![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() ZIJN DE EERSTE POGROMS TEGEN MOSLIMS EN ZWARTEN NU BEGONNEN?
Citaat:
http://www.nu.nl/binnenland/2216096/...eenendaal.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik zou waarschijnlijk meer medelidjen hebben moest de islam een deel van mijn vrienden niet ter dood veroordelen omdat ze holebi zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk zijn zulke acties te veroordelen. Vandalisme kan niet goedgepraat worden.
Maar ook op andere plaatsen gebeuren er dingen die niet door de beugel kunnen en daarover zie ik zelden iets verschijnen op dit forum. Voorbeeld graffiti op kerken, plassen tegen de kathedraal, het stelen van kaarsen uit Maria-grotjes en kapelletjes. En eerlijk gezegd, al die mensen die de kerken tegenwoordig als slaapplaatsen gebruiken, tonen ook weinig respect voor de heilige plaats waarin ze zich bevinden.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Egmond, ik zie helemaal geen voorbeelden van vermeende 'pogroms' tegen zwarten in uw berichtje.
Tevens bent u gemakshalve ook maar vergeten te melden dat bijvoorbeeld de Molukse kerk in Houten in brand is gestoken, toevallig net na het gekloot van Marokkanen tegen Molukkers in het nabijgelegen Culemborg. Zie ook: http://www.youtube.com/watch?v=LIvKc...=youtube_gdata |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() [Een Joods meisje met hoofddoek, op transport naar een vernietigingskamp] ![]() [Joodse man op straat mishandelt] Deze draad begon ik vanuit mijn overtuiging dat wij midden in de voorbereiding van weer een Holocaust zitten. De laatste holocaust is geen uniek verschijnsel in Europa, maar een proces dat zich elke twee tot drie generaties herhaald. Het vormt deel van de Europese beschaving om op gezette tijden haar minderheden met geweld te verdrijven en te doden. Ik bespeur een ontwikkeling waar haat voelen en uiten voor 'de andere' een essentieel deel wordt van de Europese identiteit. 'Ik haat moslims en zwarten, dus ben ik een goede Europeaan' Ondertussen kom ik nieuwe boeken op het spoor die hetzelfde vaststellen, hoewel ik nog geen onderzoeken las die de huidige beroering herkent en beschrijft als een aanstaande Holocaust tegen de zwarten en moslims in Europa. Hopelijk zijn er ook normale, rationele, betrokken mensen op dit forum die boeken over de Holocaust lezen. Wat mij opviel is dat de Holocaust ook, aan het begin, iets experimenteels had. Men gebruikte het Oostfront om te experimenteren met genocide. Eerst koos men voor gewoon doodschieten, maar dat leidde tot getraumatiseerde soldaten. Men experimenteerde toen met gesloten trucks waarbij de uitlaatgassen in de verzegelde ruimte werd geloosd. Pas later koos men voor gaskamers en Zyklon B. Men experimenteerde ook met de uitroeiing van gehandicapten in het geniep. Vooral lichamelijke gehandicapten waren een doorn in het oog van Hitler. Bij de Duitse gehandicaten vond er nog enige selectie plaats, bij de Joden werden gewoon alle gehandicapten vermoord. Het is belangrijk dat de mensen op dit forum die de komende Holocaust verwelkomen, begrijpen dat naast Joden, zwarten en Roma ook andere 'ongewenste' mensen werden vermoord. Ook homo's. Polen, Jehova's Getuigen en communisten. Verder viel mij op hoe de gewone Duitsers werden gemanipuleerd in het accepteren en uitvoeren van genocide. Bij de eerste nationale pogrom, de Kristallnacht was er nog verontwaardiging over het openlijke geweld en destructie van Joods goed. De normale, fatsoenlijke Duitser die wel anti-semitisch was keurde deze barbarij af. Maar geleidelijk werd de bevrijding en het succes van Duitsland gekoppeld aan de volledige uitroeiing van de Joden en andere Untermenschen. Persoonlijk ga ik ervanuit dat de aanloop naar genocide ook bedreiging van de gewone burger inhoudt, dat hij misschien niet hoeft mee te doen, maar zeker geen verzet mag plegen. Blijkbaar zijn wij nu in de fase waar Nederlanders leren om niets meer te voelen voor moslims en zwarten, als normale medemensen die recht hebben op hun bestaan en de vruchten van hun succes. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 31 maart 2010 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er nu net in Nederland een kristalnacht plaatsvind, is dat nu niet erg?
