![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mensen die daar naar kijken weten immers toch niet beter.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en het is zo dat wie zijn fiets zo gestolen is, een beroep kan doen op de verzekering van de stad, zo schrijft Het Nieuwsblad. Hmmm, interessant: ieder die een gestolen fiets heeft aangegeven daar, zou dus in principe dat geld kunnen vorderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk vraagje... hoe bewijs je überhaupt dat je een fiets had?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet het aankoopbewijs samen met het onderhoudscontract bij een erkend fietsenhandel kunnen voorleggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus het feit opzich dat de fiets gestolen is bewijst zijn bestaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik naar de politie om een gestolen fiets aan te geven. De factuur, meneer, die heb ik weggesmeten... leek me toen niet nodig meer na de garantie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrij simpel, type een verkoopscontractje uit,
Lokatie Zwarte Markt Tessenderlo datum XX XX XXXX Verkoopscontract 171101 Betreffende 1 heren/damesfiets van het hybride type, merk Gazelle , model Innergy, maat 57 8 versnellingen. Deze fiets is 2de hands verkocht door de heer H. K. voor de somma van €1600 aan mevrouw Xenophon, in de staat als aanschouwt, op datum XX XX XXXX Contract dubbel uitgevoerd op datum XX XX XXXX lokatie Zwarte Markt Tessenderlo, In handschrift Gelezen en goedgekeurd (handkriebel) en naam verkoper Gelezen en goedgekeurd (handkriebel) en naam koper. ************************************************** **************** Zorg er wel voor dat de verkoper effectief een heel andere handtekening heeft.
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie maar dat je grondigheid je de das niet om doet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 13 augustus 2010 om 06:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Je kan je fiets laten graveren maar ik ben wel vergeten of die dan tegelijkertijd ook geregistreerd werd. Ik dacht van niet eigenlijk.
Ben vorig jaar twee vast liggende fietsen kwijt gespeeld. De laatste heb ik van Gazelle terug gekregen met dat dat een nieuwe was en ik de sleuteltjes van het fietsslot en aankoopbewijs kon voorleggen. Gazelle geeft bij zijn fietsen namelijk een diefstalverzekering. Bij de politie deden ze moeilijk omdat ik daar met een papier van Gazelle stond dat ze moesten ondertekenen waar op stond dat ze de fiets meer dan een maand na de aangifte nog niet terug hadden op gespoord. ![]() Fietsendiefstal is voor de politie prioriteit nr 999999999999999999. Als je bekijkt hoeveel fietsen er gestolen worden kan het toch niet zo moeilijk zijn die netwerken bloot te leggen. Laatst werd aan een station in de buurt met een kamion het hele fietsenrek leeg gehaald. Van de ene op de andere dag stonden daar in de anders overvolle rekken geen fietsen meer. Het zou ook kunnen dat de olie industrie en de kanker wetenschappers bij de overheid lobbyen om het probleem niet aan te pakken opdat hun bron van inkomsten niet opdroogt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan zijn dat de verkoper zich als professioneel voordeed.
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |