Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juli 2010, 11:29   #1
Moor
Gouverneur

Standaard Boodschap aan Politici

Hallo Beste mensen

In de actualiteit wordt volop gesproken over het verhogen van het brugpensioen. Omdat de staat niet in staat zal zijn haar pensioenen te betalen en ook andere zaken zoals de sociale zekerheid

Mijn vraag is: de overheid wist dit al heel lang, waarom heeft de overheid daar niet eerder van werk gemaakt?

Wat met de eco-taks, de taks van de vlaamse zorgkas, de btw, de crisisbelasting, de solidariteitsbijdrages enz...

Waarom kan de overheid het geld niet gaan halen bij de

-Politiekers zelf die soms 20 keer meer verdienen dan een gewone werknemer
zoals Parlementsvoorzitter Peumans die 21.000 verdiend

-Rijke burgers

-Ambtenaren al dan niet corrupt of het teveel aan kabinetsmedewerkers

-Hoe zit het met de talrijke boetes die dagelijks betaald worden door de Belg?

Waarom kan de staat haar geld niet gaan halen in de criminaliteitssector, hoeveel jongeren zie, let op ik ben zelf Marokkaan, ik zie dagelijks jongeren die 2 jaar werken en voorbij scheuren met een BMW X5, dan vraag ik me af "Wat doet de overheid"

Hoeveel jongeren zie ik, die honderden duizenden euro's hebben verdient, maar die zeer weinig gewerkt hebben en merendeels gedopt en gedealt, waar blijft de overheid? Hoe komt het dat zulke gasten rustig kunnen slapen?

Waarom gaat de overheid het geld niet halen bij de fiscale fraude, hoeveel Miljarden Euro's verliest de overheid door verjaring van Miljarden sommen, waarom worden de particulieren extra geviseerd, is het niet beter om één grote vis te pakken te krijgen dan honderden visjes, ???

Wanneer gaat de overheid nu eens "stoppen" met het binnenlaten van mensen, en massale regularisaties doen, Belgie zo'n klein land kan toch niet de armoede dragen van gans de wereld???? In 2008 zijn zo'n 20.000 mensen gerugaliseerd en in 2009 waren het er 18.000 en dit jaar 2010? Waarom worden zoveel mensen geregulariseerd ten tijde van crisistijd

Ik heb Belgie zien veranderen in enkele jaren, in 5 jaar tijd, werden al de bomen in mijn buurt omgehakt, vervangen door huizen, er wordt maar bijgebouwd, vroeger kon je tijdens de spitsuur rustig naar Brussel rijden, met vroeger bedoel ik, 5 jaar terug, en nu heb je minstens anderhalf uur nodig om naar Brussel te rijden,

Beste Politici, ik ben zelf een Marokkaanse Belg, ik hoop dat jullie dit lezen,

Maar ik wil jullie bedanken om mijn land kapot te maken

Daaag

Moor

En nog één laatste ding, ik hoop echt dat jullie dit lezen belgische politici

Vroeger ik hield van Belgie, nu denk ik er serieus aan, om hier weg te trekken, om terug te keren naar Marokko, ik ben hier geboren en getogen, maar Belgie is veranderd, in de slechte zin, je waant je hier in Zuid-Afrika,

Alles is verslechtert

-Dokters en ziekenhuizen (onbekwaam)
-Verkeer is gewoon erger dan de doodstraf (soms kan ik me ergeren in de auto aan het verkeerd)
-Criminelen worden opgepakt en vrijgelaten waardoor ze maar blijven slachtoffers maken

De huizen worden hier duurder zonder enige reden.

Vroeger onze ouders kochten huizen voor 200.000 Belgische franken.

En nu? Een krot kost gauw 100.000 Euro's. Dit is ongezien in de Belgische geschiedenis.

En wie zijn de schuldigen? De maffia-organisatie van de notarissen, bankiers en immokantoren. Die kunstmatig de prijzen verhogen. En de massa mensen is nog naief om daarop in te gaan.

Hetgeen ik niet begrijp tot de dag van vandaag?

Een Notaris moet enkel papierkes schrijven, hij verdient duizenden euro's meer dan een man die aan de lopende band werkt en thuiskomt en kapot is?

Hoe kan je dit verklaren?

Daaaaaaag
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2010, 12:01   #2
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Aangezien er met de PS niet veel beterschap zit aan te komen gaat U dus binnenkort Uw koffers pakken? U gooit trouwens heel veel dingen door elkaar, te veel om er kop nog staart aan te krijgen.
Oud 23 juli 2010, 12:18   #3
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Hallo Beste mensen

In de actualiteit wordt volop gesproken over het verhogen van het brugpensioen. Omdat de staat niet in staat zal zijn haar pensioenen te betalen en ook andere zaken zoals de sociale zekerheid

Mijn vraag is: de overheid wist dit al heel lang, waarom heeft de overheid daar niet eerder van werk gemaakt?

Wat met de eco-taks, de taks van de vlaamse zorgkas, de btw, de crisisbelasting, de solidariteitsbijdrages enz...

Waarom kan de overheid het geld niet gaan halen bij de

-Politiekers zelf die soms 20 keer meer verdienen dan een gewone werknemer
zoals Parlementsvoorzitter Peumans die 21.000 verdiend

-Rijke burgers

-Ambtenaren al dan niet corrupt of het teveel aan kabinetsmedewerkers

-Hoe zit het met de talrijke boetes die dagelijks betaald worden door de Belg?

Waarom kan de staat haar geld niet gaan halen in de criminaliteitssector, hoeveel jongeren zie, let op ik ben zelf Marokkaan, ik zie dagelijks jongeren die 2 jaar werken en voorbij scheuren met een BMW X5, dan vraag ik me af "Wat doet de overheid"

Hoeveel jongeren zie ik, die honderden duizenden euro's hebben verdient, maar die zeer weinig gewerkt hebben en merendeels gedopt en gedealt, waar blijft de overheid? Hoe komt het dat zulke gasten rustig kunnen slapen?

Waarom gaat de overheid het geld niet halen bij de fiscale fraude, hoeveel Miljarden Euro's verliest de overheid door verjaring van Miljarden sommen, waarom worden de particulieren extra geviseerd, is het niet beter om één grote vis te pakken te krijgen dan honderden visjes, ???

Wanneer gaat de overheid nu eens "stoppen" met het binnenlaten van mensen, en massale regularisaties doen, Belgie zo'n klein land kan toch niet de armoede dragen van gans de wereld???? In 2008 zijn zo'n 20.000 mensen gerugaliseerd en in 2009 waren het er 18.000 en dit jaar 2010? Waarom worden zoveel mensen geregulariseerd ten tijde van crisistijd

Ik heb Belgie zien veranderen in enkele jaren, in 5 jaar tijd, werden al de bomen in mijn buurt omgehakt, vervangen door huizen, er wordt maar bijgebouwd, vroeger kon je tijdens de spitsuur rustig naar Brussel rijden, met vroeger bedoel ik, 5 jaar terug, en nu heb je minstens anderhalf uur nodig om naar Brussel te rijden,

Beste Politici, ik ben zelf een Marokkaanse Belg, ik hoop dat jullie dit lezen,

Maar ik wil jullie bedanken om mijn land kapot te maken

Daaag

Moor

En nog één laatste ding, ik hoop echt dat jullie dit lezen belgische politici

Vroeger ik hield van Belgie, nu denk ik er serieus aan, om hier weg te trekken, om terug te keren naar Marokko, ik ben hier geboren en getogen, maar Belgie is veranderd, in de slechte zin, je waant je hier in Zuid-Afrika,

Alles is verslechtert

-Dokters en ziekenhuizen (onbekwaam)
-Verkeer is gewoon erger dan de doodstraf (soms kan ik me ergeren in de auto aan het verkeerd)
-Criminelen worden opgepakt en vrijgelaten waardoor ze maar blijven slachtoffers maken

De huizen worden hier duurder zonder enige reden.

Vroeger onze ouders kochten huizen voor 200.000 Belgische franken.

En nu? Een krot kost gauw 100.000 Euro's. Dit is ongezien in de Belgische geschiedenis.

En wie zijn de schuldigen? De maffia-organisatie van de notarissen, bankiers en immokantoren. Die kunstmatig de prijzen verhogen. En de massa mensen is nog naief om daarop in te gaan.

Hetgeen ik niet begrijp tot de dag van vandaag?

Een Notaris moet enkel papierkes schrijven, hij verdient duizenden euro's meer dan een man die aan de lopende band werkt en thuiskomt en kapot is?

Hoe kan je dit verklaren?

Daaaaaaag
Het zou een beetje naïef zijn, te denken dat alle politici en politieke partijen erop uit zijn de sociale zekerheid beter uit te bouwen. Van partijen die erop uit zijn de sociale zekerheid te vervangen door een privaat stelsel, moet je niet verwonderd zijn als zij het opzettelijk laten ontsporen.

ps. Waarom weglopen naar Marokko, in plaats van hier in Vlaanderen de handen uit te mouwen te steken en iets proberen te veranderen aan het systeem? Wanneer iedereen wegloopt, zal er nooit iets veranderen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2010, 12:53   #4
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hallo Beste mensen

(...)

Daaaaaaag
Los van enkele nagels op de kop, is dit vooral een hoop onzin.
Qua stigmatisering van je eigen soort kan dit wel tellen (mij goed, hoor): 'hoeveel jongeren zie ik rondrijden met een dure auto - let op, ik ben zelf Marrokaan'.

enkele vraagjes voor jou, Moor.

- Als België jouw land is, waarom bestempel je jezelf als Marrokaan?
- Heb je de dubbele nationaliteit? - denk je echt dat het verminderen van het loon van politici de staatsschuld gaat verminderen?
- Wat heb je tegen rijke burgers
- Je maakt je boos over de regularisaties? Zijn die even onrechtvaardig als die van je ouders?

5 jaar geleden deed je ook anderhalf uur om tot in Brussel te geraken, hoor.
Oud 23 juli 2010, 12:56   #5
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Qua stigmatisering van je eigen soort kan dit wel tellen (mij goed, hoor): 'hoeveel jongeren zie ik rondrijden met een dure auto - let op, ik ben zelf Marrokaan'.

- Als België jouw land is, waarom bestempel je jezelf als Marrokaan?
- Heb je de dubbele nationaliteit? - denk je echt dat het verminderen van het loon van politici de staatsschuld gaat verminderen?
- Je maakt je boos over de regularisaties? Zijn die even onrechtvaardig als die van je ouders?

Wellicht bedoeld hij dat je ergens moet beginnen, dus waarom niet met de buitensporige gage's van politici ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2010, 10:35   #6
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Het zou een beetje naïef zijn, te denken dat alle politici en politieke partijen erop uit zijn de sociale zekerheid beter uit te bouwen. Van partijen die erop uit zijn de sociale zekerheid te vervangen door een privaat stelsel, moet je niet verwonderd zijn als zij het opzettelijk laten ontsporen.

ps. Waarom weglopen naar Marokko, in plaats van hier in Vlaanderen de handen uit te mouwen te steken en iets proberen te veranderen aan het systeem? Wanneer iedereen wegloopt, zal er nooit iets veranderen.

Beste, ik heb ongeveer 10 jaar gewerkt in mijn leven van jongsafaan, en niet in het zwart maar in het wit,

Ik ben gewoon gedegouteerd door de gang van zaken, hier in Belgie, alles loopt verkeerd af, en dermee, ik als Belg van Marokkaanse afkomst wou m'n zegje doen, en wou zeggen, dat "Politici" jullie zijn slecht bezig,
Oud 24 juli 2010, 10:59   #7
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht

- Als België jouw land is, waarom bestempel je jezelf als Marokkaan?

Beste,

Hetgeen ik me tot de dag van vandaag afvraag is, hoe komt het dat in Belgie een persoon die zeer hard werkt in het wit volop gestrafd wordt, waardoor hij genoodzaakt is ofwel in het zwart te werken ofwel in de criminaliteit te gaan dus door drugs te verkopen enzo,

Ik zie in mijn buurt wat zeer representatief kan zijn voor de grote steden in Belgie, ik zie mensen, die rijden rond met zware wagens, dure wagens gaande van 35.000 euro's tot 200.000 euro's,

Dan vraag ik me af, die gasten, zaten meer in de bak dan op de werkvloer, en toch rijden ze met zulke wagens, ik ben geen jaloerse type, maar ik krijg het ervan, wat doet de overheid? Er valt in de criminaliteit zeer veel geld te rapen, laten we alvast daar beginnen in plaats van telkens op de kap van de werknemer te zitten, hoe komt het dat de overheid faalt deze bedragen te recupereren, als je 50.000 € kunt recupereren vanuit één crimineel, dan is het toch mogelijk om met die 50.000 € toch een gezin te steunen???

Ik doe niet aan stigmatisering, ik ben een Belg van Marokkaanse afkomst, maar soms heb ik door de frustraties, goesting om te vertrekken naar het land van de herkomst van mijn ouders, omdat het daar beter en beter aan het worden is en hier slechter met de dag, ik weet het, weglopen is nooit een oplossing,

Het is niet omdat ik een zoon van gastarbeiders ben dat ik anti-immigratie mag zijn, ik ben tegen de immigratie hoe die nu gevoerd wordt in Belgie,

Dit is geen immigratie maar een lichte invasie, ik ben zelf van Marokkaanse origine, en ik durf dit zeggen, ik vind dat Belgie de immigratie moet tegenhouden, Belgie kan het niet meer aan om al die mensen hier toe te laten, er is geen ruimte in Belgie, Belgie is sowieso al één van de dichtstbevolkte landen in de wereld, als je gaat kijken naar Frankrijk dat volgens statistieken één van de dunstbevolkte landen is, waarom gaan de asielzoekersen gelukzoekers daar geen werk zoeken,

Ik als Belg van Marokkaanse originele die een emotionele band heeft met twee landen namelijk Belgie en Marokko, weiger te betalen voor immigranten die binnenkomen uit een land dat nochtans zeer veel natuurlijke rijkdommen bezit, zoals goud en olie, al die Afrikaanse landen hebben zeer veel rijkdommen, wanneer gaan zij ééns de basisprincipes van de economie toepassen en hun onderdanen daar bijhouden, wanneer gaat de EU de corruptie in de wereld aanpakken, voor mij "corruptie staat gelijk met terrorisme"

Ik maak me boos om de regularisaties, omdat ik er gewoon "mottig" van wordt, omdat te midden van crisistijd, men mensen binnenbrengt die men opnieuw moet opleiden, accomodaties bezorgen, deze mensen vallen ook gemakkelijker in de criminaleit, je hebt eerst 1 a 2 generaties nodig vooraleer zij volledig geintegreerd zijn,

Ik ben van mening dat het beter is, om het leger aan werklozen die nu in Belgie is om dezen eerst aan te spreken voor de openstaande vacatures, en desnoods een zachte dwang gebruiken waarom niet? deze mensen dienen ook opgeleid te worden,

De tijd dat m'n ouders naar Belgie kwamen is voorbij, die tijd was een andere tijd, je had een economische groei, de arbeiders waren hard nodig, maar nu is het een andere tijd, de RVA heeft nog nooit zoveel uitkeringen uitbetaald, enz...

Ik denk dat de som der delen, een synergetisch effect kan hebben, alle kleine beetjes helpen, men moet het geld halen bij verschillende kanalen, zoals

criminaliteit, fraude, politici zelf, fiscale fraude, zwart werk, overconsumptie in de medische sector, entertainment (muziek en acteurs)

Het luxueus leven van de politici moet aan banden gelegd worden en ook dat luxueus leventje zelf is de oorzaak van de incompetentie van de politici, luxe maakt je alleen maar zwakker,

indien men het geld gaat halen bij de politici, dan kan men ineens ook het kaf van het koren scheiden, en kan men zien of de politici, politici zijn uit overtuiging of simpelweg voor het geld,

Het moet gedaan zijn met paardrijden a la Kris Peeters en De Croo, het moet gedaan zijn a la Standard supporteren van Leterme,

Of zoals Leterme die met een doek aan het zwaaien was in een feestje,

Ik denk dat men het geld ook kan halen bij de rijke mensen zodat men de mensen die onder de armoedegrens leven toch kunnen helpen, er moet toch een mogelijkheid zijn dat men geld kan halen gekoppeld aan voordelen voor de rijken zelf ook, zodat men ze niet wegjaagt uit Belgie, er moet toch een manier zijn, om geld te ontfutselen, al was het een halve percentje gekoppeld aan allerlei voordelen om de armen te helpen en de zwakkeren en ouderen

Verder wat betreft die fiscale amnestie, is het ook niet beter een aantal percentjes meer te vragen?

Daaaaag

Laatst gewijzigd door Moor : 24 juli 2010 om 11:07.
Oud 24 juli 2010, 11:10   #8
Moor
Gouverneur

Standaard

Ik heb nog één simpele vraag, die notarissen, die gewoon papierkes schrijven, en die immokantoren, die de prijzen kunstmatig hooghouden van de huizen, dat zijn regelrechte criminelen, waarom verdienen zij zoveel geld?

Ik hoop dat Bart de Wever zuiver kan blijven, en zichzelf niet gaat vervuilen met die luxe en die vriendjespolitiek.

Gegroet
Oud 24 juli 2010, 11:22   #9
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Aangezien er met de PS niet veel beterschap zit aan te komen gaat U dus binnenkort Uw koffers pakken? U gooit trouwens heel veel dingen door elkaar, te veel om er kop nog staart aan te krijgen.

Ik ben me mentaal aan het voorbereiden om inderdaad m'n koffers te pakken,

Ik heb gedurende de jaren wat flink gespaard en ja door in het wit te werken en door weg te blijven van het slechte pad, bespaar je geld, ik heb belastingen betaald enzo, maar hoe het nu aan toegaat in Belgie,

Sorry, maar ik ben al aan het zien hoe ik dit ga aanpakken, om dus te vertrekken, met mijn geld, kennis, en werkervaring,

In Marokko, hebben wij mensen die beslissingen nemen, die serieus zijn, en die vol passie hun job doen,

En dat is wat ik mis in de Belgische politiek, passie

Ik ben zelf van Marokkaanse afkomst, ik kan ook in de politiek gaan, maar ja als Marokaantje wordt je enkel gebruikt om stemmen te ronselen, om dan ook nog een mes in de rug te krijgen a la Patrick Jannssens,
Oud 24 juli 2010, 18:46   #10
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste, ik heb ongeveer 10 jaar gewerkt in mijn leven van jongsafaan, en niet in het zwart maar in het wit,

Ik ben gewoon gedegouteerd door de gang van zaken, hier in Belgie, alles loopt verkeerd af, en dermee, ik als Belg van Marokkaanse afkomst wou m'n zegje doen, en wou zeggen, dat "Politici" jullie zijn slecht bezig,
Ik praat niet over werken voor je broodwinning, maar de handen uit de mouwen steken om politiek iets te veranderen in Vlaanderen.
Politici vertellen dat "ze" slecht bezig zijn, zal niet veel uithalen. Maar in een democratie (streven we daar niet naar?) ligt de uiteindelijke macht ook niet bij de politici, maar bij de bevolking.

Als je (terecht) gedegouteerd bent, steek dan je handen uit de mouwen op een manier die jou het beste lijkt. Zoek een politicus/partij die wel nog redelijk goed werk verricht. Als die er niet zijn, sluit je dan aan bij organisaties die politieke verandering willen brengen. En als je zelfs daar niet je gading in vindt, richt dan je eigen beweging/partij/comité/... op.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2010, 19:41   #11
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden om inderdaad m'n koffers te pakken,

Ik heb gedurende de jaren wat flink gespaard en ja door in het wit te werken en door weg te blijven van het slechte pad, bespaar je geld, ik heb belastingen betaald enzo, maar hoe het nu aan toegaat in Belgie,

Sorry, maar ik ben al aan het zien hoe ik dit ga aanpakken, om dus te vertrekken, met mijn geld, kennis, en werkervaring,

In Marokko, hebben wij mensen die beslissingen nemen, die serieus zijn, en die vol passie hun job doen,

En dat is wat ik mis in de Belgische politiek, passie

Ik ben zelf van Marokkaanse afkomst, ik kan ook in de politiek gaan, maar ja als Marokaantje wordt je enkel gebruikt om stemmen te ronselen, om dan ook nog een mes in de rug te krijgen a la Patrick Jannssens,
Help dit dan mee te veranderen in plaats van weg te lopen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2010, 21:01   #12
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wellicht bedoeld hij dat je ergens moet beginnen, dus waarom niet met de buitensporige gage's van politici ?

Goed gesproken.

Hetgeen ik me afvraag, wordt het niet tijd om van het beroep van politici een eervolle beroep te maken,

Laten we die dure zwarte wagens waarmee de politici zich bedienen laten we dat bling bling gedoe stoppen,

Politieker ben je uit overtuiging en niet omwille van de bling bling.

Als men zo verder doet, dan denk ik dat het er zeer somber zal uitzien voor Belgie
Oud 24 juli 2010, 21:02   #13
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Help dit dan mee te veranderen in plaats van weg te lopen.

Ik zal m'n beste doen
Oud 24 juli 2010, 21:09   #14
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Ik praat niet over werken voor je broodwinning, maar de handen uit de mouwen steken om politiek iets te veranderen in Vlaanderen.
Politici vertellen dat "ze" slecht bezig zijn, zal niet veel uithalen. Maar in een democratie (streven we daar niet naar?) ligt de uiteindelijke macht ook niet bij de politici, maar bij de bevolking.

Als je (terecht) gedegouteerd bent, steek dan je handen uit de mouwen op een manier die jou het beste lijkt. Zoek een politicus/partij die wel nog redelijk goed werk verricht. Als die er niet zijn, sluit je dan aan bij organisaties die politieke verandering willen brengen. En als je zelfs daar niet je gading in vindt, richt dan je eigen beweging/partij/comité/... op.

Ik zal proberen, om mijn beste te doen, we zien wel wat Bart De Wever nu zal doen, ik denk persoonlijk, dat het nu ook slecht zal gaan,

Maar laten we positieve hoop hebben

Gegroet
Oud 24 juli 2010, 21:11   #15
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Ik zal proberen, om mijn beste te doen, we zien wel wat Bart De Wever nu zal doen, ik denk persoonlijk, dat het nu ook slecht zal gaan,

Maar laten we positieve hoop hebben

Gegroet
als de frankofoontjes deze keer niet toegeven, zal er wel degelijk iets veranderen
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2010, 06:25   #16
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zal m'n beste doen
Kop op kerel, niet zo triestig kijken. Volhouden!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 25 juli 2010, 20:29   #17
Moor
Gouverneur

Standaard

Interessante literatuur

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...opleveren.aspx

http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4735371705.htm

http://www.acv-online.be/Actualiteit...calefraude.asp

http://content.jobat.be/nl/artikels/...uden-parachute

http://content.jobat.be/nl/artikels/...uden-parachute

http://www.radio1.be/programmas/peet...lijven-stijgen

Er zijn 100.000 bedrijven in Belgie

Stel dat de managers elk 200 euro's opgeven per maand, dat is dan 2400 euro's deze vermenigvuldig je met 100.000 = 240.000.000

En dit is maar het topje van de ijsberg

Laatst gewijzigd door Moor : 25 juli 2010 om 20:32.
Oud 25 juli 2010, 20:34   #18
Moor
Gouverneur

Standaard

Gouden parachute a la Happart

http://www.vandaag.be/binnenland/156...-behouden.html

Schandalig !!!!!

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-opspraak.aspx

Laatst gewijzigd door Moor : 25 juli 2010 om 20:36.
Oud 26 juli 2010, 09:03   #19
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zal m'n beste doen
Het doet mij veel plezier dat u hier wil blijven en wil meehelpen om de situatie hier te verbeteren.

Het zou wel leuk zijn bij uw berichtjes wat vaker volgende smileys te zien:

(en af en toe )

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 09:30   #20
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het doet mij veel plezier dat u hier wil blijven en wil meehelpen om de situatie hier te verbeteren.

Het zou wel leuk zijn bij uw berichtjes wat vaker volgende smileys te zien:

(en af en toe )

Je vergeet er een paar:

en:

PBL-RKT
Undefeated Army
Bietan Jarrai

Laatst gewijzigd door Txiki : 26 juli 2010 om 09:30.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be