![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er moet daar bij het Vlaams Belang toch een serieuze haar in de boter zitten.
Is dit het "begin vh einde", of is het een "accident de parcours" van voorbijgaande aard ?? http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...Morel_Vanhecke
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mooi zo, van dat wicht zijn we voorgoed verlost.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Nu nog wachten op het finale einde van het koningsdrama Romeo en Julia ?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat ik niet snap ik waarom ze weigerden de duwen/trekken: ze waren sowieso verkozen
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() laat ze toch, alleman is nog altijd vrij omop te komen of niet, ik vind het ook spijtig, ik, zou zeker voor Morel stemmen, maar ik respecteer haar besluit.
erger vind ik het van Stevenheydens, ik heb ooit horen zeggen dat hij dank zij de partij heeft kunnen studeren, als het waar is vind ik het zeer ondankbaar |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zien Morel nog wel bij een andere partij opduiken, bij de volgende verkiezingen. Dat ze 't haar zo laat lieten weten was om juist d�*t onmogelijk te maken. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kijk alvast uit naar dat interview. Als het waar is dat er publiekelijk afstand genomen wordt van Morel, dan is dat prachtig. Dit had de partij al véél eerder moeten doen. De schade die Morel de laatste drie jaar heeft aangericht is niet te overzien. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk, wat die opportuniste allemaal heeft kapot gemaakt is indrukwekkend ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En het is inderdaad beangstigend om te zien wat één vrouw met een partij kan doen. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
MRM is wel een beetje buiten categorie |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() pfff, al die reacties tegen morel. dat is nog een van de weinigen die niet volledig achterlijk is bij het VB;
soit, zowiezo een partij die niet aan mij besteed is
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het geeft in elk geval het beeld van een verdeelde partij. kan nooit goed zijn.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
momenteel heeft MRM alleen haar zitje in de gemeenteraad van schoten als (bijna on)betaald mandaat dacht ik ... zij is eerste opvolger in Europa, als Vanhecke het lijsttrekkersschap had aanvaard, dan had MRM naar Europa kunnen verkassen nog tot 2014 ... dat zou hen financieel geen windeieren gelegd hebben dus ... en dan dat interview van Annemans in P ... zielig ... Laatst gewijzigd door Anna List : 11 mei 2010 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toch allemaal raar hoor. Zouden die 2 dan toch hun overstap aan het regelen zijn? dat zou toch compleet ongeloofwaardig zijn??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() raar he postjespakken aanvallen en dan uit de eigen rangen het niet pakken van de postjes niet begrijpen...
Allen terug naar Volks... euhm ... NVA! Ik ben in elk geval al heel veel ex-VB'ers tegengekomen in de NVA. Het is uiteraard zo dat er geen ex-voorzitters tussenzaten.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 11 mei 2010 om 07:50. |
![]() |
![]() |
#18 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Het verdwijnen van Vanhecke is een harde klap voor het VB.
Het verdwijnen van MRM is, hoe veelbelovend ze ook was, een weldaad. De volgende verkiezingen zullen aantonen hoe sterk het chassis van het volksnationalisme weegt in een gemediatiseerd anti-Vlaanderen. Het is nu, in de moeilijkste omstandigheden, dat de ware kracht van een beweging naar boven komt. Pas nadien, als de kiezers zullen inzien dat zij met een stem op de NVA eigenlijk hun stem aan het establishment hebben gegeven, dat het VB terug zal kunnen oogsten.
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]()