![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Vrijdagavond om 19u. (14/05/04)
sprekers: Pater Leman (ex-Centrum GK&RB) en Abou Jah Jah Plaats: Van Crombrugghe-gebouw in Gent (Vlakbij de Sleepstraat in Gent >>> Godshuishammeke...speelplein oversteken) organisator: kif-kif Ik nodig zowel links als rechts uit om vragen te komen stellen aan de sprekers en om te discussiëren achteraf. tot dan.
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een zaal vol knokploegen van AEL en opgehitste marokanen. ben eens 1 keer naar een debat met abou jahjah gegaan. pure demagogie en islamfundamentalisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een door de staat gesponsorde fundamentalistische organisatie die allochtonen aanspoort om Al Quaida strijder te worden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]()
![]() |
#5 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
die personen zullen niets slecht over alochtonen zeggen want die komen er niet mee in kontakt. het is hier echt erg aan het worden in ons landje kom je voor je mening uit ben je een rascist. ik ben momenteel werkloos loop de voeten onder mijn lijf o een job te vinden. ofterwel nemen ze een niet belg aan (krijgen ze een extra'ke voor) ofterwel jongeren niet ouder dan 26 heeft ook zen voordeel in het zakje. AEL wilt de belgen gewoon bang maken niet meer of minder, als wij 1 veerkeerd woord zeggen zijn we rascist maar al die achterpraat van vreemdelingen waar ik niets van versta word niet naar gezien. ik begin mij vreemdeling in eigen land te voelen en dit is echt jammer. moet islam the wereld veroveren ? koppen afsnijden leuke dingen en op internet zetten . denk dat ael in zichzelf lachen voor mij moesten ze dat krapuul buitenzwieren, rechten moet je verdienen en niet opeisen vind ik persoonlijk. ik ben geen overgestudeerde die zich zit blind te staren en zit te hopen dat we eindelijk in vrede kunnen leven. tijd dat er is deftig iets gedaan word aan al dit laf gedoe. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Dat je werkloos bent, vind ik nu niet om mee te lachen, maar dat is niet de fout van de "vreemdelingen". Dat heeft meer te maken met het feit dat bedrijven vandaag de dag moeilijk nieuwe mensen van boven een bepaalde leeftijd willen aannemen omdat ze in verhouding veel duurder zijn dan iemand van vooraan in de 20. BTW bedrijven krijgen helemaal geen extra's om vreemdelingen aan te nemen. Dat zijn fabeltjes! Citaat:
![]() Detecteer ik hier haat tegenover intellectuëlen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
zelfs een persoon van de vdab gaf hier in toe. ik mag geen opleiding netwerkbeheer volgen omdat ik geen a1 diploma heb op vdab , een maand later leest ik in de krant : 10 tallen alochtonen krijgen de kans om een netwerkbeheer opleiding te volgen (ken de naam van het bedrijf niet meer) zodanig dat deze mensen ook een kans krijgen op de arbeidsmarkt .... met welke grappen je ook nog mag afkomen , ik ben niet blind , niet lomp maar realistisch. btw : intellectuëlen moeten er zijn maar die zijn er in verschillende soorten en aan je naam tezien ga ik er vanuit dat je gewoon je eigen hachtje wil verdedigen. ik weet dat het moeilijk is fouten toe te geven , het is leuker via de harde weg zoals AEL doet mensen onder druk zetten (bang maken). maja als je de koran overleest moet je ook niet denken dat een intellectueel zich hierdoor zou laten vangen , of hij moest een egoist zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Enne, van intellektuelen gesproken, de meesten die daarvoor doorgaan zijn gewoon dikke nekken die hier of daar wat moeilijke woordjes hebben opgestoken of zelfs niet dat. Ik ken leeghoofden die van zichzelf zeggen dat ze intellektuelen zijn, alleen maar omdat ze naar ARTE op TV kijken... Weet ge wa de geliefkoosde ontspanning was van Wittgenstein (misschien wel de scherpste en helderste kop van de twintigste eeuw): naar cowboyfilms kijken en pulpdetectives lezen... Was hij dan geen intellektueel? Volgens de moderne progressieven niet want die noemen Vlaams Blokkiezers dom omdat ze zogezegd veel naar soaps zouden zien... Wat voor nen onzin da ge hier soms leest, 't is godgeklaagd!!!!! ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() dam onder mijn naam staat vreemdeling lol , is dat omdat ik in belgie geboren en getogen ben
![]() vreemdeling in eigen land gaan wij nog worden geloof mij en of ik nu soaps kijk of niet ga je daarmee bepalen of ik intellektueel ben of niet wat een grap. als je intellektueel bent mag je geen eigen mening hebben want dan ben je een dommerik. nogmaals ik ben niet blind , ok ik ben werkloos op de moment heb net een operatie achter de rug (doet niet terzake). ik woon in merksem en als ik op werkdagen buiten kom zie ik op de bredabaan harems rondlopen ![]() ![]() ik stempel niet omdat ik niet kan ![]() recht op uitkering van ocmw heb ik ook niet omdat ik samenwoon en mijn vriendin een groter inkomen heeft dan 400 € net (dit is geen grap). ik ben gewillig om te werken en ga +- 2 maal per week soliciteren meestal voor jobs waar 20 man op afkomt. ik heb een grote kennis op grafisch gebied maar kan er spijtig genoeg niets mee doen vermits ik hier geen diploma papiertje voor heb. ik ben waarschijnlijk voor velen hier een sociaal geval maar zo voel ik mij niet , ik ben er toe gedreven. als ik dan eens voor de interim kan werken en in mijn vuile overal van het werk kom word ik scheef gezien door die zwarte mannekes in kostuum. [1.1] All praise is due to Allah, the Lord of the Worlds. [23.41] So the punishment overtook them in justice, and We made them as rubbish; so away with the unjust people. ......... onderontwikkelde domme kuddedieren |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Dien dikkenekken yuppie-zever interesseerd mij ook geen kloten hoor. Ga op een ander met uw vooroordelen! Citaat:
![]() ![]() Is entertainment niet te links? Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Een beetje nadenken doet geen pijn ze lucske en daar moet ge helemaal geen intellectuëel voor zijn. Elke mens heeft evenveel hersens. Gebruikt ze misschien eens een keer ipv. al uw frustraties op vreemdelingen te richten. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() ja tegen u kunnen we niet op headinajar
![]() misschien dat ge wel op 1 de duizend een andere opvoeding hebt gehad ![]() ik weet in ieder geval als ge nen islamiet zijt da ge geen respect moet hebben voor ene dat niet islamiet is. staat klaar en duidelijk in uw koranneke en met zo'n mentaliteit moet ge ook niet verwacht worden in een beschaafd europees land aanvaard te worden. ga in irak mee de beest uithangen ofzo daar kunnen ze de vrije loop gaan ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Abou Jah Jah ne sjot onders zen kloten en buitensjotten met zen bende.
die gast is gewoon nen onruststoker die ze gewoon den bak moeten indraaien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Zou je niet beter werk zoeken i.p.v. onzin uit te kramen op forums!? |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() @ Moby,
Kijk dat is nu wat lieden als jij altijd doen. Ze pikken er een idioot uit en declameren dan luid dat héél de partij zo is. Als dat met de allochtonen gebeurt dan is het racisme! Neen als Antwerpen krioelt van jonge criminele Marokkaantjes, dan is dat een héél kleine minderheid. Zie je nu zelf niet in hoe dom je bent? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In de Handelstraat komen ook veel autochtonen hun boodschappen doen en dat is omdat die "oneerlijke" allochtonen EERLIJKE prijzen hebben. En dat is wat het Vlaams Blok wil tegenwerken, dat men als goede buren naast mekaar kan leven. Het Blok is duidelijk een gevaarlijke partij en wie hen steunt is voor mij even gevaarlijk, want hun hoofdthema zegt al genoeg. Dit geldt ook voor wie het AEL steunt! Als het Vlaams Blok het eerlijk wil spelen dan moeten ze in hun krantje maar duidelijk vernoemen met wie ze een probleem hebben. Ik zeg toch ook niet Belgen zijn pedofielen, want dat heb ik het over ALLE Belgen. En dat ze ook graag hun ogen sluiten voor de misdaad door "eigen volk" zegt ook al genoeg. Een alochtoon die iets uitspookt krijgt een mooi plaatsje in hun reclamefolder, een autochtoon die iets uitspookt krijgt natuurlijk geen enkele aandacht, want hun bedoeling is om alleen allochtonen aan te vallen: goed of slecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Moby alle kranten staan toch vol met wie we problemen hebben.Kijk in de krant vandaag SPA burgemeester Jansens, zegt letterlijk PAK ALLOCHTONE JONGERREN HARDER AAN.
Of is dat meschienom om stemmen af tepakken van het VB
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doe als vrijwilliger sociaal werk in de Stuivenbergwijk. Ik kan u vertellen dat geen 10% van de criminaliteit in de dagbladen komt, laat staan dat het door de politie geregistreerd wordt. Ik kan je verhalen vertellen van jonge meisjes, verplicht te huwen met een wildvreemde Marokkaan, die nog schoolplichtig zijn, maar al een kind hebben. Die dagelijks geslagen worden, omdat hun zandstuiver vindt dat ze niet kunnen koken, naar zijn Berberzin. Boeken kan ik erover volschrijven. Er is inderdaad een kleine minderheid die zich tracht aan te passen, maar de overgrote meerderheid is in handen van de imams. Mijn ervaring is dat alleen de Arabische meisjes integratie willen. Maar die worden brutaal onder de knoet gehouden. Linkador Dejohan heeft zelf in een posting gezegd dat hij om 23 uur door de Handelsstraat loopt en geen problemen kent. Maar, zegt hij, hij kent enkele allochtonen. Dat is het dus, je moet iemand kennen om in Antwerpen veilig naar huis te kunnen. Onbegrijpelijk dat je zo'n onzin kunt debiteren. Doe je ogen open en zie wat er om je heen gebeurt. Observeer en lieg niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mensen die voor hen kiezen krijgen maar één optie en dat is andere groepen haten. |
|
![]() |
![]() |