![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kunnen jullie geen topic-limiet opleggen aan de gebruikers van dit forum? Momenteel zijn er mensen die dagelijks in 1 subforum meerdere topics openen. Kijk maar naar bwarrior. Op sommige momenten zijn tot 50% (!) van de topics op pagina 1 van het verkiezingsforum van zijn hand. En geen enkele van die topics geeft ook maar de minste aanzet tot een beschaafde discussie.
Het wordt echt wel eens tijd dat jullie de afvalberg die dit forum de voorbije jaren geworden is beginnen op te ruimen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 30 augustus 2010 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() +1
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -1. Hoe meer vrijheid hoe beter de discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -1
![]() |
#6 |
|
![]() Hoe meer overbodige afvaltopics, hoe slechter de discussie, en hoe slechter de sfeer. Als je per se tientallen topics per dag wilt maken, ga dan in godsnaam bloggen.
Dat is inderdaad het grootste probleem. Enkele jaren geleden was het hier tamelijk overzichtelijk, maar tegenwoordig is het echt een ramp geworden.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 31 augustus 2010 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() De moderatie doet nu al bijna niets. Laat staan dat ze al dat extra hooi op hun vork zouden nemen. Een limiet is makkelijk, en heeft alleen maar voordelen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is jammer te merken hoe mensen soms vragen dat hun vrijheid beknot zou worden. Alles moet netjes in vakjes opgeruimd en overzichtelijk zijn, netjes in de pas lopen. Controledrang.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 31 augustus 2010 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staf de gebruikers in kwestie, en beperk de vrijheden van de rest niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erlise opent twee keer een topic over Sarrazin op ongeveer hetzelfde moment, eenmaal in Europa en eenmaal in Internationaal. Moet hij/zij nu gestraft worden wegens schreeuwen om aandacht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik heb al maanden geen topic meer geopend. Ik doe wat de groenen zeggen, en begin bij mezelf. Samen kunnen we de afvalberg verkleinen!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Postcount schmostcount.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 1 september 2010 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() het 'vele topics' probleem vindt zijn grondoorzaak in het niet aanwezig zijn van een goede zoek-faciliteit op dit forum.
Je weet niet of er al een draad over een onderwerp loopt of dat er een onderwerp bestaat waar je tekst prima in past. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Haha, vorig jaar praatte je wel anders: http://forum.politics.be/showthread.php?t=129401 ![]() Maar goed, uiteraard ben ik ook groot voorstander om limieten op het aantal te starten draden op te leggen. Vb 1 draad per dag. Men zal dan zuinig omspringen met de topics, en niet zomaar een topic opstarten bij gelijk wat in de gedachten opkomt. En ja dit hele forum is vervuild, maar dit is dan eerder de 'fout' van de moderatoren, die te weinig ingrijpen en alles veel te veel laten begaan. Ik begrijp wel, het is heel veel werk op dit grote forum, maar indien hier de zaken veel strikter zouden toegepast worden, dan zouden de forummers zich verplicht voelen meer discipline op te brengen en zullen bepaalde trollen zich niet meer zo vrij voelen zich te laten gaan in storend gedrag.
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Plus een overdaad aan nutteloze topics, waardoor de andere opgestarte topics binnen de kortste keren verdwijnen van de eerste pagina's. En hoeveel personen gaan naar de derde of zelfs de vierde pagina kijken?