![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie zijn die "goede" moslims, d.w.z. de moslims die het goed met ons autochtonen menen? Zijn dat degenen die niet als extremisten, integristen, fundamentalisten of islamisten bestempeld worden (maar wel kopschaamlappen dragen, geen ongelovige honden huwen en alle jaren rammedammen), of is het een kleinere groep? Zijn het slechts de islamieten die wel nog ergens godvruchtig zijn, maar die de navolging van de roofmoordende, liegende, stelende en verkrachtende pedofeet (vzmh) hebben afgezworen en het door hem in de wereld gebrachte (ik ga hier bewust een theologische discussie uit de weg door het dubbelzinnig te formuleren) haatboek tot toiletpapier hebben gepromoveerd?
M.a.w: wie is hier als vriend en wie als vijand te gast? Over die vraag zal nog lang worden gediscussieerd nadat Hans Jansen er het laatste zinnige woord over heeft gezegd. Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 18 augustus 2010 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben onder den indruk.
of niet.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nagel op de kop van Hans Jansen
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wacht nog steeds op de eerste reactie.
Edit: sorry smiley; je was nog niet te zien!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 18 augustus 2010 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ..slaan ?
Ik ga er nog steeds vanuit dat een merendeel tot een salonislam behoren met wat 'traditionele' geloofshandelingen...en verder geen revolutionair gedachtengoed bezitten... Mocht ik mis zijn dat is het zowiezo al 9 mei 1940..te laat dus.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een geluk dat Churchill het nog niet te laat vond!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Leve de mens... welk geloof deze aanhangt is volstrekt irrelevant om "goed" of "slecht" te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Teveel mensen, vooral slechte.
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En zo'n geloof dat onheil sticht, ik dacht dat daar ten onzent nog steeds een tsunami-achtige toevloed voor wordt georganiseerd.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |