![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ik heb dit forum nog maar pas ondekt en het is mij al opgevallen dat hier telkens weer als er nieuw topic wordt geplaats, het uitendelijk tot op één en de zelfde topic wordt gebracht.
is het nu buitenlandse of binnenlandse politiek of maatschappelijke problemen , het mond altijd uit in een woordenwiselling tussen rechtse en linkse radicalen die elk hun gelijk proberen op te dringen. en als ze mekaar goed hebben uitgemaakt beginnen ze over de vreemdelingen die zich moeten aanpassen. en dat zij aan de basis liggen van ons ongeluk. volgens mij vervelen we ons gewoon rot en is de tijd die we hier verslijten met andermans berichten te lezen gewoon een uitvlucht uit ons saaie dagelijkse sleur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DE meeste discussies worden herleid tot een Vlaanderen versus België discussie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Je zus, dat heb je goed gezien.
Niks van aantrekken en zelf niet in de val ervan lopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vraag mij wel af waaróm alle onderwerpen zo evolueren en niet anders? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verschillende standpunten bediscussiëren, nieuwe dingen te weten komen, enz... Maar omdat op cafe niet iedereen kan dienen om een zinvolle en inhoudelijke discussie te voeren, dacht ik, ik ga op het internet. Mensen die daar op politieke forums zitten, zullen zeker geinteresseerd zijn om "inhoudelijk" over een aantal maatschappelijke kwesties te discussiëren. Ja watte? Dat is trouwens de reden dat je me hier niet veel meer zal zien. Ik heb eens geprobeerd op "politics info", maar daar is het nog erger als hier.
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik vind de discussies hier wel goed. Mij valt het op dat wat op T.V. niet meer mag, nu hier plaats vindt. Ik vind het heel belangrijk om na de goednieuws-show van op T.V. eens de andere klok te horen. Heel erg belangrijk. Het is voor mij van grote betekenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mja zolang we maar met een belgisch vlaggetje voor onze 'shotters' kunnen zwaaien hé. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gek dat nog altijd niet iedereen ziet dat er hier niets anders meer gebeurt dan modderen en aanmodderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() je_zus schreef:
Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Knuppel schreef:
Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() in een ander topic las ik ergens dat politiek vereenvoudigd was door de keuze van links of rechts. En alles er tussen in is zowat verdwenen. Dat bewijst ook dit forum. Ofwel ben je 'extreem' rechts ('extreem' ben je automatisch) en krijg je sterke tegenwind van links (of anderom). . Als je er eens dieper over na denkt is dit het gevolg van het"Cordon bleu" toestand met het VB (je bent er voor of tegen) Alles komt er opneer dat men het VB wil vloeren met enkel hun vreemdelingen beleid dat "rasistisch" zou zijn, en heeft men geen enkele ander argument. Alle andere topics zijn tot het minimun beperkt (das toch niet zo belangrijk dan het blok aan te vallen hé ![]() gevolg = Rasisme en vreemdelingen beleid zijn de primaire topics. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Discussies die over het Blok (of een andere partij die van het een of ander beschuldigd wordt) ben ik al enige tijd beginnen uit de weg te gaan. Ik stel voor dat iedereen dat doet, want partijen die discussieren over partijen is politiek over politiek doen. In plaats van ideeën over de wereld zijn we hier bezig met ideeën over ideeën. Ideeën-incest zowaar, autopolitiek.
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar volgens mij is dat nu net de eigenheid van mensen. Je hebt een mening over een topic dat meer naar rechts leunt dan ben je VB'er, dus rasist, of meer liberaal , VLD'er, dus corrupt, ..... Je wordt dadelijk in het politiek kastje gestoken en automatisch heb je dezelfde gedachten als de lijsttrekken van de partij. ![]() Zo kan je gemakkelijk discusseren over die standpunten en is er geen partij bij betrokken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnenkort moeten we gaan stemmen. Of we nu in de politiek geloven of niet. We zullen dus gaan stemmen voor politici die op verschillende lijsten staan en die van te voren weten dat ze het mandaat, dat ze het kiesvee ontstelen, nooit zullen opnemen. Zuiver kiezersbedrog dus maar desalniettemin heb ik geen andere keuze dan te slikken wat deze "democratische" bedriegers en machtsmisbruikers het ongeïnteresseerde klootjesvolk lappen.
Als mij dus geen ander keuze rest dan hen in hun nette hemdjes te zetten op dit forum, wie heeft dan het recht mij dat plezier te misgunnen? Of denken jullie nu echt dat jullie het beleid van deze zakkenvullers hier eens even met jullie goede bedoelingen gaan wegdiscussiëren? Jullie stemmen natuurlijk op anderen dan de kopstukken die het erom deden maar geloof zeker niet dat het kiesvee even verstandig is als jullie. De kopstukken zijn trouwens ook slim genoeg om dat te weten. En erop te rekenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Beste Knuppel, ik wens je alle plezier toe! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Partijaanhangers zullen er trouwens evenzeer dezelfde standpunten verdedigen als nu. Zonder partij kan je je standpunten trouwens in je reet steken. We leven nu eenmaal in een particratie waar de partijen over ALLES beslissen en niet de mensen die enkel op fictieve of andere fora hun goed of minder goed bedoelde mening kwijt kunnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt. Het zal een last-minut weekendtripje worden. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie heeft het nu over "het beleid van die zakkenvullers wegdiscussiëren."? Als iemand commentaar heeft op de oppositie, ga jij er automatisch vanuit dat die persoon vóór de regeringspartijen is, en omgekeerd. Waar het ook over gaat, op welk topic dan ook, na 2 postings ben je gegarandeerd aan het roepen dat het allemaal de schuld is van de regering.
![]() |