![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() De Israëlische regering moet de Palestijnse vluchtelingen in het kamp Yarmouk in de Syrische hoofdstad Damascus te hulp komen. Zij moet met de Palestijnse president Mahmoud Abbas overleggen over ontsnappingsroutes uit het kamp voor de overgebleven 18.000 vluchtelingen.
Foto: AP Die oproep doet de Israëlische krant Haaretz vrijdag in een hoofdredactioneel commentaar. De krant wijst erop dat sommige vluchtelingen familiebanden hebben met Arabieren in Israël. Terreurbeweging Islamitische Staat maakt sinds kort de dienst uit in Yarmouk. Het Syrische regeringsleger valt op zijn beurt de terreurbeweging aan, waardoor de bewoners van het kamp nog meer in de verdrukking komen. VN-topman Ban Ki-moon waarschuwde donderdag voor een massamoord en riep de internationale gemeenschap op in te grijpen. http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...lingen___.html Het liefst heb ik gewoon dat Amerika en Europa daar binnenvallen en Assad van z'n troon halen! Idem met Jemen en Libanon... Deze sjiietische sekten zijn gevaarlijker dan de soenni's Iran moet stoppen zijn gif te verspreiden buiten z'n landgrenzen Laatst gewijzigd door Drukazz : 10 april 2015 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Er zijn jammer genoeg mensen die de IS linken met Palestijnen.. in Yarmouk zijn er videobeelden opgedoken van de IS die op de Palestijnse vlag stampen. Ik denk eigenlijk dat Israel niet te klagen heeft met wat IS allemaal uitsteekt.
Laatst gewijzigd door Tamam : 11 april 2015 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou Israël ze moeten helpen?
Alsof het Israël zijn probleem is dat wat Palestijnen het lastig hebben in een of andere vluchtelingenkamp. Nee, zo werkt diplomatiek/internationale politiek niet. Het zal aan Israël zijn reet roesten hoe de Palestijnen het in yarmouk hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, de vluchtelingen zijn gevlucht door Israel hun bewind. Niet dat Israel zal inzitten met Yarmouk. Ik denk dat ze zelf blij zijn met hoe IS opereert. Het werkt alleen maar in hun voordeel. Laatst gewijzigd door Tamam : 11 april 2015 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De irrationele Iran-obsessie van Israel brengt hen tot keuzes waarvan de noodlottigheid nu al blijkt, en nog duidelijker zal blijken na verloop van tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg gewoon dat jij Israël tot in het diepste van je ziel haat, hoef je niet paranoïde over te doen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Man man... Ik kom goed overeen met mijn vrienden uit Israel overigens..." tot in het diepste van mijn ziel"~~~~. Laatst gewijzigd door Tamam : 12 april 2015 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hier doe je niets anders dan Israël bashen. Israël zou nu zelfs blij zijn met het lot van de Palestijnen in yarmouk, het moet toch niet gekker worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Beoordeel gerust met je virtueel hamertje erop los. Let the beast go wild!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gevaar van soennitisch extermisme voor Israel hoef ik hopelijk niet uit te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fout. Dat moet zijn: "Jij DENKT dat men de kans laat liggen om de relatie met Iran te normaliseren". Maar iedereen met twee werkende hersencellen weet dat het niet mogelijk is om normale relaties te hebben met fundamentalistische moslims. |
|
![]() |
![]() |