![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gugutgut, wat zijn die Joden toch vriendelijke mensen. Ze laten zelfs VOEDSEL door nu ... Somebody's feeling the heat ![]() ![]() Eat THIS Joshanna. ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 14 juni 2010 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toont zeer duidelijk aan dat Israël zichzelf heeft ondergraven en dat de blokkade niets te maken had met de strijd tegen terrorisme maar alles met terreur van Israëlische zijde en het collectief straffen van de Palestijnse bevolking. het toont ook aan dat de poging om de blokkade te doorbreken, geslaagd is. Niet de flotilla staat nu ter discussie maar de blokkade zelf. Nice work!
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 14 juni 2010 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL, is het nu weer al niet goed? Wat willen jullie dan eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer ik jullie reactie lees, dan vraag ik mij af of Israel er niet beter aan doet om de blokkade zo hard als mogelijk te blijven handhaven.
Trouwens : de grootste voorstanders van de blokkade van Gaza zijn de Palestijnse leider Abbas en diens ambtgenoten in Egypte. Maar dat wist u zelf ook al. Laatst gewijzigd door Antoon : 14 juni 2010 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
QED Laatst gewijzigd door Cdude : 14 juni 2010 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke slachtoffers?
Laatst gewijzigd door Antoon : 14 juni 2010 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat de blokkade wordt versoepeld is zeker goed. Het is een klein stapje in het opheffen ervan. dat kleine stapje is het resultaat van de inspanningen en opofferingen van de activisten. Israël geeft toe onder internationale druk. Absoluut een goede zaak. Het toont aan dat Israël mits genoeg inspanningen van activisten allerlande en welmenende politic gedwongen kan worden haar koers te veranderen. Daar kunnen we alleen maar verheugd over zijn. het toont ook aan dat de blokkade niets met de bestrijding van zgn. terrorisme te maken had maar een uitdrukking is van het Israëlisch terrorisme en het collectief straffen van de bevolking (i.e. inbreuk op de Conventie van Genève). Dat ook dat ontmaskerd wordt, is een zeer goede zaak.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 14 juni 2010 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Abbas zou dat enkel maar zeggen omdat Hamas het als overwinning ziet en op bijval kan rekenen. Niet in functie van het welzijn van de palestijnen die in de open gevangenis leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Palestijnse President vraagt de Amerikaanse President om ervoor te zorgen dat de blokkade gehandhaafd blijft. En de Egyptenaren doen ook mee. Dus? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier is trouwens een ontroerende algemene video over het leven in Gaza - pas op niet geschikt voor gevoelige kijkers (géén schokkende beelden van vijf sterren restaurants/resorts, olympische zwembaden of overvolle marktplaatsen dit keer - beloofd!) http://www.youtube.com/watch?v=BtetXl333lc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het artikel is interessant. Daarom had ik er graag een bron bij. Men schrijft: Citaat:
Dan publiceert men een - niet gesubstantieerde - opiniepeiling waaruit moet blijken dat fatah veel populairder is... Sorry hoor, maar dat neem ik niet au serieux, zelfs al heb ik meer sympathie voor de standpunten van Fatah dan die van Hamas.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat ik het daar nu eens NIET met je eens zijn. Je volk onderdrukken om zelf de macht te behouden = dictator dus weg er mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het komt van AFP, ik kreeg ze in mijn e-mail. Citaat:
Citaat:
Wat wel blijkt is dat Hamas ze wel au serieux neemt, gezien ze verkiezingen afblazen... |
||||
![]() |
![]() |