![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rondom 10 van gisteren: De bruine heeft de zoute boter gevreten:
http://www.youtube.com/watch?v=7NspPJPfJ6I#t=02m07s
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En hij mikt zich meteen in de fout. Twee jaartjes werken en dan van uwe zak maken dat ge de rest van uw leven geen onderhoudsgeld krijgt ? Komaan. Wees nu eens één keer ernstig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij maakt zichzelfs zo ook wel belachelijk door te zeggen dat hij werk krijgt aangeboden maar het vertikt omdat het magazijnwerk is en hij "toch wel een uitkering krijgt." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach kom, jullie willen dat hij zoals een slaaf gaat werken!
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het komt elke keer opnieuw op hetzelfde neer. Laat ik u, ter illustratie, een voorbeeld geven. Don Bosco, Sint Bernardsesteenweg. Een erg grote school en dit weekend schoolfeestje. Ter gelegenheid werd er op één van de speelplaatsen een soort hamburgerkraam geïnstalleerd. Halal, uiteraard. Dat stond dan ook met grote letters aangegeven. Kwestie van de winst wat op te drijven, vermits er in deze school sinds een paar jaar meer allochtonen dan autochtonen geplaatst zijn. Ik krijg een beetje honger en schuif braaf mee aan aan de rij. Tot er een groep van die lieverdjes ook honger krijgen. In plaats van aan te schuiven, zoals ieder opgevoed mens, zetten ze zich met veel poeha en lawaai vooraan. Natuurlijk worden ze meteen geholpen. Een aantal mensen rondom mij hebben het ook in het oog maar blijven gelaten wachten op hun beurt. We zijn ondertussen een half uur verder en er staan nog een 5-tal mensen voor me. Het aanschuiven werd zo een keer of 4 opnieuw vertraagd omdat onze bruine nieuwe Belgen het maar normaal vinden dat ze éérst moeten eten. Opnieuw staan er een paar vooraan. Ik ben het stilaan beu en loop naar voor. Als ik hen op een beleefde manier wijs op het feit dat de rij achter hun eerst aan de beurt is, worden ze onbeschoft en beginnen ze me te beledigen. Ik blijf kalm, het is tenslotte een feestje. Maar als één van die kereltjes mij een duw geeft, word het me iets te veel. Ik grijp zijn arm en duw hem de grond op. De anderen gaan (uiteraard) lopen. Zodra ik hem los laat, loopt hij een paar stappen achteruit en hen enige wat ik kon verstaan tussen het mengelmoesje van arabisch en Vlaams is, was het woord 'racist'. Dat bedoel ik dus. Ondanks onze goeie bedoelingen zullen we ALTIJD racisten zijn, als we hun zin niet geven. Kom mij niets vertellen over samenleven met dat volk. Ben altijd een zeer verdraagzaam iemand geweest, tot over een paar jaar terug. Van mij mogen ze ontploffen. Letterlijk dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Ik heb tot daar gelezen.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tip aan Khalid dus: Verwerft den Nederlandsche Taal! Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 30 mei 2010 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"En wat ziet gij den splinter, die in het oog uws broeders is, maar den balk, die in uw oog is, merkt gij niet?" (Mattheüs-evangelie)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]()
![]() |
#13 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ad hoc hypothese om je vriendje uit de wind te zetten... Hoe laag!
Wat er ook van zij: de hypothese van de beleefdheidsvorm wordt tegengesproken door het gebruik van de voornaam. En taal blijft vrouwelijk.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
"Kallikles: Gaat henen!" zonder dat ik dat terug in het enkelvoud zet, gewoon omdat deze vorm de bekendste is en beter geinterpreteerd kan worden als een verwijzing naar de exhortatie die men aan het eind van de mis uitspreekt: "Ite missa est"
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Hij heeft gelijk om geen werk aan te nemen dat hij niet wilt doen. Men doet hier alleen wat moeilijker over omdat het een migrant is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=139470 krijgen autochtone tamzakken er ook van langs.
![]() |