![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel buitenlander zaten in deze bende? | |||
Geen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 58,33% |
Een minderheid (1-3) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
Een meerderheid (4-6) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
Allemaal (7) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn de daders allochtonen of autochtonen? Wie wint wat?? Volgens sommigen is dit soort zaken soort activiteiten een typische tijdsverdrijving van moslimventen, we nemen de proef eens op de som... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Moeten wij dit nog langer pikken van die kamelenneukers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien Parcifal dit post ga ik ervan uit dat het geen "allochtonen" zijn.
Ook het dat er nog 5 van de 7 verkrachters vastzitten,het op de VRT te horen was en ik geen berichten heb gehoord van weerom een stevig setje straatrellen wijzen op een niet moslim getinte groep. Eneuh, de laatste reeksen van groepsverkrachtingen die de media haalden waren dan ook gepleeg door Kongolezen.Maar ik vergeet ook St Ode([size=2]of hoe dat geschreven moet zijn[/size]) niet. Oftewel, wat wil je met deze poll bewijzen Parcifal, dat de vooroordelen zeer diep geworteld zijn?Dat het geheugen van de "massa" soortgelijke misdaden altijd zal linken aan een bevolkingsgroep die zichzelf veelvuldig in het diskrediet heeft gebracht? Dat "personages" als witenzwart effectief de plak zwaaien. Kan zijn ,want dat zou wel de reden kunnen zijn waarom de democratie in België meer een Demoncratie is.
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Als het autochtonen zijn is dan bestaat de mogelijkheid dat de multiculturele samenleving indirect verantwoordelijk is. Jonge blanken die contact hebben met allochtonen gaan hun aparte manier van spreken aannemen, hun manieren, hun muziek, zich volledig onderwerpen aan hun invloed en een verontrustende culturele achteruitgang ondergaan. Pakweg tien jaar geleden bestonden zulke zaken niet, het vreemd gespuis heeft die smeerlapperij in onze maatschappij gebracht.
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Dat lijkt mij nogal simplistisch gesteld mijn waarde...Ik denk dat elke bevolkingsgroep zijn verkrachters kent...en het zijn er in elke bevolking genoeg om een bende te vormen die vrouwen kidnapt. En of het nu autochtonen of allochtonen zijn of buitenaardse wezens...het blijven afschuwelijke wezens die ergens op animaal niveau zijn blijven steken...al ga ik de verantwoordelijkheid van de media en de maatschappij niet ontkennen.
P.S. zwartenwit...misschien kan je je taalgebruik wat aanpassen ofzo...jezelf in ieder geval wat beheersen misschien.
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel eens peilen naar de algemene mening en wat de verwachting is. Ik ben wel een mogelijkheid vergeten in de Poll : Allochtone of autochtone afkomst heeft geen belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de Nederlandse teletekst waren de drie vrouwen asielzoeksters en betrof het een Nederlandse (= BUITENLANDSE!!) bende, bestaande uit Nederlanders en Belgen (waarom moet die afkomst er toch weer bij vermeld worden?)!
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het gaat over 3 zwarte Afrikaanse asielzoeksters. De buren hadden de afgelopen weken 2 donkere mannen zien rondlopen met rottweilers (detail voor degenen die zich afvragen met welk soort honden ze verkracht werden).
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() Honden zijn onreine dieren. In het huis waar een hond is komen engelen niet binnen. In zwarte honden huist zelfs de duivel. Heel onwaarschijnlijk dat het marokanen waren, in het algemeen hebben ze zelfs schrik van zwarte honden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bon, waar staan we al?
drie zwarte asielzoekster vijf nederlanders twee belgische vrouwen (twee donkere mannen?) een paar rothweilers en zeker geen marokkanen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veilig op stap met een Groenendaeler?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Tja, ik heb ook al eens gedacht om ne hele grote hond in huis te halen. Maar dat gaat mijn huidige Foxer niet pikken denk ik. Hij is niet bepaald een schoothondje (weegt ongeveer 15 kilo), maar is toch niet schrikwekkend genoeg om de Maro..., euh ik bedoel de Zwitsers te imponeren.
![]() Bovendien vind ik het ook voor een grote hond (scheper ofzo) niet gezond om in een huis zonder tuin, midden in een stadswijk te moeten leven. Zo'n beesten hebben dagelijks hunne loop nodig immers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |