Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Hoeveel buitenlander zaten in deze bende?
Geen 7 58,33%
Een minderheid (1-3) 1 8,33%
Een meerderheid (4-6) 1 8,33%
Allemaal (7) 3 25,00%
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2004, 14:12   #1
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VRTnieuws
Politie pakt bende op die vrouwen ontvoerde
do 13/05/04 - De Nederlandse politie heeft een bende opgepakt die zeker drie Belgische vrouwen heeft ontvoerd en verkracht. Dat meldt Het Belang van Limburg. De Nederlands-Belgische bende heeft in België ten minste drie vrouwen ontvoerd om ze in Nederland seksueel te misbruiken.

Een 22-jarig meisje dat werd misbruikt in een loods, kon ontsnappen en zo kon de politie verwittigd worden. Het meisje is zwaar mishandeld, geschopt en geslagen. Ze is zwaar bedreigd en onder die bedreigingen is ze meerdere malen verkracht. Ze werd ook gedwongen tot seksuele handelingen met dieren, naar verluidt honden. Hiervan zijn foto's gemaakt, die volgens de politie bestemd waren voor de verkoop.

Daarnaast zijn nog twee meisjes opgespoord die konden ontsnappen van de bende.

Zeven verdachten zitten vast. Twee verdachten zijn weer vrijgelaten. De politie sluit meer aanhoudingen niet uit. Wellicht heeft de bende ook nog meer slachtoffers gemaakt
Een poll om eens te kijken wat we hier van vinden.
Zijn de daders allochtonen of autochtonen?
Wie wint wat??

Volgens sommigen is dit soort zaken soort activiteiten een
typische tijdsverdrijving van moslimventen, we nemen
de proef eens op de som...
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 14:36   #2
witenzwart
Banneling

Standaard

Moeten wij dit nog langer pikken van die kamelenneukers?
witenzwart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 15:17   #3
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Aangezien Parcifal dit post ga ik ervan uit dat het geen "allochtonen" zijn.

Ook het dat er nog 5 van de 7 verkrachters vastzitten,het op de VRT te horen was en ik geen berichten heb gehoord van weerom een stevig setje straatrellen wijzen op een niet moslim getinte groep.

Eneuh, de laatste reeksen van groepsverkrachtingen die de media haalden waren dan ook gepleeg door Kongolezen.Maar ik vergeet ook St Ode([size=2]of hoe dat geschreven moet zijn[/size]) niet.

Oftewel, wat wil je met deze poll bewijzen Parcifal, dat de vooroordelen zeer diep geworteld zijn?Dat het geheugen van de "massa" soortgelijke misdaden altijd zal linken aan een bevolkingsgroep die zichzelf veelvuldig in het diskrediet heeft gebracht?

Dat "personages" als witenzwart effectief de plak zwaaien.
Kan zijn ,want dat zou wel de reden kunnen zijn waarom de democratie in België meer een Demoncratie is.
Oud 13 mei 2004, 15:34   #4
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Als het autochtonen zijn is dan bestaat de mogelijkheid dat de multiculturele samenleving indirect verantwoordelijk is. Jonge blanken die contact hebben met allochtonen gaan hun aparte manier van spreken aannemen, hun manieren, hun muziek, zich volledig onderwerpen aan hun invloed en een verontrustende culturele achteruitgang ondergaan. Pakweg tien jaar geleden bestonden zulke zaken niet, het vreemd gespuis heeft die smeerlapperij in onze maatschappij gebracht.
Oud 13 mei 2004, 16:00   #5
Nighthearse
Vreemdeling

Nighthearse's schermafbeelding

Standaard

Dat lijkt mij nogal simplistisch gesteld mijn waarde...Ik denk dat elke bevolkingsgroep zijn verkrachters kent...en het zijn er in elke bevolking genoeg om een bende te vormen die vrouwen kidnapt. En of het nu autochtonen of allochtonen zijn of buitenaardse wezens...het blijven afschuwelijke wezens die ergens op animaal niveau zijn blijven steken...al ga ik de verantwoordelijkheid van de media en de maatschappij niet ontkennen.

P.S. zwartenwit...misschien kan je je taalgebruik wat aanpassen ofzo...jezelf in ieder geval wat beheersen misschien.

