![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() De vraag is wel, is er misschien een reden toe. Het feit dat het allochtonen zijn kan niet kloppen, er zijn nog tal van andere allochtonen. Waarom dan de Marokkanen?
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.depers.nl/binnenland/4795...-verdacht.html Benieuwd hoe Artisjokse zich hier gaat uitwringen als een slak waar zout is op gestrooid Laatst gewijzigd door Cdude : 18 mei 2010 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er was een bericht over de Nederlandse Europarlementariër Hans Van Baalen die in een Brusselse straat, onderweg naar zijn hotel vanaf het Europese Parlement, werd beroofd. Bij aangifte werd hem verteld dat de politie de wijk niet patrouilleert en geen gevolg geeft aan meldingen van misdaad. Dit acht ik in overtreding van het Sociale Contract waar het volk in ruil voor belastingen recht heeft op veiligheid en bescherming van politie en justitie. Dit is hoe men een getto maakt, want de criminele elementen heb je overal, en door geen politionele taken in deze wijken uit te voeren heeft men de wijk overgeleverd aan de criminelen. De bewoners van deze buurten betalen belasting maar krijgen daarvoor niets terug. De moord op de Joden gedurende WWII werd altijd voorafgegaan aan het getto-iseren van Joden. Het is voor het goede begrip van mijn zienswijze van belang dat men minutieus kennis neemt van hoe de Jodenvervolging bij de vorige Holocaust van dag tot dag werd opgeschroefd en welke soort maatregelen van staatswege werden toegepast om Joden te exploiteren en in het nauw te drijven. Ondertussen hoor ik dat België en Nederland een of andere internationaal voetbal toernooi willen organiseren. Ons belastinggeld wordt dus erg vreemd besteed. En hoe zit het met de veiligheid van de buitenlandse gasten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toevallig ben ik nu in Marokko en ik schaam mij dood: ik word hier veel beter ontvangen dan de Marokkanen in België worden ontvangen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Europeanen blijven hier ook goed hangen met hun families, dus ik begrijp niet wat uw probleem is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer lezen. Ik zei je net dat ik op reis was in Marokko.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al eens geprobeerd een auto in brand te steken in Marokko? En hoe staat het daar met het Nederlands? Begrijpen ze u zo een beetje? Laatst gewijzigd door fonne : 18 mei 2010 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het nog niet door hé. Ik had het over de Europese families "hier" = in Marokko. Als er Europese families zijn in Marokko, waarom dan geen Marokkaanse in België?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah dus omdat ik rijk ben en een goede baan heb, ben ik ok? Dank u van uw neorliberale geldracisme uit de doeken te doen!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Afrika is men al lang bezig met anti-tribalisme, waar vroeger de stam voorop stand. Zij begrepen ook dat dit het middel bij uitstek was om hen te onderwerpen en te exploiteren. Aan mij wordt hier gevraagd waarom ik, als Surinamer, mij druk maak over de Marokkanen die in het verdomhoekje zitten. Dit is de mentaliteit van de stokers. Wat mij opvalt is dat hier in Nederland veel Marokkanen bij de beveiliging werken, en in het Justitie apparaat. De etniciteiten worden niet alleen geografisch van elkaar gescheiden, maar subsidies worden per 'ras' geoormerkt en in sommige bedrijfstakken domineert de ene groep en de andere weer een andere groep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al zou je dat beter vervangen door Berbers en Anatolen. twee kansarme populaties die massaal op zoek gegaan zijn naar fortuin in Europa. Twee groepen laaggeschoolden die zich per definitie al moeilijk zouden kunnen aanpassen in de geregelde westerse samenleving. En die een gemakkelijk slachtoffer waren van de islam-predikers, waar ze een houvast en verdediger van hun belangen in vonden. Mensen die terecht kwamen in stedelijke ghettos waar de blanke bewoners al aan het wegtrekken waren richting platteland om van hun nieuw verworven relatieve rijkdom te gaan genieten (remember the sixties) en ook geen infrastructuur aanwezig was om de integratie mogelijk te maken. In Turkije is de rurale Anatoolse bevolking trouwens nu nog altijd de steunpilaar van fundamentalistische Islampartijen. Wat je vandaag ziet is een patroon waarin de migranten-ghettos zich hebben onttrokken aan de geregelde samenleving en geleid worden door een collusie van islam-fundamentalisten en georganiseerde misdaad, waarbij de eersten de vrijheid van handelen en de inkomsten uit drugshandel zoeken die ze nodig hebben om hun activiteiten te organiseren, en de tweede groep hen dat levert. Drugshandel, illegale textiel-ateliers, heling van gestolen autos, dat zijn de inkomstenbronnen. Samen manipuleren ze de jeugd, die vanuit een subcultuur van misprijzen voor orde en gezag hun opleiding verwaarlozen, zich met stoerdoenerij en kleine criminaliteit proberen te bewijzen om op te klimmen in de pikorde van de straatbendes. Maar op die manier hun eigen toekomst weggooien, en die van de volgende generatie die ze gaan kweken. Ik zeg wel kweken, want die subcultuur is ook typisch zuiders machistisch, vrouwen zijn onderworpen aan de man. Vandaar dat ze hun vrouwen ook liefst importeren vanuit hun oude moederland, waardoor alles nog eens van vooraf aan begint: de vrouw spreekt de taal niet en kan de kinderen niet in die taal opvoeden, de kinderen worden uitgesloten, en komen in de typische ghetto subcultuur terecht waar ze nooit zullen uitgeraken. Hoofddoeken verbieden en andere symptoom-camouflage zullen daar niets aan veranderen. Wat je nodig hebt is : 1) crackdown on drugs: de voornaamste inkomstenbron van de criminelen aan de top van de pikorde; 2) systematische controles op illegale handel en productie-activiteiten in de ghetto buurten; 3) nultolerantie voor spijbelen op school, speciale aanpassingsklassen voor wie onvoldoende taalvaardig is; 4) een tijdelijke, maar absolute immigratie-stop, geen import meer van vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus: als er morgen 10.000 Belgen met een BLO getuigschrift aanspoelen in Marokko en daar een arbeidskaart gaan eisen, gaan ze daar dan ook nog zo gastvrij zijn? Citaat:
![]() Maar zelfs dan loop je niet in bikini en sandalen een moskee binnen. Je bent op zijn minst terughoudend om te vermijden die mensen te kwetsen, ook al ben je er dan geen sympathisant van. Dat bedoelde ik met respect. Ik vermoed zelfs dat je nog geen varkenscotelet hebt geëist op restaurant? Citaat:
Alle Vlamingen spreken met plezier Engels, Spaans, Duits als ze zien dat je buitenlander bent. Ondanks de loodzware geschiedenis van kolonisatie door Spanje en Oostenrijk. Laatst gewijzigd door fonne : 18 mei 2010 om 15:41. |
|||
![]() |
![]() |