![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-Marokko.dhtml
Dat is tenminste een prima straf. Hopelijk ook tot en met de laatste dag en uur van hun 30 jaartjes !! Dat is daar andere koek in marokko,dan ons ""watjesjustitie !!"" Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 28 juli 2010 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En ik kan u verzekeren dat ze daar niet zo mild zijn. Vlaamse rechters zouden hier een voorbeeld moeten nemen aan de marokkaanse rechters, tzal rap gedaan zijn met criminaliteit. Laat ze nu maar op warm water en een bordje le'des leven.
Ondanks alles blijven het wel vlamingen en vind ik dat ze eigenlijk hier hun straf moeten uitzitten, in het paradijselijk gevang van het Belgenland. Het land waar deze criminelen werden gekweekt. Het land waar deze criminelen geboren en getogen zijn.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 juli 2010 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem in marokko is de wijdverspreide corruptie..zolang daar criminelen zich kunnen uitkopen, los je ook weinig op.. Ze mogen daar blijven zitten, ze hebben ervoor gekozen door een dubbele nationaliteit aan te nemen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Dat is waar. Het is algemeen bekend dat Marokko zo goed als geen criminaliteit meer kent, op hier en daar een onschuldig kruimeldiefstalletje na.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Kijk en leer, Belgische justitie.
Af en toe, zo héél af en toe kunnen we nog iets leren van landen als Marokko. Hopelijk moeten ze ook hun volledige dertig jaar uitzitten. Ik denk dat die paljassen ondertussen al héél diep spijt hebben van hun stunt vorig jaar ![]() In schril contrast: één van de knechtjes van Sekkaki, die achtergebleven was in de gevangenis van Brugge, loopt hier alweer vrij rond. Hij heeft ocharm één jaar in de gevangenis gezeten. Faut le faire... Laatst gewijzigd door Vlaanderen_onafhankelijk : 28 juli 2010 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die veroordeling er zo vlug gekomen is. In ons hoogbeschaafd onlandje zou dit zeker drie maal zo lang duren. Het kan dus niet anders dan dat die Marokkaanse rechters zich schromelijk vergissen ... straks zal blijken dat die heli onze brave verrijkers gewoon meepakte omdat ze stonden te liften ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Niet te vroeg lachen, de veroordeling vindt pas plaats in september. VTM loopt voor op de feiten (die wel eens heel anders zouden kunnen uitdraaien).
Anderzijds: indien dit effectief zo zou zijn zou dat goed nieuws zijn uiteraard, maar ik vrees het.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 30 jaar cel is overdreven voor zo'n prullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben nu even gaan kijken op teletekst van VTM en inderdaad, daar zwakken ze hun bericht af. Het is wel Sekkaki zelf die de veroordeling ontkent dus kunnen we enkel nog wachten op een officiele reactie van Marokko. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik ook.
't Zou hoogstens 15 jaar moeten zijn. Maar wel apart voor elke gijzeling, diefstal, hold up, wapenbezit ... apart gerekend en daarna bij mekaar geteld.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmmmm...
Kaping van een helicopter gijzeling (piloot) Kaping van een voertuig (carjacking) Verschillende bankovervallen gepleegd Verboden wapenbezit En dan nog de 2 ergste dingens voor de Marrokanen dan, het land binnen gekomen zonder toelating en daar een zwaar verkeersongeval veroorzaakt. Genoeg reden om ze enige decenia in verzekerde bewaring te plaatsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.novatv.nl/page/detail/uit...ptie%20Marokko. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 29 juli 2010 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Was er geen verdrag afgesloten tussen Marokko en belgie om de Marokkaanse gevangenen hun straf uit te zitten in hun land van herkomst lang geleden?
En er nog niets is gebeurd ondertussen.Daarom nu het miljarden kost voor nederlandse gevangenissen te huren. Ze hebben daar vorig jaar nog aan 25000 gevangenen gratie verleend,toch plaats zeker voor ..00 personen van hier naar daar. Laatst gewijzigd door fabianen : 29 juli 2010 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer meer van dat vreemd gespuis in hun eigen land keihard zal worden aangepakt zullen de kandidaten-kriminelen alhier wel twee keer nadenken voor dat ze verder doen met hun bezigheden. Misschien moeten er nog een paar rechters en advocaten om zeep worden gebracht zodat deze lieden er iets beter op vinden dan dat soort gespuis telkens weer te laten lopen. "Ze zijn bekend bij het gerecht..." Zijn de volgende slachtoffers vet mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry maar...
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |