![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() Er staat in De Pers of Metro dat Jean-Paul Paula (l), mode stylist te Amsterdam, naar eigen zeggen; vaak agressie tegenkomt als hij op hoge hakken over straat gaat. Dus als wij denken aan lokhomo's om potenrammers te kunnen identificeren, moeten wij het blijkbaar in deze richting, qua uiterlijk zoeken. Hij denkt overigens dat zijn aanvallers zelf homo zijn. Wellicht kunnen wij nu ook hier op dit forum ontdekken wie de echte homohaters zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat een dametje van over de 80 jaar die twee in mekaar zou rammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is die linkse Naomi Campbell met kort haar ?
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 12 augustus 2010 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie geen gsm waarmee ze kan gooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() je moet wel toegeven dat zulke typetjes iemand echt op de proef kunnen stellen.
ik bedoel Iedereen zal wel zeggen dat ze zeer tolerant zijn, en ieder zijn vrijheden en pleziertjes gunnen...maar kom dan eens zo figuren op straat tegen... je zal waarschijnlijk niet in woede ontsteken maar een raar blik, een opgestoken wenkbrauw, een onderdrukte lach, een grappige opmerking... lap, daar gaat ons tolerantie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ach kent ge het fenomeen: een kop om op te kloppen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me eigenlijk vooral af waarom iemand hoge hakken zou willen dragen.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Da gastje met die skerpe botjes zo wel goe keun lokn peins kik.
Moar ik keun da woak goe zulle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik zie niet hoe er mee lachen intolerantie is. Dat doe ik ook met scheve klakjes en bling negers. (en dat moet "ons" dan de mode beslissen ![]() Mode : zo lelijk dat het om de 6 maand veranderd moet worden) Laatst gewijzigd door Cdude : 12 augustus 2010 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jean Paul Paula is een erg mooie en talentvolle man en ziet er inderdaad zeer ongewoon gekleed uit en het zou abnormaal zijn om niet te kijken en iets van verwondering te voelen. Wij praten echter over agressie: schoppen, uitschelden, naroepen: potenrammerij, waarvan hij melding maakt in een interview over de 'mannenrokken' in verschillende modecollecties. In Suriname zag ik een jongeman in de stad, in een prachtige licht-blauwe kleine pagni, onder een licht-blauwe polo-shirt en vond het een prachtig plaatje. Ook valt mij op dat de huidige wijde en lange bermuda's soms lijken op rokken, en onder een getailleerd, formeel overhemd, bijzonder aardig staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Paris, De Tuilleries, Jeu de Paumes? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 augustus 2010 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De enige indicatie dat dit een man is dat hij (nog) geen vagina heeft. Die idiote kleren worden alleen gedragen in het artificiele wereldje dat "de mode" zelf creëerde en in stand houdt. Het heeft met de echte wereld dan ook bitter weinig te maken. Laatst gewijzigd door Cdude : 12 augustus 2010 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 12 augustus 2010 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foto's van jezelf mag je ook in het daarvoor aangepaste topic plaatsen, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |