![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Beste jongeheer mkb,
Voel je vrij om dit forum wat meer over jezelf te vertellen. Ik zal ook beginnen met de traditionele openingsvraag: hoeveel keer per week eet je frietjes & met welke saus? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom kunnen zo weinig mensen Curb Your Enthusiasm waarderen voor wat het is?
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nu doet ge mij wat aan hoor mens.
![]() Citaat:
![]() Wat de saus betreft: mayonaise. Goede vraag, misschien omdat de grappen iets minder hapklare brokken zijn dan de meer populaire rommel zoals The Big Bang Theory en Two and A Half Men. Larry David is zowat de enige komiek die ik goed vind. Laatst gewijzigd door mkb : 8 maart 2012 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarheen gaat je volgende reis?
Hoe verloopt het op relationeel vlak? Wat is je studieachtergrond? En wat had je liever gekozen? Heb je een intense band met een bepaalde lerares uit het middelbaar? Nog steeds? Hoe hard waardeer je de Libanese keuken wel niet?
![]() |
![]() |
#5 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb momenteel niets gepland maar Scandinavische landen staan bovenaan mijn lijstje.
Vrijgezel en dat wil ik voorlopig zo houden. Citaat:
Citaat:
Geitenkaas. ![]() Laatst gewijzigd door mkb : 8 maart 2012 om 23:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Hoe oud ben je?
Hoe zou je je politieke orientatie omschrijven? Welk fictieboek heeft het meeste indruk op u gemaakt & waarom? Welk film heeft het meeste indruk op u gemaakt & waarom? Wat is uw lelijkste karaktertrek, wat is uw hoofdzonde? Welke muziek beluister je? (graag een lijstje van minstens 10 bands/componisten) Wat is de code van uw bankkaart? Welke Europese stad vind je het aantrekkelijkst? Wat staat er op uw lijst van nog te bezoeken plaatsen? Wat doe je zoal op een zondagnamiddag? Ben je een wandelaar?, ben je een vogelaar? Wat spreekt u aan dat je actief bent op dit forum?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel talen spreek je?
Wil je ooit kinderen? Zoja, hoeveel? Moest je ooit lotto-miljonair worden, wat zou je met het geld doen? Wie moet volgens jou de troonopvolger worden indien den Albert komt weg te vallen? En waarom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() 21.
Ik ben economisch eerder rechts, voor de rest voor zo weinig mogelijk inmenging van de overheid. Ik ben ook om eerder pragmatische redenen Vlaams-nationalist. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Hoofdzonde: luiheid. Citaat:
Hier zijn 10 willekeurige artiesten uit mijn muziekbibliotheek (geen bijzondere volgorde): Jimi Hendrix Led Zeppelin Mozart Stone Temple Pilots Queens of the Stone Age Soundgarden Deep Purple Ramones Johny Cash Smashing Pumpkins Hint: het is een priemgetal. Londen. Citaat:
Meestal niet veel: een spelletje spelen, TV kijken of studeren. Nee. Tja, ik volg graag de politiek maar bij mijn leeftijdsgenoten is dat niet meteen een populair onderwerp. Hoewel er hier veel gezeikt wordt heb ik hier toch al heel wat diepere inzichten in de politiek verworven. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() 3: vloeiend Nederlands en Engels, matig Frans.
Binnen een jaar of 10. Hoeveel hangt af van de omstandigheden, maar 3 lijkt mij een goede bovengrens. Citaat:
In die volgorde. Jammer dat ik niet meedoe aan de lotto. ![]() Citaat:
![]() Dan hebben we met die 2 toespraken per jaar tenminste waar voor ons geld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
Wat eet je wél vaak? En wat is je lievelingsgerecht? Welke Vlaamse stad raad je het meeste aan voor een daguitstap? Laatst gewijzigd door Mam : 9 maart 2012 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Veel fruit, zuivel, noten en vlees.
Op #1 staat plattekaas, ik eet daar quasi elke avond zo'n pot van een halve kilo van. Lasagne van de mama. ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanwaar jouw avatar? En waarom?
Wat is jouw schoenmaat? Bezit je een auto, zoja dewelke? Wat vind je over de "leegloop" op dit forum (de laatste weken zijn verschillende "vaste" forummers het hier afgebold)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Je stapt per ongeluk in een tijdscapsule in plaats van de lift. En het is zo'n eenrichtingscapsule die direct automatisch terug in de tijd reist. Voor je het weet zie je al 1800, 1750, 1700,.. passeren!
Het kan iedereen overkomen. Welk jaartal tik je snel in op het display vooraleer je klem zit aan de oerknal? En waarom? Welk voorwerp heb je toevallig gelukkig ook net bij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoeveel minuten per dag zit je op het toilet?
Is dat dan louter functioneel, of is er een rustpunt-moment ingebouwd? Wat vind je van mensen die je toilet-frequentie bevragen? Zal je platte kaas ooit beu zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Larry David, bedenker van o.a. Seinfeld en Curb Your Enthusiasm.
Ik gebruik hem als avatar omdat ik fan ben en mezelf associeer met de fictieve versie van hem in CYE. 46. Nee, ik heb zelfs geen rijbewijs. Van een aantal daarvan vind ik het jammer, maar dat is eigen aan online gemeenschappen denk ik. Bij alle fora die frequenteer gebeurt dat om de paar jaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een pakje kauwgom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je het Museum voor Erotiek en Mythologie eens willen bezoeken?
Waar zie je jezelf binnen tien jaar? Zou je ooit overwegen te migreren? Naar waar? Word je zenuwachtig als je iets moet voorbrengen?
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarvoor staat mkb?Woon je: Op kot? Bij je ouders? Alleen/samenwonend?
Hoeveel (echte) vrienden heb je? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() 10-15 minuten.
Citaat:
Citaat:
Nee. ![]() |
||