![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
![]() Gewoon, zomaar |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
Ik dacht dat het Antwerpen was, dat een stukje Aalst gekoloniseerd had.
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het zal mij aan mijn reet roesten.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Wist niet,dat je in Belgie zelf,ook al kon koloniseren.Weer iets bijgeleerd. Misschien kan je het woord koloniseren,hier vervangen door integreren??? Hebben zich wonderwel geintegreerd in Aalst,geef dat toe... ALS LAATSTE TOEKOMEN,EN ALS EERSTE EINDIGEN JE MOET HET TOCH MAAR DOEN,Hé!!! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
't Is naar 't schijnt enen uit mijn straat.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kan die zever nu eindelijk ophouden?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ze zullen daar nog wel een week of 3 over voortlullen, ...
(spijtig genoeg, ... ) en als ik echt pech heb kan ik daar nog gaan eten ook ... liever een frietje eerlijk gezegd.. dan zo van die gastronomische shit in uw taloor. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beroepsmatig? Familieverplichtingsmatig?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat Aalst eens met zijn fikken van mijn restaurant afblijft.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ocharme, sukkelaar...
|
|
|
|
|
#14 |
|
Burgemeester
|
ik kijk daar niet naar
allemaal zever het is nu eenmaal zo dat geen van de zelfbenoemde topchefs een spiegelei kan maken zoals ik een spiegelei kan maken met tomaat en kruiden enzo dat is nu eenmaal de harde realiteit |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
wij willen een grhluna-spiegelei ![]()
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Burgemeester
|
ge neemt een paar eieren en ge smijt ze in een pan
met boter en zout peterselie en wat sterkere kruiden misschien een vleugje kaneel van die rode sterke kruiden ook ik ben nu de naam kwijt gewoon een 6-7 tal kruiden ge smijt dat allemaal in de pan efkes laten sidderen.... ge smijt daar een paar tomaten bij dan een beetje geraspte kaas daarna bv een beetje spek of zo voila zeer lekker smorgens maar aan niemand zeggen want dit is mijn culinair geheim |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je pas op laatst spek bij smijt heb je ofwel rauw spek ofwel drooggebakken eieren |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Burgemeester
|
maar nee jong
gewoon een suggestie ik maak dat blind altijd een beetje anders en zeer lekker koken beetje creatief zijn zeker een paar eieren gezond smorgens en misschien toast met boter of zo wie luistert er nu naar van die omhooggevallen tv top chefs ze zijn mijn ongeloofelijke kook kunst niet waard de sukkels! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|