![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Voor diegenen die het aanbelangt...
Opera Software bestaat tien jaar. Om deze verjaardag in de kijker te zetten, deelt het bedrijf tot middernacht gratis registratiecodes uit voor haar browser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ge gratis krijgt is meestal zoveel waard als wat ge ervoor betaalt............
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]()
![]() |
#4 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben tevreden over Firefox[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven Laatst gewijzigd door Tantist : 1 september 2005 om 06:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() waarom moeite doen voor dien opera als firefox standaard bij mijn besturingssysteem geleverd wordt?
![]() |
#6 |
|
![]() Opera is gelijkaardig en ik ervaar Opera als iets sneller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() wees slim
GEBRUIK DE VUURVOS! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Mensen die twijfels hebben over Opera moeten het toch eens proberen. Ik gebruik zelf altijd Firefox maar ik moet toegeven dat Opera op sommige vlakken stukken beter is. Het laadt vlugger, is een stuk productiever als je veel surft, heeft standaard veel handige mogelijkheden (kiosk, tiling van tabs, notes, overzichtje van alle links op een pagina, enz), enz. Firefox heeft ze ook bijna allemaal maar dan moet je natuurlijk die extenties eerst installeren. Het is dus een enorm goede browser, op hetzelfde niveau als Firefox. Als je trouwens een PDA of zo hebt is Opera de browser bij uitstek voor kleine toestellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gratis aangeraken, wil nog niet zeggen dat het ook gratis bedoeld is. ![]() Dus niet echt eengrap, maar een outing van iemand die Bill Gates een grijpstuiver aftruggelt. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Burgemeester
|
![]() ik zal mijne avant browser wel blijven gebruiken,wie het niet kent hier is het adres
![]() nb: njah en het is freeware[edit] [size=1]Edit:[/size]
"Olé Pistolé" Laatst gewijzigd door pistoléke : 3 september 2005 om 11:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Firefox is pwnage.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar IE blijft natuurlijk de grootste brol dat er te vinden is op de browsermarkt, kan echt niet op tegen twee kwaliteitsbrowsers zoals Opera en Firefox. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het opstarten van al je gebruikelijke sites was leuk aan FF, maar het toevoegen omslachtig. Opera heeft nooit goed gewerkt bij mij. Ik gebruikte het enkel om poorten van mijn router te (de)blokkeren en iets met IP's foefelen wat ik me niet meer herinner. Dat ging niet met IE
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() Wel, het grootste probleem met IE (naast al die beveiligingsproblemen die een verstandig gebruiker natuurlijk kan voorkomen) is dat het de webstandaarden enorm slecht ondersteunt. Neem maar van mij aan dat dit voor een webdesigner enorm irritant is. Ik verspil meer tijd aan het testen van sites dan het ontwikkelen zelf, terwijl er met Firefox, Opera, Safari, enz. zeer weinig moet getest worden omdat ze het boekje volgen.
Een ander probleem is dat het geen moderne webstandaarden ondersteunt, en het gevolg is dan dat je als webdesigner de voordelen van die zaken niet kan toepassen, omdat zo veel mensen die browser gebruiken. Trouwens, het leuke aan Firefox is dat het zo'n hoop extenties heeft. Misschien niet zo belangrijk voor iemand die enkel surft, maar die dingen zijn best wel handig. Om er maar een paar op te noemen: Delicious (social bookmarking), vertalers, bookmark synch (zo heb je je bookmarks altijd en overal ter beschikking), enz. De standaard zaken zijn trouwens ook handig. Ooit al eens RSS gebruikt? In Firefox heet dat live bookmarks. Je schrijft je dan in voor bvb. de RSS feed van politics.be en zo moet je niet meer naar het forum gaan om te zien of er nieuwe topics zijn, je moet enkel maar je favorieten bekijken. Je moet maar eens deze pagina met FF openen en op dat oranje dingetje rechtsbeneden klikken. ![]() Maar allé, wat telt is waar je je best bij voelt natuurlijk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er moet niks illegaal gedaan worden om IE te draaien (op voorwaarde dat je Windows draait). Wat niet wil zeggen dat ik IE bewierrook; het is en het blijft een miserabele browser.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik kan mij ook vergissen. |
|
![]() |
![]() |