Net die Nederlanders die altijd met dat vingertje wijzen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Wel, zoals je weet verloor 80% van de Nederlandse Joden het leven door de Holocaust. Het allerhoogste percentage in West Europa. Volgens mij mogen wij spreken van een zekere flair en routine in het vermoorden van bevolkingsgroepen; denk je niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() @Marie van de koster:
"Voorbeeld graffiti op kerken, plassen tegen de kathedraal, het stelen van kaarsen uit Maria-grotjes en kapelletjes." Wild plassen tegen de kerkmuur: Allaa F !! Wild plassen tegen de moskee: Allaa Hakbar !!. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
u moest beschaamd zijn.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Ut sementem feceris, ita metes
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Zeer wijze woorden.
Echter, dat ze van iemand als jou komen is de ironie ten top.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik kan me wel niet herinneren dat Joden(jongeren), de jaren voor Kristalnacht, de Duitse bevolking terroriseerde en de overheid dit oogluikend toeliet?
Laatst gewijzigd door Cdude : 2 april 2010 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien ik zoals waarschijnlijk velen op dit forum, geen latijn spreek, heb ik even de vertaling opgezocht :
Zoals je zaait zal je oogsten (Cicero)
![]() |
#15 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft dat terroriseren: wie terroriseert er wie? Het zijn Belgische soldaten die op terreurmissie vertrekken in Afrika of in de moslimwereld. Ik kan me vergissen, maar ik heb nog nooit een Afrikaanse soldaat of een soldaat uit de moslimwereld voet aan wal zien zetten in België.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ze nu eens het lef hadden om met een regulier geuniformeerd leger ten strijde te trekken he... Maar dat doen ze niet, want dan zouden ze een pak rammel van jewelste krijgen, en dan konden ze nadien niet tegenover de pers gaan janken over de onschuldige kindjes die gestorven zijn bij de laffe aanval van de westerlingen. (op een munitiedepot of lanceerinstallatie die ze omringd hadden met vrouwen en kinderen).
![]() |
![]() |
#17 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij willen gewoon vrede. De Europeanen en Amerikanen vallen hen echter steeds aan. Ze verdedigen zich met de middelen die ze hebben.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 april 2010 om 14:09. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Het is waarschijnlijk daarom dat bijna elke militaire broeihaard zich bevindt in islamitische landen. En als ze de grote satan niet meer hebben om tegen te vechten beginnen ze elkaar vakkundig af te maken (Shiite/Sunni) Islamieten zijn genetisch niet in staat tot vrede - het zit er gewoon niet in.
![]() |
![]() |
#19 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt hierboven al moeten toegeven dat geen enkele moslimsoldaat op Europese of Amerikaanse bodem zit, maar dat integendeel Europese en Amerikaanse legers islamitische landen bezetten.
De Europeanen hebben heel Amerika en bijna heel Afrika, Oceanië en Azië bezet en er talrijke genocides uitgevoerd en dan heb jij het lef om ook maar je mond open te doen over de moslims?!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 april 2010 om 14:35. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach, ik zou hetzelfde doen als moslim zonder uitzicht op toekomst, omringd door muren, constant worden vernederd,zonder rechten, collectieve straffen, ... Je moet the bigger picture zien. Vrede brengt niets op. Dan stopt de steun naar Israel dus ook de wapenverkoop,steun Hamas , ... Iedereen vaart er wel bij. Die paar burgerdoden = collateral damage. (opgelet, ik praat het niet goed. 2 wrongs don't make a right. Ik observeer en anayseer) |
|
![]() |
![]() |