![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Dus minder dan drie jaar straf,wordt je vrijgesproken in dit apenland?Je gaat vrijuit????
En maar zeggen hoe mooie en fantastisch dit belgie is. Inbreken,verkrachten,geweld plegen,en noem maar op....dit kan hier zonder problemen?????Maar ja we zijn allemaal bezig met de splitsing BHV,dat is top prioriteit hé?Als we maar de taal spreken hé Bart. Maar voor de rest wilt dit zeggen,straffen van minder dan drie jaar,dat je heerlijk mag uitleven hier in Belgie zonder dat je op de vingers wordt getikt? OOO wee als je gaat verdedigingen tegen dit gespuis,je bent er niet tegen opgewassen,die advocaten verdienen een pak meer om die duivels te verdedigen. Maar ja positief denken,weeral,weeral,maar de beloftes van het staatsgeld waar gaan die naartoe? Maar ja als je verkozen bent in het parlement is je eerste zorg,hoe hou ik mijn royale wedde? Laatst gewijzigd door fabianen : 8 juli 2010 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat kan niet meer.
Gevangenen hebben teveel luxe! En je kan het hen niet eens afnemen want ze betalen er veel geld voor aan de gevangenis. Ik heb eens gehoord dat die zelfs naar TV mogen kijken, dat kan toch niet meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |