![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hezbollah not 'purely a terrorist organization', assistant to the president for homeland security and counterterrorism says.
Zijn ze ook wijs genoeg om in te zien wie het terroristisch compartiment voed en dat in de kiem te smoren? http://www.haaretz.com/news/diplomac...rates-1.291034 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus indien Al Qaida ergens in de politiek gaat of één of meerdere ziekenhuizen opricht zouden ze ok zijn?
Naieve burocraten in DC ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Zouden ze hen nu ook vrijheidsstrijders noemen, in de hoop hun geloofwaardigheid op te poetsen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Nee het is niet puur een terroristische organisatie, het is ook een Haat-Leger van Allah (=Partij van God)
![]() PS: hier wiki info: Doelstelling Verdrijven van koloniale machten uit Libanon Vernietiging van Israël Vestigen van een islamistisch regime in Libanon via democratische weg Tegengaan van Westerse invloeden in Libanon Status Hezbollah wordt gezien als politieke partij en legitieme verzetsbeweging in het Midden-Oosten. Canada, Israël, Nederland en de Verenigde Staten beschouwen Hezbollah als terroristische organisatie. Australië en Groot-Brittannië beschouwen alleen de militante vleugel van Hezbollah als terroristische organisatie. De Europese Commissie heeft Hezbollah niet als terroristische organisatie gekwalificeerd. NB: noteer hoe ook nu weer de geallieerden niet meeheulen met de verrader, net als met nazi-Duitsland toen; dat waren ook de UK, USA, Canada en Australië die geholpen hebben Europa te bevrijden. Zal ook hier de geschiedenis zich herhalen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Nee, dat rinkelt geen bellen, reageer eens inhoudelijk wat daar op aan te merken valt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Het is JOUW diepgaande EERSTE poging tot draad hier sinds je nieuwe nick.
Laat je zelf maar opkomen met een fantastische wetenschappelijk onderbouwde uitleg omtrent het waarom van jouw steun aan een fundamentalistische fascistoïde islamistische groepering die zijn visies wil opdringen aan een gematigd land dat redelijk veel westerse vrijheden geniet (zoals bv de geëmancipeerde rol van de vrouw, recht op onderwijs, een goede economie...). Ik ben benieuwd. En ik lach me een kriek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten tweede zou dat facisme plaatsvinden door democratie. Wie zijn de echte lafaards die jij zo steunt die buigen voor wat je noemt reeds bestaande fundamentalistische fascistoïde islamistische groeperingen die zijn visies reeds opdringen aan een gematigd land dat redelijk veel westerse vrijheden geniet (zoals bv de geëmancipeerde rol van de vrouw, recht op onderwijs, een goede economie...). Verklaar dat eens wetenschappelijk allemaal. Nu lach je daar mooi groen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() De VS steunt deze intrigerende groepering en gaat hen niet langer labelen, dus vanuit uw oogpunt, wat zou je daar op kunnen tegenhebben mocht ik hen steunen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach hier, Links in actie.
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Ik snap wel dat u geen flauw benul heeft wat links inhoudt.
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vermag te begrijpen dat er een zekere Hasselhoff plotseloos uit delucht is komen vallen die het ons allemaal wel even zal laten weten.
Nou, even dan maar. De Yanken volgen uitsluitend een enkelspoor politiek. Dat mag, gezien de ontwikkeling van hun politiek systeem na zoveel jaren zelfs het stomste uilkuiken wel duidelijk zijn. Op dat enkele spoor, ploegen ze over alle meningen en feiten heen , n'importe wie ze brengt of waar ze vandaan komen. Er is maar een god en een ideologie in Yankenland: geld! Dat ze alles naar zich toetrekken, alles willen controleren en alles willen regelen, ligt nu eenmaal verankerd in hun crimineel verlangen de wereld leeg te plukken ten faveure van een elitaire groep die nog geen 100.000 leden telt. Enerzijds hebben we te maken met hun ziekelijke, paranoidale achtervolging van "terroristen" en anderzijds mogen we vernemen dat diezelfde terroristen reeds jarenlang worden voorzien van wapens en geld door dat zelfde ziekelijke paranoïde volk dat bij tijd en wijle Hitler nog doet verbleken. Ik zou zeggen heer hazzelhof, mazzeltov of hoe je jezelf ook noemen wilt, ga ergens anders de hond uitlaten,maar niet voor de deur svp.
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Je hebt meer weg van een d'heineken, wat ze ook wel eens terecht zeikwater noemen.
Voor de rest klopt uw anti vs propaganda wel |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allez, als persiflage is het toch goed gelukt! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() En jij bent "ZEIKSTRAAL". Mag ik al reeds weten wat je volgende nick gaat zijn wanneer deze weldra zal gebannen worden??????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Uit welke verdorven hol komt gij gekropen? uw banner doet zon donkerbruin vermoeden opborrelen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat het Zeikstraal zou kunnen zijn kwam al direct bij me op. Nochthans had ik geen problemen met Zeikstraal. Grievous was een bezoeker die me behoorlijk irriteerde met de onophoudelijke oneliners. (Het politieke enkelspoor van de VS volgend).
Hasselhoff was wel komisch - ik zou zeggen, ga door!