![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Nou wordt het leuk
![]() Wat wil de PS? GELD. Wat wil NV-A? BHV opgelost en dit op de eerste plaats. De gehele achterban wil dit. Want dit blijkt OOO, zo belangrijk. Wat kan de NV-A dan doen op gebied van besparingen? Alleen de Vlamingen laten ophoesten en vooral de minderheden. Goed bezig mannen, goed bezig. Laatst gewijzigd door Tejokus : 11 juni 2010 om 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
NVA wil dat de deelstaten financiële eindverantwoordlijkheid hebben, dusja dan zorgen wij voor onze besparingen maar niet (minder dan toch) die van Wallonië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens BHV is maar een nevenaspectje, een symptoompje van de Belgische ziekte. Denk nu maar niet dat de N-VA het geld van de Vlamingen gaat versassen naar Bruxelles voor alleen maar dat. Laatst gewijzigd door fonne : 11 juni 2010 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan nog wel met de ander!! Schande. Dat zou verboden moeten worden. Het is trouwens al verboden aan Vlaamstaligen om Frans te praten in bepaalde gemeenten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() NVA wil met de meest corrupte partij van het land aan tafel onderhandelen, maar met de V-partijen kan er niet gepraat, raar maar waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() (echt, ik meen het) Lees jouw laatste paragraaf nog een keer. Denk je dat Wallonië gaat besparen op de centen van zijn minderheden. (werklozen, SZ enz.) Nog in geen 100 jaar gehuigert. En wie gaat dat blijven betalen? Wij betalen dat al 50 jaar of hoeveel was het weer. En het eenheidsfront van de Franstaligen staat paraat.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De PS wordt de grootste in Wallonië zoals de NVA hier bij ons. Wat de PS wel nooit heeft gedaan is hun kiezers in de steek gelaten. Wat het verleden ons ook heeft verteld.... Na de winst van de PVV in Nederland zei iedereen om die uitslag te respecteren. "we moeten rekening houden met die 1,5 miljoen kiezers". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat die corrupte partij de grootste partij is aan het zuiden van de taalgrens, en -helaas- ook daar geldt democratie. Het is trouwens kiezen tussen de pest en de cholera, MR en CDH vind ik geen oprechte alternatieven voor de PS. Ecolo vind ik op dat vlak veel beter, zelfs qua groenheid zijn zij realistischer (voorstanders van openhouden kerncentrales bvb, ook zoals Van Besien zei zijn zij tegen Milquet die begon over die corridor, ...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet op kosten van werklozen, zieken enz. enz. En als Johan Vande Lanotte gelijk krijgt dan is het hier prijs na zondag. (OLVD-NVA-CD&V) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wat een land ja ![]() Ik heb al rond gekeken voor een optrekje (bescheiden he) in Wallonië. Juist zoals Peumans van de NVA.... De vorige baas van de VRT denkt net zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerlijk gezegd, ik denk dat je dat niet zo ooit zal kunnen vergelijken. In theorie is het waar wat je zegt, maar dan zouden we ook nooit aan ontwikkelingshulp mogen doen totdat onze armoede weg is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je bent de beste student die ik hier ken ![]() Kijk naar "Bonjour Congo" van onze Rudy.... Hoeveel jaaaaren sturen wij al geld naar ginds? Wat doen die ngo's daar met hun 4x4' s? Die ngo's willen niks liever dan armoede, zo blijven ze zelf bestaan. Ik zal iets prijsgeven.... Ga even zitten. Mijn broer heeft sollicitaties gedaan voor een ngo. Hij moest dus achteraf selecteren wie in aanmerking kwam als dokter zijnde. Een kandidaat antwoordde, op vraag waarom hij dat wilde doen: om geld te verdienen zie hij en al lachend.... Hij is het dus niet geworden, ik ken mijn broeder ![]() Laatst gewijzigd door Tejokus : 12 juni 2010 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit toont aan dat Dewever een intelligente politicus is die uit zijn fouten leert
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat wij elk jaar 16 miljard kregen van Bruxelles ![]() Waarom zouden de Walen persé Brussel willen? Om het te verfransen?? Geloof je dat zelf fonne? Zoals ik al eerder hier beweerde: centen en nog eens centen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel, en dat geldt voor alle politici eender van welke partij die altijd zeggen dat ze niet in peilingen geloven. |
|
![]() |
![]() |