![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevang...nbekwaam.dhtml
Natuurlijk doet hij de ramadam, dan kan hij vanalles eisen, rusten in de dag, belgjes die niet eten in zijn bijzijn, maaltijden op onmogelijke uren en ambetant doen want het is ramadam. Als 'm dan zelf aan zijn ramadam-plichten verzaakt, en erop gewezen wordt, dan is 't kot te klein natuurlijk. Zo kennen we ze ondertussen wel.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 31 augustus 2010 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cipiers motten geven = mitard Zijn die nu helemaal zot geworden daar in die gevangenissen ? Normaal gezien moet je je in een gevangenis veilig kunnen voelen. Zowel als cipier en gevangene. Zulke agressieve beestmensen moet je apart opsluiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een beetje later heeft een jongeman me komen uitleggen wat er gaande was en me op de hoogte gebracht van dit gebruik, en zo kon ik mijn gedrag aanpassen ( uit het zicht mijn sandwichke gaan eten ), maar ik bleef eigenlijk verbaasd over zoveel intolerantie... En ben dat vandaag nog altijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ramadam of niet het zal hen niet weerhouden om den terrorist uit te hangen.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-geplukt.dhtml De islam verbieden in europa ! Weg ermee met die barbaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oude mannen kwamen je uitfoeteren Jonge man gaf je uitleg. Ik zie hier weinig intolerantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() gewoon zoals in china ; kogel door het achterhoofd. We hebben er toch genoeg van.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Vierendelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Verhuizen naar een aan de ramadan aangepast gevangenisregime...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ..in Agadir bevoorbeeld..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 31 augustus 2010 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |