![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk dat het nooit goed zal komen...
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...nt-wordt.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/10496/Verki...tv-debat.dhtml Je zou hopen dat de VS nadat truttemie Sarah Palin eindelijk heeft begrepen dat ze echt onvoldoende scoort, er een beter soort politiekers gaat aantreden. Maar niet dus... Ongelooflijk. Een bende morons... Een ding is zeker : als de republikeinen enkel dergelijke zwakbegaafden in de arena willen sturen tegen Obama, dan gaat deze laatste tegen alle verwachtingen in alsnog een tweede termijn mogen vieren. Je hebt geen vijanden nodig, als je zulke vrienden hebt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de economische toestand niet verslechtert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Michele Bachmann
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() Toch schitterend hoe die rechtse dommekloot van een Perry compleet afgaat. Hun anti-overheidsextremisme gaat zodanig ver dat ze zelfs zaken willen afschaffen die ze niet eens kennen of kunnen herinneren!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo zie je hoe corrupte politici in de VS "even" snel geld kunnen verdienen.
Ziek land, ziek volk. Voor wat Mitt Romney betreft kun je hem op een lijn stellen met Jimmy Carter: een nitwit van de 1e orde. Mitt Romney die zijn geld in het religieuze circuit heeft verdiend is echter nog een paar streepjes gekker. Dit is een van DIE volksidioten die zonder gewetensbezwaren een WWIII zouden ontketenen en er niet voor terug zal deinzen het nucleaire arsenaal van de VS op de wereld los te laten. Opsluiten en de sleutel weggooien ........
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 12 november 2011 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zitten niet alleen zwakke kandidaten tussen. Er is er 1 heel sterke; Ron Paul.
Zowat de enige politicus ter wereld waarvan ik nog geloof dat hij integer, competent en principieel is. Ik heb er oprecht spijt van dat ik niet voor hem kan stemmen hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
. Laatst gewijzigd door Tempest : 22 november 2011 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Hoe sterk is iemand op twee stappen van de ouderdoms- dood?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() In amerikaanse politics: geld > intelligentie
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NOBAMA ! ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 23 november 2011 om 17:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na een korte inzinking in de jaren zeventig kon de Amerikaanse wapenindustrie vanaf de tweede helft van de jaren tachtig weer "volle kracht vooruit".Niet alleen was er de technologische ontwikkeling waardoor zeer snel in de verschillende afdelingen van de Amerikaanse strijdkrachten een ganse nieuwe reeks wapensystemen "moest" komen.Ook was het heel erg handig dat de VS sedert die tijd vrijwel onafgebroken wel ergens oorlog voert...klein of groot,rechtstreeks of via "tussenpersonen".....
Maar nu zijn er weer kolossale besparingen op komst (en deze keer omdat de VS -regering echt geen centen meer heeft,niemand leent hen daarvoor nog geld)....en dus zullen Amerikaanse wapenfabrikanten meer en meer de boer op moeten.Niet met "afdankertjes",(gestripte F-16's of M1's en zo)maar met "the real deal"...Want men weet nu overal ter wereld wel wat er in een moderne machine behoort te zitten. De Europeanen zijn bijvoorbeeld zo "oenig" om hun Eurofighter te verkopen aan al wie de centen op tafel legt(ik hoop oprecht dat er een serieuze "softwarebreuk" in voorgeprogrammeerd is,of dit gaat ons nog spijten!) ...welaan......ik zie die aankomende Amerikaanse JSF al even snel geleverd worden aan de partners als aan een of andere "regime" in het Midden-Oosten...... ![]() http://www.express.be/business/nl/ec...ten/157341.htm Laatst gewijzigd door kelt : 2 december 2011 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Laatste reeks uit het stommiteitenkabinet;
Rick Perry die in de veronderstelling was dat Amerikanen pas mogen stemmen vanaf 21 jaar. Herman Cain die niet eens zeker was of de VS betrokken waren bij de NAVO-operaties in Libie. Grevraagd naar haar reactie op de bestorming van de Britse ambassade in Teheran zei Michele Bachmann dat zij ogenblikkelijk de Amerikaanse ambassade zou terugtrekken mocht dit Amerika zijn overkomen. Mevrouw Bachmann vergat hierbij even dat de VS sinds de jaren '80 geen diplomatieke missie meer heeft in Iran. |
![]() |
![]() |