![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() ![]() Ondertussen maak ik mij grote zorgen over wat deze negen dagen nog in het verschiet ligt? Alsof ze iets hebben gepland om de verkiezingen een bepaalde richting op te duwen. Een groot zogenaamd complot door moslims om alle bier in Nederland te verbergen? Of om de joints te verstoppen? Citaat:
http://www.nrc.nl/binnenland/article...d_verkiezingen Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 31 mei 2010 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja hoor, er is wee eens geen enkele aanwijzing dat er iets aan de hand zou kunnen zijn, dus laat de nationaa coördinator terrorismebestrijding weer van zich horen. En dat er in Afghanistan een grotere kans op gevechten is lijkt me logisch, we zijn daar in oorlog.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelet op de schade die de aan de VS geallieerde staten mee helpen toebrengen in Afganistan en Irak, zie ik het best gebeuren dat er nog terreuraanslagen gaan komen. En die gaan niet zozeer politiek zijn dan wel pure wraak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Vanuit mijn perspectief creeeren wij zelf de problemen die wij zeggen te willen oplossen of voorkomen. Maar dat zal niet blijken want de Nederlandse media wordt door de Staat gesubsidieerd en elke journalist en zelf elke romanschrijver is feitelijk een agent van de staat. Want ook de uitgeverijen zijn van de staat geworden. En de kranten in Suriname. Ook minstens 80% van de bezoekers van dit regeringsforum zijn agenten van de genocidale staat. Men probeerde de verkiezingsuitslag te stelen met de helse stemmachines, maar die poging konden wij nog dwarsbomen. Dus nu wordt groter geschut ingezet, een kwalijk gerucht over moslims, die pas na de verkiezingen een leugen zal blijken. Men heeft nu al een beeld gecreeerd van verkiezingsfraude waar een allochtoonse haar oude moeder helpt bij het stemmen omdat ze half-blind is. Net zoals je je moeke help bij het oversteken van de straat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het artikel komt uit april. De huidige verkiezingen gaan voor 95% over de economie. Aan het vreemdelingenvraagstuk wordt nauwelijks aandacht besteed. Geen rellen dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() O, er kan best iets gebeuren, er zijn zat gekiken op deze wereld, vooral Wilders heeft helaas toch wel wat te vrezen. Maar een aanslag kan altijd. Er is momenteel geen enkele aanwijzing dat er inderdaad iets zou gaan gebeuren, zoals eigenlijk altijd wanneer de NCTB van zich laat horen. Dus laat ze die post maar gewoon afschaffen.
![]() |