![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vera Dua (Groen!) - 17 tot 23 mei "Samen met haar ploeg trekt ze zonder kartel naar de verkiezing. Een gewaagde zet van deze Groen!e partij die volgens de peilingen flirt met de kiesdrempels. Ze nam het roer als voorzitster over in moeilijke tijden en pakte uit met een eerlijke verki |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() hoe staat groen t.o.v een waterleiding met gezuiverd niet drinkbaar afvalwater
dit zou bruikbaar zijn in industrie en als irrigatie we verbruiken veel te veel drinkwater waar het niet nodig is dit idee is reeds besproken en afgevoerd wegens niet rendabel maar er zijn wel meerdere milieuvriendelijke zaken die enkel rendabel zijn door de subsidies waarom dit niet subsidieeren? |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Geachte,
Het is duidelijk dat we spaarzaam moet omgaan met water in het algemeen en drinkwater in het bijzonder. Alle suggesties in deze zijn dus welkom. Water wordt hoe dan ook een kostbaar goed voor de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen. Vera Dua |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Geachte,
Op het eerste gezicht lijkt me uw voorstel onbetaalbaar te zijn. Mij lijkt het dat de individuele maximale recuperatie van regenwater bijvoorbeeld een veel efficiëntere oplossing kan zijn. Vera Dua |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Hierin moet ik Vera Dua inderdaad gelijk geven. Het is interessanter om
proper regenwater gescheiden te houden en niet te verontreinigen als het op de Vlaamse klei valt. |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() hoe ernstig is dit probleem eigenlijk ?
Worden problemen voorzien binnen 5,15 of 50 jaar ? Wat ik eens opgevangen heb is dat door het stijgende verbruik van drinkwater in flessen, een publiek systeem voor water in de toekomst onbetaalbaar wordt. Hoe zit het daarmee ? Ik vind de problematiek zeer interessant, maar ik vind er weinig concrete gegevens over terug |
![]() |