Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2011, 21:12   #1
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard Hoe het kindeke Jezus is geboren.

80/3 - Over de ware toedracht der verwekking en de geboorte van de enige en echte Jezus Christus.

12 - Philo vertelt dat Jahweh aan hem is verschenen.

Socrates had Philo van Alexandrië ontmoet, die meende de vader van Jezus te zijn. En deze Philo had verteld dat Jahweh aan hem was verschenen uit het hoofd van Boeddha en hem voorspeld had dat ene Maria en Jozef spoedig bij hem aan zouden kloppen. Dat gebeurde ook en deze vertelden het verschrikkelijke verhaal dat de beide kindjes Jezus en Thomas door Herodus waren opgegeten. Daarna waren beiden weggevlucht op een ezel naar Egypte.
Toen Philo dat hoorde was deze eerst volkomen verbijsterd, begon daarna erbarmelijk te huilen, verscheurde zijne klederen en strooide as op zijn hoofd ten teken van diepe rouw. Van de weeromstuit begonnen ook Maria en Jozef weer te wenen, en een oceaan van tranen kwam uit hunner ogen, want hun verdriet was eindeloos, maar na drie dagen van pure ellende kwamen ze weer bij zinnen.
Philo herinnerde zich dat Jahweh aan hem was verschenen en ook dat deze had verteld dat hij Maria zou moeten bevruchten. Maar met dat verhaal zat hij nu enorm in zijn maag, want zou hij dat aan Jozef en Maria vertellen, dan zou hij Jozef daarmede voor de kop stoten en ook Maria pijn doen, omdat deze van Jozef hield. Maar daarover zwijgen scheen hem ook onmogelijk te zijn, want daarmede zou hij tegen de wil van Jahweh in gaan, en daar kreeg hij nog meer maagkrampen van.
Dus hij vertelde eerlijk aan Jozef en Maria wat er gebeurd was. En deze hadden het er natuurlijk heel erg moeilijk mee, vooral die arme Jozef, want deze had Maria nog helemaal niet aangeraakt omdat hij een godvruchtig en godvrezend man was, en had hij moeten vernemen dat Ben Panthera zijn vrouw had bezeten en daarna Jahweh in de gedaante van Julius Caesar en nu was Jahweh nog eens komen vertellen dat Philo het moest doen. Was dat niet verschrikkelijk en hemeltergend?
Philo stelde daarom voor dat zij gedrieën tot Jahweh zouden bidden om zeker te zijn van zijn wil. Aldus deden zij en Jahweh verscheen in hun midden. En deze zeide aldus: "Beste Jozef, weest verheugd in de hemel der liefde, dat uwe gevoelens voor Maria geheel en al zuiver zijn voor de wet, maar laat Philo het lichamelijke werk doen". En aldus gezegd hebbende verdween Jahweh weer.
Philo vertelt: "Nog die zelfde avond nam ik Maria tot mijn vrouw, terwijl Jozef naast het bed zittende, waar de heilige daad werd voltrokken, geheel en al verbijsterd toekeek".
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2011, 21:23   #2
eno2
Banneling

Standaard

sjampanj!

Laatst gewijzigd door eno2 : 23 december 2011 om 21:44.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2011, 22:36   #3
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
sjampanj!
dat kan het kleine kindeke nog niet verdragen......
Oud 24 december 2011, 16:41   #4
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

13 - Maria wijdt Philo in in de geheimen der lichamelijke vereniging.

Philo: "Verder moet ik mededelen dat ik reeds vanaf het moment dat ik Maria zag verliefd op haar geworden was, ook al omdat ik door Jahweh al had geweten wat ervan komen moest. En ook weet ik dat Maria reeds vanaf dat moment verliefd was op mij, maar dit vanwege Jozef verborgen hield. Eenmaal in bed liggende hebben wij elkander eerst vurig bemind, door te vrijen en lieve woordjes te zeggen, voor dat het tot de daad zelve was gekomen.
En omdat wij beseften en ook bemerkten dat Jozef het er vreselijk moeilijk mee had, hebben wij deze aan zijn stoel vastgebonden, zodat deze noch de hand aan zichzelf zou kunnen slaan, noch ons aan zou kunnen vallen. Helaas heeft het zo moeten gebeuren, want hij wilde ook niet weg gaan en meende dat te moeten aanschouwen wat hem wel enorme pijn moest doen.
Verder moet ik daarbij ook nog vertellen dat ik zelf nog knaap was en nog nooit een vrouw beroerd, dus Maria moest mij inleiden in het liefdesleven door alle geduld met mij te hebben. Eerst leerde zij mij het kussen, toen het strelen en het vrijen. Daar gingen dan enige zalige uren mee heen. Toen moest zij mij ook nog uitleggen waar mijn piemel voor diende, want tot dan toe had ik dat nog niet geweten. En ik was al zeer verbaasd dat deze stijf rechtop ging staan. Ook vertelde Maria waar haar eigen vrouwelijkheid toe diende en dat daar een groot gat in zat, wat mij zeer verbaasde, omdat ik dat voordien nooit had geweten.
Want ook ik was een wetsgetrouwe Jood zoals Jozef, zonder enige kennis van seksuele zaken, omdat daarvan niks in de Bijbel staat geschreven. Maar goed: na veel gefrutsel en geëxperimenteer waren wij uiteindelijk zover gekomen dat ik, tussen haar benen liggende, mijn stijve piemel in haar vrouwelijkheid liet binnen glijden, terwijl Maria deze met hare zachte vrouwenhanden eerst had vastgehouden om hem zo te richten dat hij er precies voor zat. Eenmaal binnen, gaf mij dat zo'n heftig gevoel, dat ik meteen als een gek heen en weer begon te schudden en ook als vanzelf begon te kreunen en te gillen.
Maar Maria begon zich daartegen onmiddellijk te verzetten en zei me dat ik rustig moest doen en dat ik mij moest beheersen, dus ze duwde mij weg en ik moest het opnieuw proberen, maar nu rustig aan. Na zo drie maal gedaan te hebben gelukte het mij eindelijk mij te beheersen en rustig in haar te blijven, zonder enige beweging.
Oud 24 december 2011, 17:07   #5
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

De profeet Urbanus zegt het nogthans aan allen die het willen horen:

http://www.youtube.com/watch?v=ratqTcpKFaw

Al de rest is ketterij die de brandstapel opmoeten!

Hallelujah, Hallo!
Oud 24 december 2011, 18:24   #6
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Urbanus....
Oud 24 december 2011, 18:42   #7
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Jezus is uw zoon, harrie!!
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2011, 20:30   #8
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tja: hij schaamt zich om tot zijn Vader terug te komen......

Maar ik zeg steeds weer: Zoon, schaam je niet, het zijn de mensen die je belachelijk maken.....
Oud 24 december 2011, 21:09   #9
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard Toch simpel, de Grote Metafysische Egotrip:

Laatst gewijzigd door filosoof : 24 december 2011 om 21:10.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2011, 21:19   #10
filosoof
Banneling

Standaard Vorig jaar kreeg ik een kaartje van Dronkoers (dank je!)

Oud 24 december 2011, 21:21   #11
Biggles
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Bah. Heineken

Wel een mooie kaart.
Biggles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2011, 22:23   #12
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
13 - Maria wijdt Philo in in de geheimen der lichamelijke vereniging.

Philo: "Verder moet ik mededelen dat ik reeds vanaf het moment dat ik Maria zag verliefd op haar geworden was, ook al omdat ik door Jahweh al had geweten wat ervan komen moest. En ook weet ik dat Maria reeds vanaf dat moment verliefd was op mij, maar dit vanwege Jozef verborgen hield. Eenmaal in bed liggende hebben wij elkander eerst vurig bemind, door te vrijen en lieve woordjes te zeggen, voor dat het tot de daad zelve was gekomen.
En omdat wij beseften en ook bemerkten dat Jozef het er vreselijk moeilijk mee had, hebben wij deze aan zijn stoel vastgebonden, zodat deze noch de hand aan zichzelf zou kunnen slaan, noch ons aan zou kunnen vallen. Helaas heeft het zo moeten gebeuren, want hij wilde ook niet weg gaan en meende dat te moeten aanschouwen wat hem wel enorme pijn moest doen.
Verder moet ik daarbij ook nog vertellen dat ik zelf nog knaap was en nog nooit een vrouw beroerd, dus Maria moest mij inleiden in het liefdesleven door alle geduld met mij te hebben. Eerst leerde zij mij het kussen, toen het strelen en het vrijen. Daar gingen dan enige zalige uren mee heen. Toen moest zij mij ook nog uitleggen waar mijn piemel voor diende, want tot dan toe had ik dat nog niet geweten. En ik was al zeer verbaasd dat deze stijf rechtop ging staan. Ook vertelde Maria waar haar eigen vrouwelijkheid toe diende en dat daar een groot gat in zat, wat mij zeer verbaasde, omdat ik dat voordien nooit had geweten.
Want ook ik was een wetsgetrouwe Jood zoals Jozef, zonder enige kennis van seksuele zaken, omdat daarvan niks in de Bijbel staat geschreven. Maar goed: na veel gefrutsel en geëxperimenteer waren wij uiteindelijk zover gekomen dat ik, tussen haar benen liggende, mijn stijve piemel in haar vrouwelijkheid liet binnen glijden, terwijl Maria deze met hare zachte vrouwenhanden eerst had vastgehouden om hem zo te richten dat hij er precies voor zat. Eenmaal binnen, gaf mij dat zo'n heftig gevoel, dat ik meteen als een gek heen en weer begon te schudden en ook als vanzelf begon te kreunen en te gillen.
Maar Maria begon zich daartegen onmiddellijk te verzetten en zei me dat ik rustig moest doen en dat ik mij moest beheersen, dus ze duwde mij weg en ik moest het opnieuw proberen, maar nu rustig aan. Na zo drie maal gedaan te hebben gelukte het mij eindelijk mij te beheersen en rustig in haar te blijven, zonder enige beweging.
Oud 24 december 2011, 22:46   #13
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

In de Liefde is de mens boven de zonde verheven......maar er is nog een grote zonde en dat is de domheid.

Bekeer je daarom tot harriechristus voor het te laat is.......

Laatst gewijzigd door harriechristus : 24 december 2011 om 22:54.
Oud 25 december 2011, 16:18   #14
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

14 - Maria en Philo voltrekken de heilige geslachtsdaad ten aanschouwen der Goden.

Philo: "Inmiddels was ook Jozef gaan kreunen en steunen en vreemde geluiden maken, maar dat was van pure ellende omwille van ons plezier en zijn jaloezie. Ik ben toen uit bed gestapt en heb een prop in zijn mond gedaan. Daardoor helemaal uit mijn doen stelde ik Maria voor even te pauzeren en dan weer opnieuw te beginnen. Maria vond het goed en een uur later gingen wij opnieuw te bed. Ook heb ik nog voorgesteld de volgende dag nog eens alles over te doen, maar Maria wilde per se dat het deze nacht zou gebeuren.
En toen wij opnieuw te bed gingen ging het allemaal veel gemakkelijker dan de eerste keer, ook omdat wij geen last meer hadden van Jozef. Eerst kusten en vrijden wij weer met elkander en weer ging ik bij haar binnen en nu rustig en beheerst, ging ik eerst langzaam heen en weder en vervolgens steeds sneller op aanwijzing van Maria.
Maar op dat moment dat wij zo bezig waren, gebeurde er een groot wonder, want naast ons bed verscheen Jahweh, die naast Jozef ging zitten en zijn hand op zijn schouder legde om hem te troosten. Maar ook verscheen daar even later Boeddha, die blijkbaar ook nieuwsgierig was geworden en de heilige daad met eigen ogen wilde aanschouwen. En daarna verscheen er nog iemand en dat was Osiris en vervolgens ook nog Ahura Mazda.
Aldus 4 Goden zijnde, verrezen deze alle vier van de grond en zweefden om ons heen. En terwijl ik de heilige geslachtsdaad verrichtte door heen en weder te gaan, draaiden deze vier Goden om ons heen, sneller en sneller naar de mate dat ook ik sneller heen en weder ging. Maria begon te kreunen en kleine gilletjes te slaken en ook ik kon niet laten zo te doen, totdat ik op het hoogtepunt mijner gevoelens een golf van heet zaad uit mijn penis voelde komen. Daarna was ik vreselijk moe, zakte ineen en viel in een diepe slaap".*

*Dit gebeurde in de nacht van 10 op 11 juli in het jaar 1 van de geboorte en tevens dood van Jezus Christus. Zodat een eenvoudige berekening leert dat Jozef en Maria daarvoor ongeveer zes en een halve maand als verdwaasd hadden rond gezworven in Palestina voor zij tenslotte naar Egypte gingen.
Oud 25 december 2011, 22:03   #15
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
14 - Maria en Philo voltrekken de heilige geslachtsdaad ten aanschouwen der Goden.

Philo: "Inmiddels was ook Jozef gaan kreunen en steunen en vreemde geluiden maken, maar dat was van pure ellende omwille van ons plezier en zijn jaloezie. Ik ben toen uit bed gestapt en heb een prop in zijn mond gedaan. Daardoor helemaal uit mijn doen stelde ik Maria voor even te pauzeren en dan weer opnieuw te beginnen. Maria vond het goed en een uur later gingen wij opnieuw te bed. Ook heb ik nog voorgesteld de volgende dag nog eens alles over te doen, maar Maria wilde per se dat het deze nacht zou gebeuren.
En toen wij opnieuw te bed gingen ging het allemaal veel gemakkelijker dan de eerste keer, ook omdat wij geen last meer hadden van Jozef. Eerst kusten en vrijden wij weer met elkander en weer ging ik bij haar binnen en nu rustig en beheerst, ging ik eerst langzaam heen en weder en vervolgens steeds sneller op aanwijzing van Maria.
Maar op dat moment dat wij zo bezig waren, gebeurde er een groot wonder, want naast ons bed verscheen Jahweh, die naast Jozef ging zitten en zijn hand op zijn schouder legde om hem te troosten. Maar ook verscheen daar even later Boeddha, die blijkbaar ook nieuwsgierig was geworden en de heilige daad met eigen ogen wilde aanschouwen. En daarna verscheen er nog iemand en dat was Osiris en vervolgens ook nog Ahura Mazda.
Aldus 4 Goden zijnde, verrezen deze alle vier van de grond en zweefden om ons heen. En terwijl ik de heilige geslachtsdaad verrichtte door heen en weder te gaan, draaiden deze vier Goden om ons heen, sneller en sneller naar de mate dat ook ik sneller heen en weder ging. Maria begon te kreunen en kleine gilletjes te slaken en ook ik kon niet laten zo te doen, totdat ik op het hoogtepunt mijner gevoelens een golf van heet zaad uit mijn penis voelde komen. Daarna was ik vreselijk moe, zakte ineen en viel in een diepe slaap".*
Die partouze moet u een smak geld gekost hebben....
Oud 25 december 2011, 23:45   #16
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Die partouze moet u een smak geld gekost hebben....
Wat is een partouze en hoe zo?

Oud 25 december 2011, 23:45   #17
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

15 - De grote schande der Hindoeïstische Goden.

Tot hier gekomen, wilde Philo even pauzeren en wel omdat hij moe was van het spreken, maar ook omdat het hem allemaal emotioneel erg had aangegrepen. Ook de anderen waren aangedaan en niet in het minste Jezus, die zijn oren niet kon geloven, maar zich niet kon ontdoen van het feit dat het wel eens de waarheid kon zijn wat deze man hier vertelde, ook al omdat hij zich hem meende te herinneren uit een ver verleden.
Maar dat hij daar moeite mee had, kwam omdat Philo ondertussen zoveel ouder was geworden en er blijkbaar niet erg op vooruit was gegaan. Jezus liep weg om alleen te zijn en zijn emoties te kunnen bedwingen, want als het om zoiets belangrijks ging, dan wilde hij zeker zijn voor hij de zoveelste blunder beging te menen te weten wie zijn ouders waren. Ja; hij had vele vaders en dat was dan ook geen probleem, maar als er één tussen was, die ook de echte mocht heten, wat dan te doen?
Ondertussen was Philo weer op tafel geklommen om zijn verhaal te vervolgen. Maar nu wilde hij het even over iets anders hebben. Want terwijl het allemaal zo was gegaan als hij verteld had, waren Brahma en Shiva en Vishnoe teruggekeerd in India, waar ze vandaan waren gekomen. Maar inmiddels had het onpersoonlijke Brahman "vernomen" dat er iets mis was gegaan. En ik heb hier vernomen tussen haakjes gezet omdat het Brahman geen persoon is dus ook niks kan vernemen, maar wel is het zo dat het Brahman alle kennis in zich heeft van alles wat er op aarde en in de hemel gebeurt in alle eeuwigheid en oneindigheid.
En aldus was het Brahman gekomen op het punt der kennis wat tot een grote schande is der Hindoeïstische Goden: namelijk dat Brahma en Vishnu en Shiva zo dom waren geweest de geboorteplaats van Jezus Christus te verklappen aan Herodus, dit nota bene terwijl Jezus de 10de avatar (incarnatie) van Vishnu zelf is, aldus zichzelf aan Herodus te verraden.
Oud 25 december 2011, 23:47   #18
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ehm, de mens is niet geschapen met de erfzonde.
Oud 25 december 2011, 23:49   #19
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Urbanus....
Is dat het enige dat je over de profeet kan zeggen?

Flauw, Harry, flauw...
Oud 25 december 2011, 23:54   #20
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Is dat het enige dat je over de profeet kan zeggen?

Flauw, Harry, flauw...
Ik heb toch echt niks gezegd over jouw profeet.

Ik heb alleen zijn foto laten zien......
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be