![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Ik kan het me financieel niet veroorloven om een krantenronde te doen. Alle andere wegen zijn uitgeput, ik kan niet meer dan 65 dagen werk per jaar vinden desondanks dat ik er 100 meer zou kunnen werken maar dat laat de wetgeving niet toe. Maar ik zit in de statistieken als een 'Kansloze'. Goed om te weten dat ik een afgestuurde statitician in 't werk hou
Ik will geen geld van de staat. Wel een KANS maar de wetgeving is niet toereikend voor zij die hun eigen plan willen trekken. Allemaal plichten en geen rechten. Dus nu moet ik naar het OCMW. Waar ze bevoegd genoeg zijn om me te bestempelen als een invalide maar niet bevoegd genoeg zijn om de reden van die bevinding op papier te zetten. En waar ik er weer een paar in 't werk hou. Wat een kutland zeg.