![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hoe maak ik een dia-voorstelling?
Kan iemand hier handig advies geven? Momenteel heb ik 'n 2e computer in huis, zonder Internet. Nou kan ik via m'n 1e computer tekeningen op 'n USB-stick zetten, en die aansluiten op die 2e, en daarop wil ik dan een dia-voorstelling organiseren. Maar hoe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 12 juni 2010 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij dia-voorstelling denk ik direct aan PowerPoint, een handig programma waar je eigenlijk meer mee kunt doen dan de meeste mensen denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigelijk is die overbodig als iedereen die een vraag stelt Rule nr 1 van het vraagstellen zou gehoorzamen nl zo veel mogelijk info geven : Wat heb ik, wat wil ik doen. Laatst gewijzigd door Cdude : 12 juni 2010 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() PowerPoint is en blijft één van de meest verspreide en gekende (misschien zelfs het meest gekende ?) programma om diavoorstellingen te ontwerpen, dus mijn suggestie was zeer voor de hand liggend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |