Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 17 augustus 2010, 02:16   #1
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard Kallikles

Ik zie hier net dat medeforummer Kallikles verbannen werd. Gaat het om een tijdelijke of een definitieve ban?
Oud 17 augustus 2010, 05:17   #2
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=298
Eerlijk gezegd..was die 'aanval' niet de moeite om te melden..
T'zal wel tijdelijk zijn...een paar punten teveel verzameld...of hij heeft gelijk en het forum wordt geleid door ultrarechtse skinheads..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 17 augustus 2010 om 05:22.
Eigenzinnig is offline  
Oud 17 augustus 2010, 06:01   #3
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=298
Eerlijk gezegd..was die 'aanval' niet de moeite om te melden..
T'zal wel tijdelijk zijn...een paar punten teveel verzameld...of hij heeft gelijk en het forum wordt geleid door ultrarechtse skinheads..
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het eerder hiermee te maken heeft:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ergo: je mag niemand beledigen, en vooral de hypergevoelige ego's van de racistjes niet, maar de racistjes mogen wel de anderen met racistische en tot Holocaust oproepende beledigingen aanvallen.

En toen een forummer terecht juridische stappen ondernam om jullie racismeknuffelende beleid aan te pakken, hebben jullie deze forummer geband.

Is dat een goede samenvatting?
Kritiek op de manier van modereren wordt hier nooit goed onthaald...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 17 augustus 2010, 06:16   #4
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het eerder hiermee te maken heeft:

Kritiek op de manier van modereren wordt hier nooit goed onthaald...
Ik heb geen idee over welke forummer het gaat en mogelijk was zijn ban een overroepen/onterechte reactie...
Ik stel me dan wel de vraag welke ziekelijke geest een vrijblijvend forumpje juridisch wil gaan vervolgen ?
Eigenzinnig is offline  
Oud 17 augustus 2010, 13:06   #5
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ik heb geen idee over welke forummer het gaat en mogelijk was zijn ban een overroepen/onterechte reactie...
Ik stel me dan wel de vraag welke ziekelijke geest een vrijblijvend forumpje juridisch wil gaan vervolgen ?
Het ging wellicht om drosophila, die zeker in haar laatste draad een zeer terecht punt maakte en een zeer logische redenering opbouwde. Een ziekelijke geest is een omschrijving die ik voor anderen zou voorbehouden.

Maar au fond doet dat er voor mij niet toe. Ik heb me ondertussen al neergelegd bij het feit dat de moderatie het racisme niet wenst op te kuisen, en dat ze zeer dubieuze standaarden hanteert. Legalistisch op het extreme af naar negationisten van de Shoa toe, zeer tolerant naar de racisten en islamofoben toe. Het zij zo. Wat me meer tegen de borst stoot, zijn de gevolgen van deze koers. Forummers die wel iets bijdragen aan discussies maar af en toe tegen de racistische egootjes durven ingaan, worden hierdoor zelf geband of laten zichzelf bannen. Nogal wat gedegouteerden zijn ondertussen al vertrokken, of laten zich steeds minder zien. Vandaar ook dat ik van de moderatie graag gehoord had of nu ook Kallikles definitief gebannen werd of niet.

mvg,

Andy
Oud 17 augustus 2010, 13:22   #6
Arbiter
Global Moderator

Arbiter's schermafbeelding

Standaard

Het gaat om een tijdelijke verbanning van een week. De directe aanleiding is een persoonlijke aanval waardoor het totaal aan toegestane banpunten overschreden werd.
Arbiter is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be