Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 9 juni 2010, 08:50   #1
pca
Vreemdeling

pca's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar pca
Standaard Zitten de politieke kandidaten wel in de juiste partij?

Als je een lijst maakt met waarvoor de politici voor staan, dan kom ik aan iets vreemds. Sommige uitspraken zijn in tegenspraak met de basisbeginselen van hun eigen politieke partij en zelfs het verkiezingsprogramma van hun eigen partij.

Blijkbaar vinden de politieke partijen dit niet belangrijk, zolang "bekende namen" maar stemmen opleveren voor de partij.

Ik kan zo niet stemmen op iemand die eigenlijk in de verkeerde partij zit.
De verkiezingscompas-programma's tonen dit ook aan. Ik krijg een lijst met 10 mensen die allemaal in een andere partij zitten maar met mijn punten die ik belangrijk vind.

Ik denk dat ik mijn rood potlood zal laten vallen met mijn ogen dicht en zien waar ze belandt op zondag.
pca is offline  
Oud 9 juni 2010, 08:52   #2
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pca Bekijk bericht
Als je een lijst maakt met waarvoor de politici voor staan, dan kom ik aan iets vreemds. Sommige uitspraken zijn in tegenspraak met de basisbeginselen van hun eigen politieke partij en zelfs het verkiezingsprogramma van hun eigen partij.

Blijkbaar vinden de politieke partijen dit niet belangrijk, zolang "bekende namen" maar stemmen opleveren voor de partij.

Ik kan zo niet stemmen op iemand die eigenlijk in de verkeerde partij zit.
De verkiezingscompas-programma's tonen dit ook aan. Ik krijg een lijst met 10 mensen die allemaal in een andere partij zitten maar met mijn punten die ik belangrijk vind.

Ik denk dat ik mijn rood potlood zal laten vallen met mijn ogen dicht en zien waar ze belandt op zondag.
Op de grond?
Oud 9 juni 2010, 08:55   #3
Tick
Lokaal Raadslid

Tick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Op de grond?

Ik zou zeggen dat ga ik ook eens proberen, maar wij stemmen elektronisch die deze methode is al lang passé voor ons
Tick is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be