![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Portugal, Spanje, Griekenland, Rusland ... ieder jaar is het hetzelfde liedje. Mensen steken de branden als dan niet bewust aan. Wat zou u een gepaste straf vinden voor de daders van deze feiten? Wat zou u ermee doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Die van Rusland zijn niet aangestoken, dat zijn dezelfde als vorig jaar.
De meeste Russische gebeurden op veengrond en worden maar half geblust. Onder de bodem blijft het doorsmeulen en als het warm is komt dat naar de oppervlakte. Voor Corsica, toen ik daar was gelde daar op veel plaatsen opbaar rook en vuurverbod. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/5377/Ex...controle.dhtml Het is hetzelfde liedje als destijds in Spanje. Natuurgebieden die afbrand waren kregen daar door een wet een nieuwe bestemming. De vastgoed maffia zorgde er dus voor dat die gebieden in de fik werden gestoken en kocht de grond voor een appel en een ei op om vervolgens er vastgoedprojecten op te zetten. Ondertussen heeft Spanje die wet moeten wijzigen geloof ik, onder druk van Europa. Laatst gewijzigd door Blue Sky : 12 augustus 2010 om 22:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() In dat geval. Doodstraf door verbranding of verstikking. Niet voor de dader maar voor de opdrachtgever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() De dader traft ook schuld hé. Het is zo een beetje als de huurmoordenaar en de opdrachtgever. Ik vind het hallucinant hoe men er niet is slaagt om die bosbranden te vermijden. Loodzware straffen is combinatie met het afschaffen van wetten die een bestemmingswijziging voorzien voor gebieden die afgebrand zijn zouden toch voldoende moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen mag de verantwoordelijke voor het bosbeheer opstappen (net als een paar hoge militairen wiens materieel in de vlammen opgegaan is in die bossen).....
De heerschappen hebben niks beheerd,niks gepland en geen noemenswaardige organisatiecapaciteiten getoond in het uur van nood...... Toen iedereen eindelijk klaarwakker was zou zelfs de mankracht van het komplete Chinese Volksleger niet meer hebben kunnen helpen.... Ik weet niet wat "de Russische Houtmaffia" eigenlijk zou kunnen gewonnen hebben nu.Het meeste is zo kompleet verbrand dat je het zelfs niet als houtskool kunt verkopen... Laatst gewijzigd door kelt : 21 augustus 2010 om 14:43. |
![]() |
![]() |