![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() De boerebond en de CVP, nu CD&V
De volksunie, nu NV-A Gaan we nu echt de boeren laten beslissen wat er met Vlaanderen zal gebeuren ? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() wat een grote zever zeg... De mensen die die partijen leiden hebben wss een hoger diploma dan u hoor, 'boerke' ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 8 juni 2010 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak de kooien van de zoo in Antwerpen terug leeg en stop ze daar in. Zoals in "de goeien ouden tijd"...
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() en de spa ? zou Gennez of Freya ooit al een paar werkhandschoenen van dicht gezien hebben ? de vld dan, Of zou knulletje Alexandertje de croo ooit een succesvol zakenman geweest zijn ? om ziek van te worden
|
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Ik verdien teveel om een boerke te zijn.
De geschiedenis van politieke partijen kan je toch niet wegdenken. Je hebt toch geen diploma nodig om verkozen te worden, ook niet om een partij te gaan leiden ? Het belangrijkste als politici is dossierkennis en voorstellen opstellen die voor de meerderheid aanvaardbaar zijn. Ik heb tot nu toe slechts weinig politici gehoord die echt weten waarover ze spreken, in detail dan. Ik zoek politici die weten wat werken is : woorden gevolgd door acties. Laatst gewijzigd door pca : 8 juni 2010 om 20:04. Reden: aanvulling |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is dat met die belachelijke draden vandaag? Ga weg, trol.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Do Not Feed The Troll !!
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 9 juni 2010 om 00:23. |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() komaan zeg
boeren geen boeren alle belgen hebben al altijd aan vriendjespolitiek gedaan nu niet doen alsof uw neus aan het bloeden is he zo een klein land en ze denken allemaal aan hun eigen! en arm dat ze zijn.......... jongens toch en die erge walen... en die erge vlamingen rrrrrright beetje introspectie zou eigenlijk geen kwaad kunnen in belgie maar ja dat brengt niet op he..... ik stel het volgende voor vlaanderen afschaffen en we kruipen allemaal bij de walen voila |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Hebben de hoog opgeleiden bewezen dat zij het beter gedaan hebben?
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() weet je wat dit eigenlijk is
dit is rijk lijnrecht tegenover arm mr verhofstadt zit in italïe denk ik onze machtige staatsman lees neo-liberaal dus deze mensen zijn dan intellectueel de verlichte geesten van de maatschappij waarom vullen ze dan hun zakken op de kap van al de rest het perfecte voorbeeld bij deze verkiezingen groen wat doen die nu goed aan de maatschappij integendeel zo een laffe politiek weet er ook maar een iemand op dit forum wat groen allemaal al uitgestoken heeft kwa milieubeleid niet normaal hoor een olievlek meer of minder zal niets uitmaken hoor voor die mannen als hun auto maar start cdv lees cvp komaan zeg altijd van 2 walletjes gegeten ik ga niet eens beginnen over de sossen niets sociaal aan enorme druk op de bevolking ja man man man wat een apenland straks moet ik nog een van mijn 10 villas verkopen om mijn belastingen te kunnen betalen |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() doet zo'n deugd.
|
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|