"De grenzen van mijn taal zijn de grenzen van mijn wereld."
- Ludwig Wittgenstein
Nighthearse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 16:21   #6
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddox
Aangezien Parcifal dit post ga ik ervan uit dat het geen "allochtonen" zijn.
Maddox, ik weet het op dit moment zelf nog niet.
Enkel eens peilen naar de algemene mening en
wat de verwachting is.

Ik ben wel een mogelijkheid vergeten in de Poll :
Allochtone of autochtone afkomst heeft geen belang.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 16:48   #7
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nighthearse
Dat lijkt mij nogal simplistisch gesteld mijn waarde...Ik denk dat elke bevolkingsgroep zijn verkrachters kent...en het zijn er in elke bevolking genoeg om een bende te vormen die vrouwen kidnapt. En of het nu autochtonen of allochtonen zijn of buitenaardse wezens...het blijven afschuwelijke wezens die ergens op animaal niveau zijn blijven steken...al ga ik de verantwoordelijkheid van de media en de maatschappij niet ontkennen.

P.S. zwartenwit...misschien kan je je taalgebruik wat aanpassen ofzo...jezelf in ieder geval wat beheersen misschien.
Het gaat hier over groepsverkrachtingen, toch een vrij recent fenomeen in onze samenleving en meestal zijn de daders allochtonen. Verkrachting is van alle tijden en komt in alle culturen voor, ook in de onze.
Oud 13 mei 2004, 17:43   #8
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Volgens de Nederlandse teletekst waren de drie vrouwen asielzoeksters en betrof het een Nederlandse (= BUITENLANDSE!!) bende, bestaande uit Nederlanders en Belgen (waarom moet die afkomst er toch weer bij vermeld worden?)!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 17:49   #9
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Volgens de Nederlandse teletekst waren de drie vrouwen asielzoeksters en betrof het een Nederlandse (= BUITENLANDSE!!) bende, bestaande uit Nederlanders en Belgen (waarom moet die afkomst er toch weer bij vermeld worden?)!

als er Nederlanders bijwaren waren er dus weldegelijk "allochtonen" bij, of hebben onze Blokkers toch zo'n zwart-wit afwijking dat "allochtoon" enkel op Marrokanen slaat?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 20:32   #10
uwagan
Lokaal Raadslid

Standaard

Het gaat over 3 zwarte Afrikaanse asielzoeksters. De buren hadden de afgelopen weken 2 donkere mannen zien rondlopen met rottweilers (detail voor degenen die zich afvragen met welk soort honden ze verkracht werden).
Oud 14 mei 2004, 20:54   #11
parcival
Burger

parcival's schermafbeelding

Standaard

Honden zijn onreine dieren. In het huis waar een hond is komen engelen niet binnen. In zwarte honden huist zelfs de duivel. Heel onwaarschijnlijk dat het marokanen waren, in het algemeen hebben ze zelfs schrik van zwarte honden.
parcival is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2004, 21:12   #12
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

bon, waar staan we al?

drie zwarte asielzoekster
vijf nederlanders
twee belgische vrouwen
(twee donkere mannen?)
een paar rothweilers
en zeker geen marokkanen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 15 mei 2004, 09:15   #13
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcival
Honden zijn onreine dieren. In het huis waar een hond is komen engelen niet binnen. In zwarte honden huist zelfs de duivel. Heel onwaarschijnlijk dat het marokanen waren, in het algemeen hebben ze zelfs schrik van zwarte honden.
WEG MET DE HONDENHATERS!
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2004, 09:45   #14
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Veilig op stap met een Groenendaeler?

Oud 15 mei 2004, 10:13   #15
Attiladehun
Banneling

Standaard

Tja, ik heb ook al eens gedacht om ne hele grote hond in huis te halen. Maar dat gaat mijn huidige Foxer niet pikken denk ik. Hij is niet bepaald een schoothondje (weegt ongeveer 15 kilo), maar is toch niet schrikwekkend genoeg om de Maro..., euh ik bedoel de Zwitsers te imponeren.
Bovendien vind ik het ook voor een grote hond (scheper ofzo) niet gezond om in een huis zonder tuin, midden in een stadswijk te moeten leven. Zo'n beesten hebben dagelijks hunne loop nodig immers.
Oud 15 mei 2004, 10:14   #16
Attiladehun
Banneling

Standaard

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be