![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Wasda veur kak
Citaat:
Men kon dat beest niet ter plekke afmaken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() snap het ook niet goed. volgens mij kan het toch niet zo moeilijk zijn om een dierenarts tot daar te krijgen
![]()
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
On-topic, wie zo'n klemmen legt kan ik alleen maar een langzame, pijnlijke dood toewensen, bij voorkeur in een jachtongeval. Laatst gewijzigd door Steve_M : 4 augustus 2010 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaan ze dat beest nog verplaatsen ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb het niet zo voor jagers. Vossen en andere predatoren voeren hun job veel beter uit. Vossen zorgen voor natuurlijke selectie door de zwakste dieren te doden, waardoor evolutie ontstaat. Jagers schieten daarentegen gewoon dood wat ze eens graag doodschieten. Geen enkel dier is sneller dan een kogel, waardoor van natuurlijke selectie geen sprake kan zijn. Doordat mutaties blijven plaatsvinden, doordat mutaties meestal negatief zijn en doordat die negatieve mutaties niet door natuurlijke selectie kunnen verdwijnen (vossen e.d. worden gedood), zullen de soorten waarop gejaagd wordt zelfs steeds zwakker worden.
Dat mensen voor zichzelf beslissen om de menselijke soort te laten degenereren, tot daar aan toe, maar beslis niet in de plaats van de andere diersoorten, beste jagers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik woon in een zeer landelijk gebied. Jagers zijn meer het probleem dan de oplossing.
De hoeveelheid verdwenen katten die later met een lading hagel in het bos werden teruggevonden is al omvangrijk genoeg om die kerels gewoon te haten. Wapengekken die onder het mom van natuurbeheersing hun gang kunnen gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dus er treed wel degelijk selectie op, maar dan selectie op andere criteria. Welke selectie beter is, kan ik niet zeggen. Nog een bijnoot: selectie is een traag proces dus ik denk niet dat 100 jaar jagen met geweer voor veel mutaties zal zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Welke selectie beter is? Nogal evident me dunkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Die klem lag in een bos waar ik vroeger vaak ging spelen en kamperen.
![]() |