![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Ook België is ondertekenaar van het verdrag van Berne over auteursrechten.
Volgens dit verdrag is het citeren toegestaan indien noodzakelijk in een zelf geproduceerde tekst. Nu krijg ik te horen dat de situatie in België veel restrictiever is dan de bepalingen uit dat internationale verdrag. Ik neem aan dat dit forum onder de Belgische wetten valt, dus lijkt het me juist als gast om geen dingen te doen die verboden zijn. ReproCopy Ik vraag mij af als buitenlander hoe ik dit in de praktijk hier op dit forum in acht dient te nemen. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dit topic niet goed genoeg? http://forum.politics.be/showthread.php?t=141529
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() of die kranten dit gaan controleren op zowat elke board
![]()
![]() |