![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Staatssecretaris
|
![]() Lessen voor verliezers
Citaat:
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() haha idd daiwa
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Oh nee. Tinne die de baan moet ruimen voor die Brems troela. Zeer spijtige zaak vind ik. Maar langs de andere kant hoop ik wel dat de groenen hier uit leren. Ze moeten eens stoppen met hun achterhaalt Belgisch nationalisme.
Ook tof dat we weer eens een gedegen full time parlementaire kwijt zijn en er een bijberoep blabla parlementaire bij krijgen als ik me niet vergis. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 8 juli 2010 om 07:35. |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik ben ervan overtuigd dat er in groene kringen op een paar na zoals Ludo Dierickx geen Belgische nationalisten te vinden zijn. Het feit dat ze een fractie vormen met Ecolo, de reden voor de onthoudingen van ons lief paardenbekje, komt volgens mij meer voor uit een soort internationalisme dan uit Belgisch nationalisme.
In België zijn er drie grote breuklijnen: het sociaal-economische, het levensbeschouwelijke en het communautaire. Als je één van die zaken negeert zul je vroeg of laat je gat branden.
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in die zin: de groenen, als would be kommunisten, demoniseren graag de flaminganten, toch zo leuk bestempeld als extreem-rechtse nazi's en racisten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 8 juli 2010 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter info, in de Vlaamse wetsvoorstellen rond splitsing BHV is er nog steeds een apparentering Vlaams-Brabant/Brussel en Waals-Brabant/Brussel.
![]() Dus zelfs met splitsing zou ze haar zetel waarschijnlijk kwijtgespeeld zijn.
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tinne gaat nu anders gaan leven.
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In wat is die Brems prof ? Pseudo wetenschappelijk geblaat ? Echt verstandig moet ge daar volgens mij niet voor zijn. Gewoon goed kunnen doorlullen en volt blijven overkomen lijken mij de hoofdkwaliteiten. Kortom, het wordt een top politica. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Jullie zijn verachtelijk
Tinne was een van de beste parlementsleden, terwijl de een redelijk deel van de rest van het parlement (quasi de volledige VB en LDD fractie) zich bezighield met zo weinig mogelijk doen voor zoveel mogelijk geld. |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Dank u, dank u.
Citaat:
![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en van haar gat gemaakt dat ze heeft, toen bleek dat de Zenne al dagenlang vervuild werd zoals niet in vele jaren het geval meer was .... onder verantwoordelijkheid van een (fr) groene ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer toch uw frustraties wat te beheersen aub...
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Nu goed, er zijn wel meer mensen die lijden aan een of andere fobie voor professoren op dit forum. Als ik één off topic vraag mag stellen: wat hebben jullie tegen professoren? Bang dat ze meer weten over een bepaald onderwerp dan u? Laatst gewijzigd door gehuigert : 8 juli 2010 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Mijn post was niet sarcastisch bedoeld hoor. Ik geef je volledig gelijk. Ik heb tien keer liever Vanderstraeten in het parlement dan Brems.
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() En anderen zouden dan weer beter stoppen met hun ACHTERHAALDE fouten tegen de spelling van een taal die ze tot Enige, En Door Iedereen Te Respecteren Nationale Taal zouden willen gebombardeerd zien...
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Had u ook nog iets over de inhoud te zeggen?
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Wel, begin dan met eerst eens die inhoud foutvrij weer te geven. Dan pas gaan we er iets over willen/kunnen zeggen...
Laatst gewijzigd door Bartjeuh : 8 juli 2010 om 13:05. |
![]() |