Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2010, 23:46   #1
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard New York: anti-islam bus ads

'Anti-Islamic' bus ads appear in major cities
A group called 'Stop Islamization of America' is promoting ads on major city public transportation that urge people to leave the Muslim faith. The anti-Islamic campaign is sparking thought about the religion's place in American society.

San Francisco
The growing debate over Islam's place in America, which is escalating in light of plans to build a mosque near ground zero, is increasingly playing out on city streets across the country. On the sides of buses, to be precise.

Several groups are engaging in something of a religious ad war over the merits and misconceptions of Islam, a religion that remains a mystery to many Americans.

Ads by a group calling itself Stop Islamization of America, which aims to provide refuge for former Muslims, read: ..... lees verder
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 00:04   #2
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Een moskee in aangepaste vorm is een gebedshuis als ieder ander. Maar New York is een bij uitstek Joodse stad.
Het godsdienstfanatisme bij de gemiddelde Amerikaan ligt niet erg diep, al wil men graag doen alsof dat wel het geval is.
Bij de zwarte bevolking ligt dat anders, zeker die op het platte land.
Ik neem aan dat het op de moslimbevolking weinig indruk zal maken.
Oud 31 juli 2010, 00:13   #3
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Cordoba House is niet eens als moskee bedoeld, en helemaal geen [God weet wat daar binnen wordt gepredikt] moskee van fundamentalisten. Oke, er wordt sowieso een gebedsruimte ingepland voor honderden en misschien duizenden moslims die daar in de buurt wonen en/of werken, maar het is meer een interreligieus centrum.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 00:16   #4
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Dat zijn bussen waar een mens met plezier opstapt.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 02:23   #5
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Ik zie toch niet echt een islamisering aan de gang in de VS. Een bewijs: die pas zal niet aangevallen of in de fik gestoken worden in New York. Laat zo een bus in eender welke Europese grootstad rondrijden en dat ding gaat geen dag mee. Zo zie je waar de islamisering echt gebeurd.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 03:45   #6
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Ik zie toch niet echt een islamisering aan de gang in de VS. Een bewijs: die pas zal niet aangevallen of in de fik gestoken worden in New York. Laat zo een bus in eender welke Europese grootstad rondrijden en dat ding gaat geen dag mee. Zo zie je waar de islamisering echt gebeurd.
pas=bus. mistake.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 06:44   #7
nihao
Minister

nihao's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zijn bussen waar een mens met plezier opstapt.
Misschien een idee om het afschaffen van de gratis abonnementen wat te verzachten...
Oud 31 juli 2010, 10:45   #8
Felix (be)
Staatssecretaris

Standaard

Goed initiatief!
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 11:31   #9
gilad
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Geen islamisering dus.... alleen maar wat woeste moslims die een beetje vervelend doen en aanslagen plegen enzo en duizenden Amerikanen om het hoekje brengen... flauw zeg, dat we daar niet tegen kunnen. Moet allemaal kunnen vind longhorn, die waarschijnlijk denkt dat wij stilaan islamofoob worden omdat we niet meer kunnen lachen met al die bommen en granaten op onze hoofden.
gilad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 11:45   #10
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gilad Bekijk bericht
Geen islamisering dus.... alleen maar wat woeste moslims die een beetje vervelend doen en aanslagen plegen enzo en duizenden Amerikanen om het hoekje brengen... flauw zeg, dat we daar niet tegen kunnen. Moet allemaal kunnen vind longhorn, die waarschijnlijk denkt dat wij stilaan islamofoob worden omdat we niet meer kunnen lachen met al die bommen en granaten op onze hoofden.
Oh, je begrijpt het woord "islamisering" gewoon niet. Zeg dat dan, dan kan iemand het je uitleggen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 11:51   #11
gilad
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Oh, je begrijpt het woord "islamisering" gewoon niet. Zeg dat dan, dan kan iemand het je uitleggen.
Islamisering is van die kleine mannetjes die een kettingzaag meesleuren en op hun duim sabbelen als ze honger hebben...
gilad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 16:56   #12
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht

A group called 'Stop Islamization of America' is promoting ads on major city public transportation that urge people to leave the Muslim faith. The anti-Islamic campaign is sparking thought about the religion's place in American society.

San Francisco
The growing debate over Islam's place in America, which is escalating in light of plans to build a mosque near ground zero, is increasingly playing out on city streets across the country. On the sides of buses, to be precise.

Several groups are engaging in something of a religious ad war over the merits and misconceptions of Islam, a religion that remains a mystery to many Americans.

Ads by a group calling itself Stop Islamization of America, which aims to provide refuge for former Muslims, read: ..... lees verder
Die ''ad'' gaat over het verlaten van de Islam. U ziet dat misschien als 'anti-Islam', maar als u een wat minder statisch beeld van uw eigen godsdienst had, zou u weten dat het juist niets met de religie zélf te maken heeft. Zou u zeggen dat advertenties voor psychische hulp anti-mentaal zijn?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 17:02   #13
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gilad Bekijk bericht
Nog eens:

Citaat:
Islamisering of islamificatie is het proces van de omvorming van een samenleving naar de islamitische religie, cultuur en wetgeving.
Vertel eens gilad, wat is daar zo 'islamisering' aan want dat ontgaat me nu toch heel even hoor..

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 31 juli 2010 om 17:03.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 17:25   #14
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Nog eens:

Vertel eens gilad, wat is daar zo 'islamisering' aan want dat ontgaat me nu toch heel even hoor..
Nu gaat hij vast een opmerking maken over je avatar.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 17:39   #15
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht

San Francisco

C/P zonder meer.
Verboden op dit forum.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 22:56   #16
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Nu gaat hij vast een opmerking maken over je avatar.
Denk je? Hij zal sneller over mn ondertekening beginnen vrees ik..
Oud 31 juli 2010, 23:05   #17
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Ik ben dat gezaag over die islam kotsbeu, gasten. Kotsbeu. Ge zijt saai, voorspelbaar... Voor wanneer een volwassen Vlaanderen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 23:54   #18
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Denk je? Hij zal sneller over mn ondertekening beginnen vrees ik..
Compleet offtopic, maarrrr.... ik vind uw avatar wel één van de mooiere die op dit forum te vinden zijn.
Doet me een beetje denken aan de platenhoes/CD-cover van één of andere vage goth- of doommetal-band of zo. Dat sinistere, die 'spooky gloom' dat die avatar uitstraalt, vind ik wel wat hebben.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 31 juli 2010 om 23:56.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 00:17   #19
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik ben dat gezaag over die islam kotsbeu, gasten. Kotsbeu. Ge zijt saai, voorspelbaar... Voor wanneer een volwassen Vlaanderen?
wel ik ben de verrijking die de islam brengt ook meer dan kotsbeu, maar he wonende in bvb Brasschaat zou ik me ook niets aan trekken wat er in de grootsteden gebeurt...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 02:30   #20
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Compleet offtopic, maarrrr.... ik vind uw avatar wel één van de mooiere die op dit forum te vinden zijn.
Doet me een beetje denken aan de platenhoes/CD-cover van één of andere vage goth- of doommetal-band of zo. Dat sinistere, die 'spooky gloom' dat die avatar uitstraalt, vind ik wel wat hebben.
Doet me ook een beetje denken aan dit:
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Knipsel.PNG
Bekeken: 149
Grootte:  229,7 KB
ID: 70902
Vind ik persoonlijk heel sinister & spooky gloom
Sommigen schijnen dat wel te smaken.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be