![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Israel: niemand kent facisme beter dan hen. Ze zien het van mijlen ver.
Bradley Burston legt het Israelisch facisme bloot: No one knows fascism better than Israelis. They are schooled, drilled in the history, the mechanics, the horrendous potential of fascist regimes. Israelis know fascism when they see it. In others. Het vetgedrukte is wel nogal vol van zichzelf, voor de rest een goede read. http://www.haaretz.com/blogs/special...scism-1.290977 VS: Uncovered Audio: Obama’s Regulatory Czar Pushes Creepy Plan for Legally Controlling Internet Information http://www.breitbart.tv/uncovered-au...et-information UK: Gevaarlijke zionistische neocon aan de leiding, opletten geblazen! Hoe pakken we deze axis of evil aan en hoe bevrijden we hun burgers? En daarmee ook de rest van de wereld? Ik opteer voor intelligente manipulatie van hun volkeren opdat ze de klus zelf klaren. Er is reeds goed werk geleverd, hoofdzakelijk door hun eigen blootstelling. Maar van een revolutie is er nog weinig sprake. Dat kan beter en wat als het falt, wat zijn de alternatieven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Hahaha! Een nieuwerik komt versterking bieden aan de Goede Strijders van de Haat.
Welkom, Hazelhoef ![]() En nog wel een Hollywood identiteit inpikken zeker. Mooi gespeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Naast de feiten lullen is een politiek forum onwaardig. Je doet maar. Ik wacht wel op deftig volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik zou denken aan anderen overlaten. Uw brein lijkt niets meer dan loze hersenpinsels te produceren heb ik den indruk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Been drinking again, Hoffy? Or mag dat niet van je... religie? http://www.spike.com/video/david-hasselhoff/3284688 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Dat is geen aanval, maar een observatie. Je nu al derde gefaalde poging om mij te lasteren mbh je loze hersenpinsels ipv de feiten te bediscussieren toont dat wederom aan.
Ga je voor een vierde of laat je de eer die er nog rest voor jezelf? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Dit ruikt sterk naar een dubbelnick...of dronkenschap ?
![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 19 mei 2010 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Smileys zijn dé ziekte bij uitstek van deze MTV generatie.
Het is wetenschappelijk bewezen dat per smiley ze plaatsen, hun volgende berichten inhoudlozer worden. Met duidelijke breinschade tot gevolg. Hersendode robotten die tot niets meer in staat zijn. Wetenschappelijke onderbouwing: dezen draad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al na de derde post "ad hominem" en dan nog op de avatar ![]() How low can u go? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |