![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik zie hier net dat medeforummer Kallikles verbannen werd. Gaat het om een tijdelijke of een definitieve ban?
#2 |
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=298
Eerlijk gezegd..was die 'aanval' niet de moeite om te melden.. T'zal wel tijdelijk zijn...een paar punten teveel verzameld...of hij heeft gelijk en het forum wordt geleid door ultrarechtse skinheads.. ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 17 augustus 2010 om 05:22. |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel me dan wel de vraag welke ziekelijke geest een vrijblijvend forumpje juridisch wil gaan vervolgen ? |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar au fond doet dat er voor mij niet toe. Ik heb me ondertussen al neergelegd bij het feit dat de moderatie het racisme niet wenst op te kuisen, en dat ze zeer dubieuze standaarden hanteert. Legalistisch op het extreme af naar negationisten van de Shoa toe, zeer tolerant naar de racisten en islamofoben toe. Het zij zo. Wat me meer tegen de borst stoot, zijn de gevolgen van deze koers. Forummers die wel iets bijdragen aan discussies maar af en toe tegen de racistische egootjes durven ingaan, worden hierdoor zelf geband of laten zichzelf bannen. Nogal wat gedegouteerden zijn ondertussen al vertrokken, of laten zich steeds minder zien. Vandaar ook dat ik van de moderatie graag gehoord had of nu ook Kallikles definitief gebannen werd of niet. mvg, Andy
![]() |
#6 |
Global Moderator
|
![]() Het gaat om een tijdelijke verbanning van een week. De directe aanleiding is een persoonlijke aanval waardoor het totaal aan toegestane banpunten overschreden werd.
|
![]() |