![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Als je een lijst maakt met waarvoor de politici voor staan, dan kom ik aan iets vreemds. Sommige uitspraken zijn in tegenspraak met de basisbeginselen van hun eigen politieke partij en zelfs het verkiezingsprogramma van hun eigen partij.
Blijkbaar vinden de politieke partijen dit niet belangrijk, zolang "bekende namen" maar stemmen opleveren voor de partij. Ik kan zo niet stemmen op iemand die eigenlijk in de verkeerde partij zit. De verkiezingscompas-programma's tonen dit ook aan. Ik krijg een lijst met 10 mensen die allemaal in een andere partij zitten maar met mijn punten die ik belangrijk vind. Ik denk dat ik mijn rood potlood zal laten vallen met mijn ogen dicht en zien waar ze belandt op zondag. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |