Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2010, 09:39   #1
Egmond Codfried
Banneling

Standaard Zijn De Eerste Pogroms Tegen Moslims En Zwarten Nu Begonnen?

ZIJN DE EERSTE POGROMS TEGEN MOSLIMS EN ZWARTEN NU BEGONNEN?

Citaat:
Moskee beklad in Veenendaal
Uitgegeven: 30 maart 2010 16:38
Laatst gewijzigd: 30 maart 2010 16:38

AMSTERDAM - Vandalen hebben zondag een moskee in Veenendaal met verf beklad. Ook werd een ruit van het gebouw aan de Heuvel vernield.
© ANPMet de verf waren teksten en een teken aangebracht, maar de politie wil daar niets over kwijt omdat dat daderinformatie is.

De Nasser-moskee is zondag gelijk schoongemaakt. De politie weet niet wie achter de bekladding zit en waarom dit is gebeurd. Er is aangifte gedaan van vernieling.

Twee weken geleden werd ook al graffiti op het gebedshuis aangebracht. Ook werden varkenspoten bij het gebouw gedeponeerd, meldt een politiewoordvoerder.

De moskee heeft hier ook aangifte van gedaan. De politie heeft de zaak in onderzoek.

© Novum

ZIE OOK:

18/03/2010 Groningse moskee besmeurd met bloed

04/01/2010 Brandstichting in Arnhemse moskee

15/11/2009 Brandstichting moskee Zoetermeer

++++++++++

Groningse moskee besmeurd met bloed
Uitgegeven: 18 maart 2010 11:25
Laatst gewijzigd: 18 maart 2010 11:27

GRONINGEN - Onbekenden hebben in de nacht van dinsdag op woensdag een moskee in de Groningse wijk Selwerd besmeurd met bloed. Dat meldde de politie donderdag.
© ANP

Behalve het bloed, werden bij de moskee ook dierlijke ingewanden en de kop van een wild zwijn aangetroffen.

Het stadsbestuur van Groningen heeft donderdag geschokt gereageerd op het voorval.

''Wij zijn diep geraakt, omdat Groningen tot dusverre dergelijke wandaden niet kent. Hier past slechts het uitspreken van verontwaardiging en afschuw'', aldus loco-burgemeester Frank de Vries. ''Dit past niet in onze stad. We hebben het bestuur van de moskee direct onze steun toegezegd.''

De politie is een onderzoek gestart en houdt de moskee en de omgeving extra in de gaten.

+++

Brandstichting in Arnhemse moskee
Uitgegeven: 4 januari 2010 15:53
Laatst gewijzigd: 4 januari 2010 15:50

ARNHEM - Onbekenden hebben maandag brand gesticht in een moskee aan de Maaslaan in Arnhem. Volgens een woordvoerder van de politie ging het om een kleine brand die snel kon worden gedoofd.
© ANP

Geruchten als zou het vuur zijn ontstaan door een molotovcocktail kan de woordvoerder bevestigen noch ontkennen.

Het vuur werd rond 11.15 uur ontdekt. De brandweer was snel ter plekke en wist de vlammen direct te doven. Uit sporenonderzoek is duidelijk geworden dat er mogelijk sprake is van brandstichting. Wat voor aanwijzingen het zijn, wil de politie niet zeggen.

De Turkyen Moskee is een Turks gebedshuis dat is gevestigd in een voormalige huishoudschool in de Arnhemse wijk Presikhaaf. De moskee behoort tot de Islamitische Stichting Nederland en telt ongeveer zeshonderd gelovigen.

+++++++++

Brandstichting moskee Zoetermeer
Uitgegeven: 15 november 2009 14:31
Laatst gewijzigd: 15 november 2009 14:30

ZOETERMEER - Onbekenden hebben in de nacht van vrijdag op zaterdag brand gesticht in de Al Quibla-moskee in Zoetermeer. Dat maakte de politie zondag bekend.
© ANP

Er werd een molotovcocktail naar binnen gegooid. De brandweer kon het vuur snel uitmaken, waardoor de schade beperkt bleef.

Ongeveer een half jaar geleden werd er op soortgelijke manier brand gesticht in de moskee. De daders werden niet gevonden. De politie gaat opnieuw extra surveilleren rond het religieuze gebouw.

http://www.nu.nl/binnenland/2216096/...eenendaal.html
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2010, 09:45   #2
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Ik zou waarschijnlijk meer medelidjen hebben moest de islam een deel van mijn vrienden niet ter dood veroordelen omdat ze holebi zijn.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2010, 10:43   #3
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk zijn zulke acties te veroordelen. Vandalisme kan niet goedgepraat worden.
Maar ook op andere plaatsen gebeuren er dingen die niet door de beugel kunnen en daarover zie ik zelden iets verschijnen op dit forum.
Voorbeeld graffiti op kerken, plassen tegen de kathedraal, het stelen van kaarsen uit Maria-grotjes en kapelletjes.
En eerlijk gezegd, al die mensen die de kerken tegenwoordig als slaapplaatsen gebruiken, tonen ook weinig respect voor de heilige plaats waarin ze zich bevinden.
Oud 31 maart 2010, 11:06   #4
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Egmond, ik zie helemaal geen voorbeelden van vermeende 'pogroms' tegen zwarten in uw berichtje.

Tevens bent u gemakshalve ook maar vergeten te melden dat bijvoorbeeld de Molukse kerk in Houten in brand is gestoken, toevallig net na het gekloot van Marokkanen tegen Molukkers in het nabijgelegen Culemborg.

Zie ook: http://www.youtube.com/watch?v=LIvKc...=youtube_gdata
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2010, 11:35   #5
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

[Een Joods meisje met hoofddoek, op transport naar een vernietigingskamp]

[Joodse man op straat mishandelt]

Deze draad begon ik vanuit mijn overtuiging dat wij midden in de voorbereiding van weer een Holocaust zitten. De laatste holocaust is geen uniek verschijnsel in Europa, maar een proces dat zich elke twee tot drie generaties herhaald. Het vormt deel van de Europese beschaving om op gezette tijden haar minderheden met geweld te verdrijven en te doden. Ik bespeur een ontwikkeling waar haat voelen en uiten voor 'de andere' een essentieel deel wordt van de Europese identiteit. 'Ik haat moslims en zwarten, dus ben ik een goede Europeaan'

Ondertussen kom ik nieuwe boeken op het spoor die hetzelfde vaststellen, hoewel ik nog geen onderzoeken las die de huidige beroering herkent en beschrijft als een aanstaande Holocaust tegen de zwarten en moslims in Europa.

Hopelijk zijn er ook normale, rationele, betrokken mensen op dit forum die boeken over de Holocaust lezen. Wat mij opviel is dat de Holocaust ook, aan het begin, iets experimenteels had. Men gebruikte het Oostfront om te experimenteren met genocide. Eerst koos men voor gewoon doodschieten, maar dat leidde tot getraumatiseerde soldaten. Men experimenteerde toen met gesloten trucks waarbij de uitlaatgassen in de verzegelde ruimte werd geloosd. Pas later koos men voor gaskamers en Zyklon B.

Men experimenteerde ook met de uitroeiing van gehandicapten in het geniep. Vooral lichamelijke gehandicapten waren een doorn in het oog van Hitler. Bij de Duitse gehandicaten vond er nog enige selectie plaats, bij de Joden werden gewoon alle gehandicapten vermoord. Het is belangrijk dat de mensen op dit forum die de komende Holocaust verwelkomen, begrijpen dat naast Joden, zwarten en Roma ook andere 'ongewenste' mensen werden vermoord. Ook homo's. Polen, Jehova's Getuigen en communisten.

Verder viel mij op hoe de gewone Duitsers werden gemanipuleerd in het accepteren en uitvoeren van genocide. Bij de eerste nationale pogrom, de Kristallnacht was er nog verontwaardiging over het openlijke geweld en destructie van Joods goed. De normale, fatsoenlijke Duitser die wel anti-semitisch was keurde deze barbarij af. Maar geleidelijk werd de bevrijding en het succes van Duitsland gekoppeld aan de volledige uitroeiing van de Joden en andere Untermenschen.

Persoonlijk ga ik ervanuit dat de aanloop naar genocide ook bedreiging van de gewone burger inhoudt, dat hij misschien niet hoeft mee te doen, maar zeker geen verzet mag plegen.

Blijkbaar zijn wij nu in de fase waar Nederlanders leren om niets meer te voelen voor moslims en zwarten, als normale medemensen die recht hebben op hun bestaan en de vruchten van hun succes.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 31 maart 2010 om 11:53.
Oud 31 maart 2010, 11:47   #6
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Dat er nu net in Nederland een kristalnacht plaatsvind, is dat nu niet erg?

Net die Nederlanders die altijd met dat vingertje wijzen...
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2010, 12:14   #7
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat er nu net in Nederland een kristalnacht plaatsvind, is dat nu niet erg? Net die Nederlanders die altijd met dat vingertje wijzen...
Wel, zoals je weet verloor 80% van de Nederlandse Joden het leven door de Holocaust. Het allerhoogste percentage in West Europa. Volgens mij mogen wij spreken van een zekere flair en routine in het vermoorden van bevolkingsgroepen; denk je niet?
Oud 31 maart 2010, 12:27   #8
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

@Marie van de koster:
"Voorbeeld graffiti op kerken, plassen tegen de kathedraal, het stelen van kaarsen uit Maria-grotjes en kapelletjes."

Wild plassen tegen de kerkmuur: Allaa F !!
Wild plassen tegen de moskee: Allaa Hakbar !!.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2010, 00:09   #9
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Wel, zoals je weet verloor 80% van de Nederlandse Joden het leven door de Holocaust. Het allerhoogste percentage in West Europa. Volgens mij mogen wij spreken van een zekere flair en routine in het vermoorden van bevolkingsgroepen; denk je niet?
Dat klopt.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2010, 08:38   #10
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

[Een Joods meisje met hoofddoek, op transport naar een vernietigingskamp]

[Joodse man op straat mishandelt]

Deze draad begon ik vanuit mijn overtuiging dat wij midden in de voorbereiding van weer een Holocaust zitten. De laatste holocaust is geen uniek verschijnsel in Europa, maar een proces dat zich elke twee tot drie generaties herhaald. Het vormt deel van de Europese beschaving om op gezette tijden haar minderheden met geweld te verdrijven en te doden. Ik bespeur een ontwikkeling waar haat voelen en uiten voor 'de andere' een essentieel deel wordt van de Europese identiteit. 'Ik haat moslims en zwarten, dus ben ik een goede Europeaan'

Ondertussen kom ik nieuwe boeken op het spoor die hetzelfde vaststellen, hoewel ik nog geen onderzoeken las die de huidige beroering herkent en beschrijft als een aanstaande Holocaust tegen de zwarten en moslims in Europa.

Hopelijk zijn er ook normale, rationele, betrokken mensen op dit forum die boeken over de Holocaust lezen. Wat mij opviel is dat de Holocaust ook, aan het begin, iets experimenteels had. Men gebruikte het Oostfront om te experimenteren met genocide. Eerst koos men voor gewoon doodschieten, maar dat leidde tot getraumatiseerde soldaten. Men experimenteerde toen met gesloten trucks waarbij de uitlaatgassen in de verzegelde ruimte werd geloosd. Pas later koos men voor gaskamers en Zyklon B.

Men experimenteerde ook met de uitroeiing van gehandicapten in het geniep. Vooral lichamelijke gehandicapten waren een doorn in het oog van Hitler. Bij de Duitse gehandicaten vond er nog enige selectie plaats, bij de Joden werden gewoon alle gehandicapten vermoord. Het is belangrijk dat de mensen op dit forum die de komende Holocaust verwelkomen, begrijpen dat naast Joden, zwarten en Roma ook andere 'ongewenste' mensen werden vermoord. Ook homo's. Polen, Jehova's Getuigen en communisten.

Verder viel mij op hoe de gewone Duitsers werden gemanipuleerd in het accepteren en uitvoeren van genocide. Bij de eerste nationale pogrom, de Kristallnacht was er nog verontwaardiging over het openlijke geweld en destructie van Joods goed. De normale, fatsoenlijke Duitser die wel anti-semitisch was keurde deze barbarij af. Maar geleidelijk werd de bevrijding en het succes van Duitsland gekoppeld aan de volledige uitroeiing van de Joden en andere Untermenschen.

Persoonlijk ga ik ervanuit dat de aanloop naar genocide ook bedreiging van de gewone burger inhoudt, dat hij misschien niet hoeft mee te doen, maar zeker geen verzet mag plegen.

Blijkbaar zijn wij nu in de fase waar Nederlanders leren om niets meer te voelen voor moslims en zwarten, als normale medemensen die recht hebben op hun bestaan en de vruchten van hun succes.

u moest beschaamd zijn.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2010, 09:03   #11
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Ut sementem feceris, ita metes
Oud 2 april 2010, 10:17   #12
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Zeer wijze woorden.

Echter, dat ze van iemand als jou komen is de ironie ten top.
Oud 2 april 2010, 10:25   #13
Cdude
Banneling

Standaard Terrorisme?

Ik kan me wel niet herinneren dat Joden(jongeren), de jaren voor Kristalnacht, de Duitse bevolking terroriseerde en de overheid dit oogluikend toeliet?

Laatst gewijzigd door Cdude : 2 april 2010 om 10:26.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2010, 10:35   #14
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gezien ik zoals waarschijnlijk velen op dit forum, geen latijn spreek, heb ik even de vertaling opgezocht :
Zoals je zaait zal je oogsten (Cicero)
Oud 2 april 2010, 13:34   #15
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Ik kan me wel niet herinneren dat Joden(jongeren), de jaren voor Kristalnacht, de Duitse bevolking terroriseerde en de overheid dit oogluikend toeliet?
De Joden hadden posities in het financiewezen op een moment dat vele Duitsers van honger crepeerden. De haat tegen al wat Joods was, zat er diep in.

Wat betreft dat terroriseren: wie terroriseert er wie? Het zijn Belgische soldaten die op terreurmissie vertrekken in Afrika of in de moslimwereld. Ik kan me vergissen, maar ik heb nog nooit een Afrikaanse soldaat of een soldaat uit de moslimwereld voet aan wal zien zetten in België.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 2 april 2010, 13:55   #16
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De Joden hadden posities in het financiewezen op een moment dat vele Duitsers van honger crepeerden. De haat tegen al wat Joods was, zat er diep in.

Wat betreft dat terroriseren: wie terroriseert er wie? Het zijn Belgische soldaten die op terreurmissie vertrekken in Afrika of in de moslimwereld. Ik kan me vergissen, maar ik heb nog nooit een Afrikaanse soldaat of een soldaat uit de moslimwereld voet aan wal zien zetten in België.
Inderdaad, dat doen ze niet. Ze mengen zich wel laf onder de burgerbevolking en kapen vliegtuigen om in gebouwen te vliegen. Of ze stappen op een metro en blazen iedereen op. Of ze verbergen hun wapens in moskeeen, ziekenhuizen en scholen. Of ze lanceren raketten op burgerdoelen.

Als ze nu eens het lef hadden om met een regulier geuniformeerd leger ten strijde te trekken he... Maar dat doen ze niet, want dan zouden ze een pak rammel van jewelste krijgen, en dan konden ze nadien niet tegenover de pers gaan janken over de onschuldige kindjes die gestorven zijn bij de laffe aanval van de westerlingen. (op een munitiedepot of lanceerinstallatie die ze omringd hadden met vrouwen en kinderen).
Oud 2 april 2010, 14:08   #17
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ze nu eens het lef hadden om met een regulier geuniformeerd leger ten strijde te trekken he...
Zij willen gewoon vrede. De Europeanen en Amerikanen vallen hen echter steeds aan. Ze verdedigen zich met de middelen die ze hebben.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 april 2010 om 14:09.
Oud 2 april 2010, 14:15   #18
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Zij willen gewoon vrede. De Europeanen en Amerikanen vallen hen echter steeds aan. Ze verdedigen zich met de middelen die ze hebben.
Riiiighht... Moslims willen vrede.

Het is waarschijnlijk daarom dat bijna elke militaire broeihaard zich bevindt in islamitische landen.

En als ze de grote satan niet meer hebben om tegen te vechten beginnen ze elkaar vakkundig af te maken (Shiite/Sunni)

Islamieten zijn genetisch niet in staat tot vrede - het zit er gewoon niet in.
Oud 2 april 2010, 14:34   #19
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Riiiighht... Moslims willen vrede.
Je hebt hierboven al moeten toegeven dat geen enkele moslimsoldaat op Europese of Amerikaanse bodem zit, maar dat integendeel Europese en Amerikaanse legers islamitische landen bezetten.

De Europeanen hebben heel Amerika en bijna heel Afrika, Oceanië en Azië bezet en er talrijke genocides uitgevoerd en dan heb jij het lef om ook maar je mond open te doen over de moslims?!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 april 2010 om 14:35.
Oud 2 april 2010, 14:42   #20
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ze nu eens het lef hadden om met een regulier geuniformeerd leger ten strijde te trekken he...
Mjaaaa, wel eerst gelijke wapens en training geven, deal?
Ach, ik zou hetzelfde doen als moslim zonder uitzicht op toekomst, omringd door muren, constant worden vernederd,zonder rechten, collectieve straffen, ...

Je moet the bigger picture zien. Vrede brengt niets op. Dan stopt de steun naar Israel dus ook de wapenverkoop,steun Hamas , ...
Iedereen vaart er wel bij. Die paar burgerdoden = collateral damage.

(opgelet, ik praat het niet goed. 2 wrongs don't make a right. Ik observeer en anayseer)
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be