![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Beste mensen,
Eerlijk gezegd, ik vraag me af aan wat heeft een politieker zone hoge gouden parachute verdiend Kijk naar Happart en Decroo, welke economische bijdrage hebben zij geleverd aan dit land? Hebben zij een product uitgevonden, een belgisch product? Hebben zij een bedrijf opgestart? Het enigste wat zij hebben gedaan is zich verkiesbaar gesteld, lid geworden van een partij, Het wordt tijd om de politiekers eens door het rooster te halen en hen eens te evalueren. Het wordt tijd om de politiekers hen te confronteren met hun uitwassen en vreemde kronkels, Hoe zit het met Brussel, Brussel is een township aan het worden, Men haalt hier vanalles binnen, Men heeft zo'n schrik voor de Walen, Wallonie is qua oppervlakte groter dan Vlaanderen en tot de dag van vandaag begrijp ik nog steeds niet waarom Wallonie haar oppervlakte niet benut. Wallonië is groter qua oppervlakte en is demografisch ook kleiner en toch verdomme komen al die fucking franstaligen naar Vlaanderen en eisen zij vanalles zoals minderheden regel enzo Franstaligen alstublieft verdomme PAS JULLIE AAN, spreek Nederlands !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerst start je over gouden parachutes bij politici. Dan ga je over tot persoonlijke aanvallen op Happart en De Croo -alsof zij de enige zijn die als politicus met gouden parachute eindigen. Vervolgens ga je over tot Brussel, dan naar Wallonië en ten slotte eindig je met een oproep aan Franstaligen om zich aan te passen? 1. Start een thread over gouden parachutes, maar behoud het daar dan bij. 2. Doe niet alsof De Croo en Happart de enigen zijn die met gouden parachutes eindigen. Er zijn er in elke politieke partij, er zijn er in elke politieke partij die grote fouten gemaakt hebben. 3. Een discussie over Franstaligen is irrelevant als ge het wilt hebben over gouden parachutes bij politici. 4. Ruimte gebruiken voor natuur IS ruimte gebruiken. Alles volbouwen is niet de enige manier hoe je met je ruimte moet omgaan
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik weet het maar gewoon "yenamarre" ik ben het beu, "ralebolle" Ik ben het zat, doei |
|
![]() |
![]() |