![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...0713_Pastafari
![]() Op foto's voor een rijbewijs of identiteitskaart zijn pet of muts uit den boze, zo ook in Oostenrijk. Voor religieuze hoofddeksels geldt echter een uitzondering. Reden genoeg voor de "pastafari" Niko Alm om te kiezen voor een foto waar hij een pastavergiet op zijn hoofd draagt. ------------------- Ik zie, buiten dat dit niet ernstig bedoeld is, geen verschil met religieuze kledij van het genre boerka's, nonnenkapjes, keppeltjes,... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 14 juli 2011 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() De mens heeft groot gelijk.
Ik herinner me echter een verhaal van een Rastafari die in Belgique géén toestemming kreeg om haar groen/geel/oranje muts op te houden. Rastafari zijn hier blijkbaar een niet toegestane religie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Enkel religies met enige politieke macht kunnen iets afdwingen, rastafari's horen daar niet bij.
|
![]() |
![]() |