![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu het verkiezingen zijn dacht ik net aan iets:
Waarom laten we niet sowieso alleen maar werklozen verkiezingen laten bijzitten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() 't Zijn niet voor niets werklozen. Die krijgen constant over de deur op hunne neus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus alleen echte Belgische werklozen.... Zouden we de plaatsjes gevuld krijgen? Mijn tegenvoorstel: ik zou dit overlaten aan de studenten. Jonge, frisse, sportieve, actieve en idee-rijke mensen ![]() De examen zijn geen excuus. Als studenten bijv. vandaag nog moeten blokken dan is het veel te laat. Blokken moet je het ganse jaar door zoals werkende mensen het ganse jaar door moeten werken en dit zelfs op zondagen, andere feestdagen, weer of geen weer en met de nodige flexibiliteit. Ze kunnen zelfs hiermee wat geld verdienen en alle beetjes helpen. Studenten drukken zich nooit van hun sociale plichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om te beginnen moet ge al kunnen lezen en schrijven om bijzitter te zijn.
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is er abnormaal aan jouw andere argument? Je mag meer dan gemiddeld verdienen en daarom ook meer afdragen. We missen nog altijd en overal die sterke schouders, weet je wel. Of ga je even hypocriet worden als een groot aantal dokters? Werken voor mijn villa, voor mijn drie auto's en een optrekje in Toscane? En twee dikke appels voor de dorst van later? Of Belgische sportman worden met een adres in Monaco ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Niet zo sarcastisch zijn,hé Kareltje.Het is niet omdat je hélaas werkloos bent,dat je hen met analfabeten moogt vergelijken.Wees gelukkig als je werk hebt,maar denk er dan ook eens aan,dat niet iedereen in die gelukkige positie verkeert.Dit toontje is erg kwetsend. ![]() ![]() ![]() En dat je daarvoor 10 op 10 krijgt...???Kan mijn ogen niet geloven. Laatst gewijzigd door an1958 : 13 juni 2010 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar de rest van jouw argumentatie is wel juist ![]() Het is hier en blijft hier een geschreven forum, je kan niet zien HOE iemand iets zegt. En dat is een oorzaak van sommige misverstanden. Ik kan je dus heel goed begrijpen ![]() Zelf durf ik te provoceren maar ik zal nooit iemand kwetsen. Aftroeven in of via het zuivere woord is veel leuker ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kan in uw redenering inkomen,tejokus.Bedankt voor je verduidelijking en toelichtingen. En nu den uitslag van de verkiezingen,en vooral het vervolg van dezen uitslag,met de nodige aandacht volgen,en hopen dat vanaf morgen weer gewoon het gezond verstand gaat terugkomen bij sommige Belgen.Maar ik ben daar nog wel niet van overtuigd. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gezond verstand is nodig, meer dan ooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar ook de politiek actieve mensen kunnen hier hun steentje bijdragen: zet gewoon 1 iemand van elke partij in een stembureau, zo ben je zeker dat ze geen 'reclame' voor hun eigen partij zullen maken. Daarenboven, 't is niet omdat een bijzitter "zomaar" wordt gekozen dat die niet politiek geengageerd is en 'reclame' zou kunnen maken. 't feit alleen maar dat een Van Quickenborne 10.000 per maand verdient, en dan het lef te hebben om 20 euro aan een bijzitter te betalen voor 8 uur te werken, is voor mij genoeg reden om een dikke "foert" te antwoorden als ze mij oproepen als bijzitter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind dat Tommeke en ook jij gelijk hebben ![]() Die lonen van senatoren en parlementairen en al die een Europese zeteltje hebben zijn "obsceen". En dan vergeet ik bijna nog die stoelen-vullers op gemeenten en steden. Laatst gewijzigd door Tejokus : 13 juni 2010 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar goed, zoals ik al in andere draadjes gezegd heb vind ik ook dat werklozen deze taak zouden moeten krijgen. Om aan een deur te zitten of staan, een naam te lezen en een lijntje te trekken in een boek moet je geen professor zijn. |
|
![]() |
![]() |