![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Jaja mensen. Bart De Wever gaat de apartheid invoeren volgens een Franskiljon op de betoging. Keiharde rassensegregatie. Met de arme Walen als slachtoffer. Het beestje heeft ook een naam: "aBARTheid". Ziet u hem? Opdat u later niet kan zeggen: Das haben wir nicht gewusst.
Laatst gewijzigd door Demper : 23 januari 2011 om 22:07. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlamingen moeten ook vooral niet al te moeilijk doen met hun boerengebrabbel. Het moeten toch al achterlijke nazi's zijn als ze weigeren de superieure cultuurtaal Frans over te nemen:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wanneer je de invloed bekijkt van andere talen op het frans dan zie je dat fransen nogal sceptisch staan tov andere talen. Dit is dus een bewijs dat franstaligen zich superieur voelen tov anderstaligen. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tjonge, die foto wil ik morgen op de voorpagina van de krant.
Wie mailt hem naar de GVA? Daar wil men al niet eens de vastgeroeste systeemslaaf zijn zoals in bv. demorgen. |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Waalse arrogantie kent zijn grenzen niet.
Ons taaltje is blijkbaar een lokale futiliteit. En iemand als BDW wil apartheid.... Ziek. Zum kotzen. |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem eens een kijkje op youtube, naar de filmpjes die TAK erop geplaatst heeft.
Vreedzame neutrale betogers ? Amai mijne frak !! Objectieve pers ? Twee keren mijne frak !!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe de franstaligen over Vlamingen spreken of denken wordt in onze eigen media maar zelden vermeld.
Nu wordt BDW niet meer of minder met de dood bedreigd. Mocht dit algemeen bekend worden, zou dit de situatie alleen nog kunnen verstrakken. Gelukkig zijn de meeste Vlaamse politici nuchtere mensen. Alleen hoop ik dat het niet tot situaties zal voeren zoals in de USA met de moorden en de moordpoging op congreslid Gabrielle Giffords. Toen was de pers - ook die in Vlaanderen- , van oordeel dat bepaalde uitspraken mede voor deze daad verantwoordelijk waren en deze houding moest veranderen. Over wat zich in de franstalige pers afspeelt, hoort men zelden kritiek. Tot het telaat is..... Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou mij eens willen indenken wat de politieke gevolgen zouden zijn van een moord op BDW.
Ik denk dat het niet echt zou zijn wat zijn moordenaar of zijn opdrachtgever ervan zou verwachten... |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
et voila...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 26 januari 2011 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Gaan ze dan de NVA helemaal uitmoorden, daar hebben ze zelfs nog geen films over gemaakt
|
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoewel ik over de gedachte eigenlijk niet eens wil discussiëren, heeft het volgens mij geen enkele invloed op de Vlaamsgezinde onderstroom. Zolang er geen interne machtsstrijd uitbreekt (de nachtmerrie van elke partij), hoeft het voor de NVA zelf, electoraal, geen vreselijke gevolgen te hebben.
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hoop echter dat het nooit zo ver komt ook al zouden dan al mijn standpunten ingewilligd zijn. verdraagzaam Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 26 januari 2011 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|