![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hbvl.be/limburg/maaseik/q...-internet.aspx
Een bestolen handelaar plaatst opnieuw beelden van de verdachten online... Voor de afwisseling zijn het deze maal 'witmannen' ( alé oranje ollanders.. ![]() Op de kritieken dat hij daardoor de privacywet overtreedt , antwoord de man simpelweg : " stelen mag ook niet !!" Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 24 juni 2010 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft alweer niets met binnenlandse politiek te maken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Testritjes zonder ID??? Bij mij is't sleutels en GSM afgeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dat is waar...toch vrees ik een beetje dat u een rancune aan het uitwerken bent..
Anders had u ongetwijfeld ook ingegrepen in de 'rechter en griffier doodgeschoten' of ' alweer een vlaamse verkrachter' draden... ![]() Let it go...raf...let it go.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Nee, stelen mag (ook) niet, maar het komt ook wel voor als gevolg van een ziekte, kleptomanie met name. Vandaar dat er zich best eerst een rechter over buigt.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |