![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
De laatste weken worden we gebombardeed met CDA-prominenten die zich tegen de plannen keren om een minderheidskabinet met de VVD en gedoogsteun van de PVV te vormen. Erg dom van die prominenten, want zulke uitspraken werken als een boemerang en brengen zo’n kabinet eerder naderbij. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen goede argumenten tegen zo’n minderheidskabinet zijn. Op deze site wordt soms gedaan alsof al die bezwaren ‘ondemocratisch’ zijn, maar wat de oude CDA-mastodonten doen is hun goed recht en het is zonneklaar dat het aanstaande minderheidskabinet de geesten verdeelt en polariserend gaat uitpakken voor de Nederlandse politieke verhoudingen.
Lees verder Onze Stem opinie hier *knip* Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 2 september 2010 om 00:10. Reden: Reclame |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het CDA is in "paniek" beraad bijeen. Ook Klink haakt af. Niets aan verloren, het is een politicus met instabiele en questionabele denkbeelden.
After all, zie ik Verhagen toch wel zitten. Een stuk standvastiger dan zijn linkse broeder in het kwaad Cohen. Die is muisstil, zoals ik al schreef en wacht op de dingen die gebeuren gaan. Wat doet de PvdAllochtonen in de zetelpeiling? vraag ik me af. Het antwoord is als volgt: per 26 augustus VVD 32 PvdA 28 PVV 28 CDA 18 SP 14 D66 11 GL 10 Maw heeft CDA een flinke klap gehad en zijn PVV en PvdA op gelijk niveau. Je ziet dat PVV groeiende is - inherent aan het stomme gedrag van de CDA prominenten die beter zich rustig hadden kunnen houden en niet anders bewerkstelligen dan hun toch al wankelmoedige partij nog meer te beschadigen. Hoe dom wil ik zijn, zegt Lubbers hardop.
|
|
|
#3 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Hoe het kersen eten is met Lubbers, kan Elco Brinkman je nog wel vertellen. Als gedoodverfde opvolger schroomde Lubbers hem niet af te branden, ongeacht de desastreuze gevolgen voor het CDA. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
@ Sjaax
Correct, van de ene op de andere dag. Op kantoor was dit het gesprek van de dag. Geleerd heeft hij dus niets.
|