![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Destijds gaf Peugeot ook een redelijke garantie op roest terwijl ze aan het roesten waren terwijl je er op stond te kijken. Dat ging idd met een contract dat de eigenaar zodanig veel verplichtingen gaf dat de garantie verviel terwijl ze er op stonden te kijken.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zal zoiets zijn als: "indien men nog geen km's gereden heeft, geldt de garantie".
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() jongens wat voor nen azijndraad is dit
niemand kent de feiten maar toch 6 negatieve opmerkingen ![]() zuurpruimen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
allé, geloof jij dat nu?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Indertijd was de 5 jaar garantie van Toyota ook ongezien en ongeloofwaardig.
Mijn Toyoya heeft me nog nooit in de steek gelaten, buiten een stilstand van de motor na een vergissing van mezelf. (Op een zware helling vooruit bollen en ondertussen koppeling los laten terwijl hij in z'n achteruit stond). De motor wou niet meer starten en ik zat in Duitsland. Een telefoontje naar het noodnummer was een verademing. Kwartiertje wachten en terug starten. Als het niet lukte, zou men binnen het uur voor een vervangwagen zorgen. Ongelooflijke service. Hij startte na een kwartiertje zonder problemen. Gelukkig. Blijkbaar was een veiligheid geactiveerd door mijn stomme fout. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen al de kost voor stokage van spare parts, dan moet je er nog geen enkel moeten monteren is enorm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
garantie op wat juist ? ook bewegende delen (lees onderhevig aan slijtage), electronica of alleen op het chassis en carosserie (doorroesten). op doorroesten moet dat wel te doen zijn. De rest lijkt me niet kost efficient.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Je betaalt nu al voor die wagen zonder garantie. Als je die garantie erbij krijgt, en die garantie stelt iets voor, dan zal de prijs van zo'n wagen stijgen.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() die kost lijkt me niet vanzelfsprekend bij de koper of Opel te liggen ... ik zie die eerder bij de onderaannemer vallen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opel is de auto van gepensioneerden.
Ze hebben goed levenslange garantie te geven.... Die gepensioneerden zijn immers na drie dagen vergeten dat ze levenslange garantie hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Is reeds bekent >>>>enkel voor Duitsland en Engeland en max. 100.000km en alleen voor de eerste eigenaar (staat op auto motor und sport.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() De onze hier wordt 10 jaar tegen het einde vh jaar. (geen Opel, maar daar heb ik ook ooit mee gereden)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best wel een goede wagen.
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat de Astra en Corsa-kwaliteit is thans. Laatst gewijzigd door filosoof : 6 augustus 2010 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |