![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...stitutie.dhtml
Natuurlijk betreft het hier weer eens een autochtoon meisje. 1) ik heb een paar kennissen die goede contacten hebben in thailand. Thailand, da's dat land waar men werkelijk �*lles over zich heen krijgt qua sex... rijke amerikanen die denken met hun poen alles te kunnen kopen, vette duitsers die willen vogelen, nog erger zatte Britten die willen vechten en d�*n pas vogelen, pedofielen allerhande... Maar waar hebben ze in toeristisch Thailand ècht een hekel aan? ... U raadt het al... aan moslims. En waarom? Omdat ze zo'n racisten zijn? Neen. omdat de gemiddelde moslim die er komt er voor 5euro of zo een meisje huurt voor een hele nacht en haar vervolgens met al zijn maten gedurende 2dagen verkracht. 2) gezien we in de rest van europa een stijging zien: groepsverkrachting rechtevenredig naar het aantal moslims die je herbergt... Ik houd me klaar voor de lawine tegenreacties. Ik ben eens benieuwd welke excuses men nu gaat uitvinden.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 3 augustus 2010 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Aansluitend op de openingspost, uit het nieuws van vandaag:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 3 augustus 2010 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-meisjes.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...ijk-zijn.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...t-kijken.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...oor-seks.dhtml En dan vroeg ik nog niets over Roger Vangheluwe en geloofsgenoten. Trek je daaruit ook algemene conclusies over de geloofsgenoten van de daders? Over de landgenoten van de daders? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Want die win ik toch gegarandeerd. En dat weet u ook. U gaat gewoon na verloop van tijd met feiten van 1600 komen... terwijl ik nog maar net met Beslan begonnen ben...
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als dat echt gebeurd is dan hoop ik dat deze perverten hun straf niet zullen ontlopen.. Een jong, onschuldig meisje haar leven zomaar ruïneren, wat een groot onrecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je kan uiteraard bewijzen dat de slachtoffers nooit allochtoon zijn. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er was er eentje over loverboys. Heb je die ook gepost? En weet je tot welke "godsdienst" vrijwel al die loverboys behoren?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat dacht je van de pedofeet (vrede zij met hem) en A3isja? Die heeft toch het voorbeeld gegeven?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
Overigens ken ik geen pedofeet en A3isja.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Behalve in één groep ken ik hier geen enkele volgeling van een kinderverkrachter en voorstander van groepsverkrachtingen. Het staat deze volgelingen overigens vrij, ermee te kappen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Volkomen toevallig alweer dat het nieuws uit een mohammedaans land komt. Ik ben eens benieuwd welke excuses Steve M nu weer gaat verzinnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je ziet hoeveel liefdesbrieven hij in de gevangenis krijgt, kan hij bijna een sekte opstarten...
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Straf !
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij z�*t tenminste in de gevangenis, in tegenstelling tot de grote profeet die vereerd wordt en aanzien wordt als dé 'perfecte' mens en een na te volgen voorbeeld voor iedereen en alle tijden!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |