![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 19 juni 2010 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En laat de eerste contactmogelijkheid voor de burger een computergestuurde telefoon zijn : Voor Nederlands druk 1, voor dienst X druk 1, voor inlichtingen in verband met ... enfin een eindeloze lijst drukoefeningen tot de burger iemand aan de lijn heeft die weet te vertellen dat hij een ander telefoonnummer moet bellen ...
![]()
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() > Hallo, met de klachtendienst. Hoe kan u helpen?
Hoi, ik zou dus idd een klacht willen inbrengen. Gisteren had ik mijn wagen geparkeerd aan... > Is dit burgerlijk, militair of ongenationaliseerd? Heuhm, burgerlijk zeker... Kijk wat ik ... > U moet daarvoor zich melden bij de dienst civiele zaken, dat is loket 2. [gaat aanschuiven, komt aan loket 2] Hallo, ik wil een klacht binnen brengen en men heeft mij naar hier gestuurd... Wat ik .. > heeft u formulier 661 al ingevuld? nee? Maar mijn probleem is > sorry, je moet eerst dat invullen voor wij u kunnen helpen. Daarvoor moet je even een ticketje nemen, en aan dienst gerechtelijke zaken kan je dat formulier aanvragen. Dat is loket 6. [pakt een ticketje, wacht een halfuur, en komt dan aan beurt] Ja, ik ben hier voor een formulier 661. > Natuurlijk, van het type A of type B? Heuhm, dat weet ik toch niet? Ik wil gewoon een klacht registreren... > sorry meneer, maar u moet dat wel weten voor u hier aanschuift. Aan de informatiebalie kan u meer informatie vragen over de procedure. De volgende? --- Ondertussen ben je al uren verder... ze hebben hun tips nodig, die ambtenaren ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 20 juni 2010 om 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bel eens naar je energieleverancier, je internetprovider of telefoonmaatschappij.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat je neerschrijft is volledig onjuist, of op zijn minst zwaar overdreven. De laatste maanden heb ik bv. door omstandigheden naar veel verschillende overheidsinstanties moeten bellen, en op hier en daar een uitzondering na, ben ik steeds snel geholpen geweest. Geef gewoon je gegevens en zeg klaar en duidelijk waar het over gaat, men zal je antwoorden of je doorverbinden met de persoon die zich daar mee bezig houdt. Als je je moet aanbieden bij een loket, hetzelfde principe. Zoals anderen reeds opmerkten, bel eens naar een energieleverancier of dergelijke, dat is pas om te huilen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit was wel één van Geert's beste stukjes vond ik, sinds toen is hij toch wat achteruitgegaan.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik met vroeger vergelijk, is het er ook enorm op vooruitgegaan. Toen had je van die norse loketbedienden die je afsnauwden. Heb ik in geen decennia meer meegemaakt.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |