Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2010, 20:40   #1
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard Lekker multicultureel toch?

Een ontvangen bericht:
Zo doen ze dat in St -Niklaas !

Het recreatiepark De Ster van de stad Sint-Niklaas mag al amateuristisch
en slecht geleid worden, het is en blijft een prachtig gebied waar gezinnen,
scholen en jeugdbewegingen terecht kunnen voor ontspanning temidden van
groen en water en aan een aanvaardbare prijs.

Maar zoals bekend loopt het bezoekersaantal jaar na jaar terug en dat heeft
vooral te maken met de oprukkende islamisering !

Honderden allochtonen palmen bij goed weer met hun gebruikelijke arrogantie en overlastgedrag de zonneweide en het strand in, en voor veel Vlamingen is
het besluit dan duidelijk: wegwezen hier.

Uit gegevens die we opvroegen bij het OCMW blijkt nu dat SP.a en CD&V GRATIS JAARABONNEMENTEN
op De Ster uitdelen aan OCMW-steuntrekkers.

En vermits meer dan 50% van die steuntrekkers allochtoon zijn, laat het
gevolg zich raden: van de zowat 150 gezinsabonnementen gaan er maar liefst
105 naar allochtone gezinnen, van de 72 individuele abonnementen nog eens 35
naar allochtonen.

Aan 4 personen per gezin betekent dit, dat het OCMWer dus met uw
belastinggeld voor zorgt, dat naar schatting 500 allochtonen elke dag volkomen gratis het domein kunnen inwandelen!

En zo worden de problemen met allochtonen in recreatiepark De Ster dus door de overheidniet bestreden, maar zelf georganiseerd !!!!!!
.

Kostprijs voor de belastingbetaler: bijna 7.000 euro per jaar.

Dank u, SP.a en CD&V !

Laatst gewijzigd door Garry : 28 augustus 2010 om 20:42.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2010, 21:07   #2
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Vreemd, op de website van het OCMW van Sint-Niklaas kan ik daar niets van terugvinden. Wel is er sprake van een kansenpas waarmee OCMW-steuntrekkers aan verminderd tarief toegang kunnen krijgen tot dat recreatiepark (kan je terugvinden onder 'Financiële hulp' bij 'bijkomende voordelen', staat net onder "1 gratis rol vuilniszakken" ), maar van gratis abonnementen is daar nergens iets te lezen. Raar hé.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2010, 21:11   #3
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Een ontvangen bericht:
Zo doen ze dat in St -Niklaas !

Het recreatiepark De Ster van de stad Sint-Niklaas mag al amateuristisch
en slecht geleid worden, het is en blijft een prachtig gebied waar gezinnen,
scholen en jeugdbewegingen terecht kunnen voor ontspanning temidden van
groen en water en aan een aanvaardbare prijs.

Maar zoals bekend loopt het bezoekersaantal jaar na jaar terug en dat heeft
vooral te maken met de oprukkende islamisering !

Honderden allochtonen palmen bij goed weer met hun gebruikelijke arrogantie en overlastgedrag de zonneweide en het strand in, en voor veel Vlamingen is
het besluit dan duidelijk: wegwezen hier.

Uit gegevens die we opvroegen bij het OCMW blijkt nu dat SP.a en CD&V GRATIS JAARABONNEMENTEN
op De Ster uitdelen aan OCMW-steuntrekkers.

En vermits meer dan 50% van die steuntrekkers allochtoon zijn, laat het
gevolg zich raden: van de zowat 150 gezinsabonnementen gaan er maar liefst
105 naar allochtone gezinnen, van de 72 individuele abonnementen nog eens 35
naar allochtonen.

Aan 4 personen per gezin betekent dit, dat het OCMWer dus met uw
belastinggeld voor zorgt, dat naar schatting 500 allochtonen elke dag volkomen gratis het domein kunnen inwandelen!

En zo worden de problemen met allochtonen in recreatiepark De Ster dus door de overheidniet bestreden, maar zelf georganiseerd !!!!!!
.

Kostprijs voor de belastingbetaler: bijna 7.000 euro per jaar.

Dank u, SP.a en CD&V !
Heb je soms ook een linkje?
Deze bvb:
http://wimverreycken.skynetblogs.be/...n-de-ster.html

Wim of Rob Verreycken, vorig jaar: 30-05-09

Opgewarmd braaksel.

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 augustus 2010 om 21:19.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2010, 21:15   #4
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Er staat geschreven:
"Uit gegevens die we opvroegen bij het OCMW blijkt nu dat SP.a en CD&V GRATIS JAARABONNEMENTEN op De Ster uitdelen aan OCMW-steuntrekkers."
Dat lijkt erop dat deze twee clubs aan klandizie-politiek doen en bij het OCMW abonnementen met korting kopen en die dan gratis zelf uitdelen aan mensen die normaliter voor een korting-abo in aanmerking komen.
Het is niet het OCMW dat uitdeelt. Misschien kan je het op de website van SP.a of CD&V vinden; zulk goed werk zullen ze toch niet onvermeld laten?
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2010, 21:17   #5
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Vreemd, op de website van het OCMW van Sint-Niklaas kan ik daar niets van terugvinden. Wel is er sprake van een kansenpas waarmee OCMW-steuntrekkers aan verminderd tarief toegang kunnen krijgen tot dat recreatiepark (kan je terugvinden onder 'Financiële hulp' bij 'bijkomende voordelen', staat net onder "1 gratis rol vuilniszakken" ), maar van gratis abonnementen is daar nergens iets te lezen. Raar hé.
Het is maar best dat ge niet weet wat het ocmw allemaal uitspookt, of ge zoudt nog meer gefrustreerd geraken.
Is trouwens al oud vuil. Is half jaar geleden nog in het nieuws geweest.
Maar om het officieel bevestigd te krijgen, denk niet dat het zal meevallen. Zulke dingen worden nu eenmaal niet openbaar gemaakt, laat staan op een website neergeschreven.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2010, 21:18   #6
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Er staat geschreven:
"Uit gegevens die we opvroegen bij het OCMW blijkt nu dat SP.a en CD&V GRATIS JAARABONNEMENTEN op De Ster uitdelen aan OCMW-steuntrekkers."
Dat lijkt erop dat deze twee clubs aan klandizie-politiek doen en bij het OCMW abonnementen met korting kopen en die dan gratis zelf uitdelen aan mensen die normaliter voor een korting-abo in aanmerking komen.
Het is niet het OCMW dat uitdeelt. Misschien kan je het op de website van SP.a of CD&V vinden; zulk goed werk zullen ze toch niet onvermeld laten?
Ach ja, als je het maar een draai kan geven. Ik heb eens even op dit bericht "gegoogled" en buiten dit forum staat dit bericht blijkbaar enkel op politicsinfo.be en een aantal blogs... Denk je zelf ook niet dat als dit bericht waar was dat minstens het Vlaams Belang dit bericht al op haar website zou hebben gezet? Of dit een hoax is kan ik u niet met zekerheid zeggen, maar het heeft er wel heel veel van weg.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 28 augustus 2010 om 21:18.
Oud 28 augustus 2010, 21:20   #7
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Het is maar best dat ge niet weet wat het ocmw allemaal uitspookt, of ge zoudt nog meer gefrustreerd geraken.
Is trouwens al oud vuil. Is half jaar geleden nog in het nieuws geweest.
Maar om het officieel bevestigd te krijgen, denk niet dat het zal meevallen. Zulke dingen worden nu eenmaal niet openbaar gemaakt, laat staan op een website neergeschreven.
Ach ja, die e-mail heeft het bij het rechte eind en het OCMW liegt op haar website.

Citaat:
Is half jaar geleden nog in het nieuws geweest.
Linkje? Nogmaals, ik heb dit bericht "gegoogled" in ik kom enkel uit op politicsinfo.be en een aantal blogs, maar geen nieuwssites.

Laatst gewijzigd door Geert C : 28 augustus 2010 om 21:21.
Oud 28 augustus 2010, 21:22   #8
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach ja, als je het maar een draai kan geven. Ik heb eens even op dit bericht "gegoogled" en buiten dit forum staat dit bericht blijkbaar enkel op politicsinfo.be en een aantal blogs... Denk je zelf ook niet dat als dit bericht waar was dat minstens het Vlaams Belang dit bericht al op haar website zou hebben gezet? Of dit een hoax is kan ik u niet met zekerheid zeggen, maar het heeft er wel heel veel van weg.
Ik denk eerder, dat als het bericht niet juist was, de uitbrenger ervan, als lang een proces aan zijn broek had
Oud 28 augustus 2010, 21:22   #9
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
voil�*:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Heb je soms ook een linkje?
Deze bvb:
http://wimverreycken.skynetblogs.be/...n-de-ster.html

Wim of Rob Verreycken, vorig jaar: 30-05-09

Opgewarmd braaksel.
Toen werd het ook gecopiëerd door VB-er Angeltjes op seniorennet en naamloos op bloggen/roeland.

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 augustus 2010 om 21:33.
Oud 28 augustus 2010, 21:25   #10
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

En Multiculturele samenleving is er nu eenmaal ,niemand kan dit stoppen,of je dit nu wilt of niet
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2010, 21:27   #11
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
voil�*:
Toen werd het ook gecopiëerd door VB-er Angeltjes op seniorennet en in bloggen/roeland, naamloos
Ik heb nog een oud bericht op clint.be gevonden waarin sprake is van "bronnen binnen het OCMW".

Ah ja, heb ondertussen ook even de website van het VB-Sint Niklaas nagekeken, daar valt ook niets over gratis abonnementen terug te vinden. Wel berichten over "rellen" en "overlast" in dat recreatiepark, maar niets over gratis abonnementen. Dit stinkt gewoon naar een hoax.
Oud 28 augustus 2010, 21:27   #12
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach ja, die e-mail heeft het bij het rechte eind en het OCMW liegt op haar website.

Linkje? Nogmaals, ik heb dit bericht "gegoogled" in ik kom enkel uit op politicsinfo.be en een aantal blogs, maar geen nieuwssites.
Hangt er wel vanaf in hoeverre ge dit een nieuwssite noemt, of niet

http://www.clint.be/nieuws/elke-dag-...binnen-de-ster

Maar blijft, moest het bericht niet waar geweest zijn, dan hadden zowel clint, als vereycken... al lang een proces aan hun been.
Oud 28 augustus 2010, 21:32   #13
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb nog een oud bericht op clint.be gevonden waarin sprake is van "bronnen binnen het OCMW".

Ah ja, heb ondertussen ook even de website van het VB-Sint Niklaas nagekeken, daar valt ook niets over gratis abonnementen terug te vinden. Wel berichten over "rellen" en "overlast" in dat recreatiepark, maar niets over gratis abonnementen. Dit stinkt gewoon naar een hoax.
Maar waar maken we ons druk over. Moesten we morgen de exacte cijfers posten van rechthebbenden op een sociale woning, we zouden nogal met andere waarheden kennismaken. Idem voor de leefloners, idem voor de uitkeringen van het ocmw. Heeft allemaal niets met het vb of dergelijke te maken. Is gewoon realiteit (waar men nog altijd niet voldoende open over spreekt). Dit zijn futiliteiten, waar ik geen problemen in zie.
Oud 28 augustus 2010, 21:33   #14
Geert C

Standaard

Citaat:
Hangt er wel vanaf in hoeverre ge dit een nieuwssite noemt, of niet

http://www.clint.be/nieuws/elke-dag-...binnen-de-ster

Maar blijft, moest het bericht niet waar geweest zijn, dan hadden zowel clint, als vereycken... al lang een proces aan hun been.
Ik citeer:
Citaat:
De politieke partijen Sp.a en CD&V schudden hun zak van Sinterklaas leeg. En wel voor de deur van het OCMW. Want de sossen en de tsjevekoppen delen gratis jaarabonnementen van recreatiedomein De Ster uit aan OCMW-steuntrekkers. Dat melden bronnen binnen het OCMW.
Oh ja, dat klinkt echt als een nieuwsartikel.

Leg anders eens uit waarom we meer geloof zouden moeten hechten aan die fameuze "bronnen binnen het OCMW" dan aan wat er zwart op wit te lezen staat op de website van het OCMW van Sint-Niklaas? Serieus, dit riekt naar een hoax en daar het OCMW blijkbaar de favoriete zondebok van de plaatselijke VB-afdeling is, zo blijkt toch uit hun website, denk ik dat ik wel kan raden uit welke hoek ze afkomstig is.

Laatst gewijzigd door Geert C : 28 augustus 2010 om 21:37.
Oud 28 augustus 2010, 21:35   #15
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Was daar een paar weken geleden nog. Joden, marokkanen, vlamingen, russen,.. Geweldig toch!

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 augustus 2010 om 21:36.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2010, 21:36   #16
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik citeer:

Nogmaals, voor mij is het waar. Maar zie er geen probleem in. Zie wel een probleem in het willen ontkennen ervan.
Oud 28 augustus 2010, 21:38   #17
Geert C

Standaard

Citaat:
Nogmaals, voor mij is het waar. Maar zie er geen probleem in. Zie wel een probleem in het willen ontkennen ervan.
Draag anders eens bewijs aan, misschien da'k dan van mening verander.
Oud 28 augustus 2010, 21:40   #18
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik citeer:

Duidelijk een nieuwssite van |inter]nationaal niveau:
http://www.clint.be/nieuws/kiniki-uncensored
Citaat:
Leg anders eens uit waarom we meer geloof zouden moeten hechten aan die fameuze "bronnen binnen het OCMW" dan aan wat er zwart op wit te lezen staat op de website van het OCMW van Sint-Niklaas? Serieus, dit riekt naar een hoax en daar het OCMW blijkbaar de favoriete zondebok van de plaatselijke VB-afdeling is, zo blijkt toch uit hun website, denk ik dat ik wel kan raden uit welke hoek ze afkomstig is.
Vermits het vorig jaar al op de verreyckenblog stond zal 't wel waar zijn, hé
Oud 28 augustus 2010, 21:41   #19
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Leg anders eens uit waarom we meer geloof zouden moeten hechten aan die fameuze "bronnen binnen het OCMW" dan aan wat er zwart op wit te lezen staat op de website van het OCMW van Sint-Niklaas?
Omdat het ocmw meer in het geheim (dit wil zeggen "niet openbaar") afhandelt, dan in het openbaar. En hetgeen in het geheim wordt afgehandeld zetten ze uiteraard niet te kijk op hun website.
Maar daarbuiten. Weet ook niet juist, wie wat heeft uitgedeeld. Politieke partijen (wat doen die hiertussen ? Zieltjes winnen ?) met kaarten die ze van het ocmw gekregen hebben. Doet mij meer denken aan vijftig jaar terug, toen de burgemeester kolen ging ronddelen (op kosten van het ocmw).
Oud 28 augustus 2010, 21:43   #20
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Draag anders eens bewijs aan, misschien da'k dan van mening verander.
Wat heeft dat voor zin ? Kunnen we beter over ernstiger dingen, die veel meer kosten, discusieren (verdeling sociale woningen, leeflonen...). Dit is uiteindelijk nog sociaal te verdedigen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be