij je demente oma? Om maar eens twee situaties te noemen...
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar 't is toch niet helemaal dat wat ik bedoel, bij ouderen probeer ik meer respect op te brengen. Het gebeurt dikwijls als ik jonge mensen bezig hoor met de eigengereidheid en de egocentrische ingesteldheid van de jeugd dat ik ze "maar laat praten" omdat ik weet dat ze toch niet luisteren naar de stem van de ervaring. Uiteindelijk hebben wij onze ervaring en onze wijsheid (een beetje wijsheid dan toch) ook grotendeels te danken aan de fouten die we gemaakt hebben. Al doende leert men, dat is niet alleen zo voor een stiel maar ook voor het leven. Men moet de jeugd de kans geven zelf zijn fouten te leren rechtzetten.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 10 mei 2010 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ja, ik draag een masker.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangepaste vraag voor meesteres *zweepslag* Nuub *uitroepteken*:
"Draag jij andere maskers bij verschillende mensen?"
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
voor de gevorderde de dees ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Ik gedraag mij bij iedereen hetzelfde, maar ik blijf wel altijd verrassend. Zo heeft men onlangs ontdekt dat ik een fanatieke jumper ben, hoewel ik ook een vleugje klassieke muziek kan smaken. Je gedraagt je ook anders in functie van de persoon, als je met een potentieel gewelddadige iemand te doen hebt blijf je zoveel mogelijk op de vlakte.
|
![]() |
![]() |