![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Soms denk ik, wat zin heeft het nog allemaal, te gaan stemmen op partijen die "iets eraan gaan doen".....Het is allemaal zo ver gekomen dat een terugweg onbestaande lijkt...
Criminaliteit...tegenwoordig moet je overal op je hoede zijn...Met warm weer je autoraam open laten terwijl je door Brussel rijdt...Niet doen.Geld afhalen 's nachts aan het automaat;niet doen! Dealers die je aanspreken in de metro, agressieve bedelaars, groepjes allochtonen die je beledigen en ruzie zoeken...Oppassen als je een laptop bij hebt of een mp3 speler. Overal beloeren criminelen de zwakste prooi. Ze ontnemen je volledig je vrijheid. En ik ben dat soms toch zo kotsbeu. Moslims...Ik heb er niets op tegen dat er wat moslims in ons midden leven...Maar zoveel als nu...is gewoonweg een demografische nachtmerrie. Overal waar je kijkt;moslims.Een beetje islam is een verrijking.Maar dit is een overrompeling.Zelfs in een klein keuteldorpje zie je tegenwoordig al hoofddoeken. Is het de bedoeling van immigratie dat de autochtone bevolking verdwijnt? Zijn moslims dan zoveel beter dat ze de plaats van de oorspronkelijke bevolking moeten innemen? Ook de toestroom van Oostblok-goudzoekers, asielzoekers die eigenlijk geld zoeken, Afrikanen die onderduiken in de illegaliteit enz enz enz Hopeloos. Milieu... Onze bossen verdwijnen en maken plaats voor beton en snelwegen, onze rivieren en beekjes zijn allemaal nagenoeg dood, onze diersoorten verdwijnen en moeten plaats maken voor uitheemse soorten, de straatmus verdwijnt, egeltjes worden dood gereden, minder bijen,vlinders,vleermuizen...Overal wordt er gebouwd, de economie moet vooruitgaan, geen plek mag nog onbewoond zijn.Flats, woonblokken, tuinwijken... Overal vuil op straat; mensen die hun peuken op de grond smijten, lege blikjes, Mac Donalds verpakkingen,overal die smerige rot-graffiti, stinkende vuilniszakken op straat, urine en strontgeur in steegjes, plastic zakken waaien je tegemoet...enz enz Ook dat ben ik zo kotsbeu dat ik eens zo'n hufter die zijn peuk op de grond werpt eens goed in zijn teelballen zou willen schoppen...Maar ook dat lost niets op... Op welke partij dat je ook stemt.Het maakt niets uit...Vlaanderen is om zeep. Misschien heel West-Europa.Misschien de hele planeet, dat weet ik niet, maar wat betreft dit land...Compleet om zeep. Laatst gewijzigd door onnoembaar : 17 juni 2010 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Heb je de memo niet ontvangen ? Je moet daar allemaal "tolerant" tegenover staan !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oplossing bestaat erin om voor het VB of de N.VA te stemmen.
Wacht maar, we gaan dat nu eens zien sé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan hooguit een paar dagen duren want iedereen is het erover eens, er moet een grote staatshervorming komen. En de Walen waren vorige keer al gereed om tot een akkoord te komen, een paar dagen en het is klaar. ![]() Ik ben zeer benieuwd wanneer de uitbreiding van Brussel op tafel komt.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de transfers. En de immigratie. Milieu en mobiliteit. Alsof iemand dat interesseert. Het VB was een schande: Eigen Volk Eerst! En het NVA? Eigen volk eerst en eigen centen eerst. Wat kan je verwachten van "Laurel en Hardy" ![]() Laatst gewijzigd door Tejokus : 17 juni 2010 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik zoek geen "oplossing" ...misschien wel wat gerechtigheid, verantwoordelijkheid en rechtvaardigheid. Ik laat iedereen gerust, ik steel niet en verniel niets.Andermans goed begeer ik niet.Ik gooi geen afval op de grond, respecteer fauna en flora. Ik, naïeveling, verwacht dezelfde instelling van mijn medemens. En dat is geen kwestie van politiek. Veel mensen kunnen moeilijk omgaan met de verworven vrijheden in onze maatschappij ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Was het vroeger beter? Neen. Maar we hadden wel véél goede dingen waar men z'n poten had moeten van afhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
N-VA noch VB hebben ooit federale bestuursverantwoordelijkheid gedragen. Voor alles wat er nu misloopt en gaat mislopen zijn de blauwe, de rode en de rode families voor 100% schuldig en verantwoordelijk. ALS (we zijn nog lang niet zo ver) N-VA wel aan de regering gaat deelnemen, zal het de puinhoop die de traditionelen op 50 jaar bij elkaar geregeerd hebben, mogen mee opkuisen. Ge moet maar goesting hebben. ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
"Eigen Volk Eerst" bracht hen een dikke bankrekening op en dat is alles. Hadden ze het echt gemeend dan riepen ze zulke demagogische slogans niet destijds, die wel stemmen opleveren maar geen macht.Hadden ze het realistischer en minder radicaal aangepakt...Dan waren ze niet in een cordon opgesloten vanwege racisme en ondemocratische standpunten...Dat leverde hen misschien niet onmiddellijk electorale winst maar op....maar op den duur wel een machtspositie... Maar toch, ook al was er ooit een VB-light mee aan de macht, ook dan kon ze nog niet erg veel doen....En hetzelfde geldt voor de N-VA... Wat ga je doen? De grenzen sluiten? Onmogelijk. Terugkeerpolitiek? Onmogelijk. Meer straffen en zwaarder ? Mogelijk als er geld is. Asiel afschaffen; onmogelijk. Onze natuur en landschap herstellen;Onmogelijk. ... ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zou iemand uit de oudheid het aarden in onze moderne steden? Catweazle misschien. Vroeger is vroeger. Of dat beter was of niet speelt geen enkele rol. De toekomst, morgen wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() Dan moeten we het leger gaan inschakelen ofzo...De federale politie krijgt nauwelijks een krijsende Afrikaanse mama aan boord van een vliegtuig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Of mensen in de gevangenis smijten voor een joint... Het kind met het badwater wegsmijten kan ook natuurlijk;de politiestaat, geen vrijheid meer voor niemand...Tja, is dat dan het alternatief? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ga eens praten met jouw ouders of grootouders. Ik denk dat een beetje Vlaanderen daar te zoeken valt. Zelf ben ik zeer geïnteresseerd in de oudheid. Ik dweep wel niet met Julius uit het oude Rome. |
|
![]() |
![]() |