![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() NVA 24.4 (+11.1)
CD&V 19.4 (-3.8) SP.A 15.5 (+0.1) VB 13.9 (-1.5) OVLD 13.2 (-1.9) Groen 7.9 (+1.1) LDD 3.2 (-4.6) Peiling afgenomen bij 700 Vlamingen per telefoon vorig weekend. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maw deze peiling is compleet waardeloos.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() 700 vlamingen is niet echt representatief te noemen.
Aan peilingen hecht ik niet zoveel waarde. Dat N-VA serieus gaat winnen ,daar ben ik wel van overtuigd, en dat VB verlies zal lijden, dat wil ik ook geloven. Maar als je dan op deze site kijkt http://www.verkiezingspeiling.com/ , zie je weer iets helemaal anders. Volgens die peiling ,op 12765 deelnemende personen, zou VB de 2de grootste partij worden. En dat geloof zelfs ik niet .
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Trouwens op die website: 'laatste nieuws: Milquet eist een corridor', ruikt naar manipulatie van de stemmen :\ Laatst gewijzigd door gehuigert : 10 juni 2010 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
VB groter dan VLD enzo... zal wel kloppen. NVA 24.5 ipv 26. zal ook wel eerder kloppen. Maar zie: toch maar lekker 11% winst.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 10 juni 2010 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Nog een andere peiling , door L'Avenir uitgevoerd ook afgelopen weekend op 2000 mensen :
Citaat:
Bijna de helft van de kiezers is nog onbeslist voor wie of wat ze gaan stemmen, als ze al hun geldige stem uitbrengen. Dus de percentages kunne nog alle kanten uit.
![]() |
#7 |
|
![]() En toch ga ik mijn champagne koud zetten.
De NVA wint serieus (ni genoeg volgens mijn goesting maar alla) Het VB scoort 15% (steeds underrated in peilingen) Reeds 25 jaar krijgt het VB wat veiligheid en kultuur betreft dagdagelijks gelijk. Met een dergeljke score zal nu ook eindeljk voor het brede publiek duidelijk worden dat ze ook kwa onafhankelijkheidsstreven steeds gelijk hebben gehad.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 10 juni 2010 om 08:00. |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
'De peiling werd van vrijdag 4 tot zondag 6 juni telefonisch afgenomen bij 700 Vlamingen.' |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Edit: wtf ik keek net op de website van l'avenir zelf:
http://www.lavenir.net/article/detai...1&channelid=36 Selon ce sondage, réalisé par Dedicated Research, la N-VA s’offrirait près de 23% (22,9%) des intentions de vote en Flandre et deviendrait le premier parti flamand, devançant le CD&V (18,9%), l’Open VLD (14,8%) et le SP.a (14,2%). Le Vlaams Belang et la Liste Dedecker seraient en désamour avec l’électeur flamand (12,5% et 3,9%). |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() ik kan er met mijn volle verstand ook niet bij dat CD&V steeds op de 2de plaats blijft in de peilingen. Na jaren van wanbeleid en 5 minuten politieke moed waarbij het uurwerk blijkbaar stilviel, zijn er nog steeds mensen die opnieuw hun stem aan deze partij geven.
#12 |
Burger
|
![]() Elk NVA resultaat beneden de 25 % zal een beetje als een nederlaag worden aangevoeld aangezien vroegere peilingen resultaten gaven tot 26 %
Een absoluut minimum is 22,5 % , waarbij de 2 de partij beneden de 20 % blijft.
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dan in negatieve zin. Kijk naar Nederland. Je mag evenwel niet vergeten dat CD&V relatief grote partij is, en zo ook veel lokale bestuurders heeft. Dat weegt nog altijd door op nationaal vlak. |
|
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
N-VA 20%. Dan: Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 10 juni 2010 om 08:32. |
||
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() de laatste decennia was de tendens in christendemocratische lijn dezelfde in Nederland als in Vlaanderen. Dat voorspelt dus niet zo veel goeds voor Thyssen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 10 juni 2010 om 08:33. |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat feit op zich al maakt dat ik zondag ook wel een flesje zal kraken. ![]()
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Martine: Gaat de N-VA in Brussel-Halle-Vilvoorde ook zo sterk vooruit, Ivan? Ivan: Ik vrees van wel, Martine. Zalig voorspelbaar, de VRT ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |